Apua kaivataan

joululahja..

Hei!
Miten te vanhemmat olette muistaneet kummeja jouluna? Joku kiva pieni juttu olisi kiva antaa joka kummille. Meillä vauva vasta 5 kk, että eipä tuo taida vielä mitään itse osata askarrella.. Olisiko joku valokuvakehys hieno? Mitä olette kummeille antaneet tai mitä te kummit olette saaneet?

5

541

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lähimmille

vain ostetaan lahjat,ei sukulaisille,tuttaville ja
      kummeille.

• ----

Minua ovat kummilapset vanhemmat muistaneet milloin milläkin lahjalla, siis ihan henkilökohtaisella sellaisella, esim. vaatteella, astialla. Eräs ystäväni kertoi kyllä, että häntä ei ole koskaan muistettu mitenkään - ei edes joulukukalla - vaikka hän joka vuosi ostaa lahjoja kummilapsilleen ja joululahjabudjetti paisuu kummivelvollisuuksien vuoksi. On tosi kohteliasta ja ystävällistä, jos muistatte kummeja vaikka vain pienelläkin lahjalla. Sitten saa kummikin kiitoksen.

• tarja 2

milloin mitäkin..eräälle kummille lähtee tänä vuonna joulukortin kanssa kirjekuoreen mahtuva pieni enkeli....
      Kaikille lasten kummeille samanlaiset/samantyyppiset lahjat kunakin jouluna.

• nnääiin

toisen lapsen kummia muistetaan jollakin pienellä: käsintehdyillä saippuoilla, kynttilöillä, pyyhkeillä ym. ei mitään kovin arvokasta eikä mitään turhaa koristekrääsää. nykyään lapsi jo itse laittaa lahjat. joskus olen laittanut juustopaketin tai kakun. toisen lapsen kummille ei laiteta mitään, koska ei tämäkään ole vuosiin muistanut kummilastaan. viime jouluna vielä laitettiin samanlainen paketti hänellekin, mutta tänä vuonna lapsi sanoi, että tuokoon ensin mulle ne unohdetut synttäri- ja joululahjat.

• annoin

kummeille jouluna itse tehtyjä pikkuleipiä ja kuvan naperosta kehyksissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      428
      3181
    2. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      84
      2446
    3. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      80
      2063
    4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      126
      1783
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      143
      1667
    6. Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle

Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi
      Maailman menoa
      16
      1362
    7. Minkä ikäinen

on kaipaamasi ihminen? Minä vuonna syntynyt?
      Ikävä
      76
      1329
    8. Raiskaukset loppumaan?

Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön
      Sinkut
      295
      1135
    9. Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!

Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li
      Euroviisut
      18
      1111
    10. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      1059
    Aihe