Hei!
Miten te vanhemmat olette muistaneet kummeja jouluna? Joku kiva pieni juttu olisi kiva antaa joka kummille. Meillä vauva vasta 5 kk, että eipä tuo taida vielä mitään itse osata askarrella.. Olisiko joku valokuvakehys hieno? Mitä olette kummeille antaneet tai mitä te kummit olette saaneet?
Apua kaivataan
5
535
Vastaukset
- lähimmille
vain ostetaan lahjat,ei sukulaisille,tuttaville ja
kummeille. - ----
Minua ovat kummilapset vanhemmat muistaneet milloin milläkin lahjalla, siis ihan henkilökohtaisella sellaisella, esim. vaatteella, astialla. Eräs ystäväni kertoi kyllä, että häntä ei ole koskaan muistettu mitenkään - ei edes joulukukalla - vaikka hän joka vuosi ostaa lahjoja kummilapsilleen ja joululahjabudjetti paisuu kummivelvollisuuksien vuoksi. On tosi kohteliasta ja ystävällistä, jos muistatte kummeja vaikka vain pienelläkin lahjalla. Sitten saa kummikin kiitoksen.
- tarja 2
milloin mitäkin..eräälle kummille lähtee tänä vuonna joulukortin kanssa kirjekuoreen mahtuva pieni enkeli....
Kaikille lasten kummeille samanlaiset/samantyyppiset lahjat kunakin jouluna. - nnääiin
toisen lapsen kummia muistetaan jollakin pienellä: käsintehdyillä saippuoilla, kynttilöillä, pyyhkeillä ym. ei mitään kovin arvokasta eikä mitään turhaa koristekrääsää. nykyään lapsi jo itse laittaa lahjat. joskus olen laittanut juustopaketin tai kakun. toisen lapsen kummille ei laiteta mitään, koska ei tämäkään ole vuosiin muistanut kummilastaan. viime jouluna vielä laitettiin samanlainen paketti hänellekin, mutta tänä vuonna lapsi sanoi, että tuokoon ensin mulle ne unohdetut synttäri- ja joululahjat.
- annoin
kummeille jouluna itse tehtyjä pikkuleipiä ja kuvan naperosta kehyksissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää2284589Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri4453308Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt142238Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa211889Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja51218- 741043
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat271040Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691035- 77976
- 54926