Apua kaivataan

joululahja..

Hei!
Miten te vanhemmat olette muistaneet kummeja jouluna? Joku kiva pieni juttu olisi kiva antaa joka kummille. Meillä vauva vasta 5 kk, että eipä tuo taida vielä mitään itse osata askarrella.. Olisiko joku valokuvakehys hieno? Mitä olette kummeille antaneet tai mitä te kummit olette saaneet?

5

545

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lähimmille

vain ostetaan lahjat,ei sukulaisille,tuttaville ja
      kummeille.

• ----

Minua ovat kummilapset vanhemmat muistaneet milloin milläkin lahjalla, siis ihan henkilökohtaisella sellaisella, esim. vaatteella, astialla. Eräs ystäväni kertoi kyllä, että häntä ei ole koskaan muistettu mitenkään - ei edes joulukukalla - vaikka hän joka vuosi ostaa lahjoja kummilapsilleen ja joululahjabudjetti paisuu kummivelvollisuuksien vuoksi. On tosi kohteliasta ja ystävällistä, jos muistatte kummeja vaikka vain pienelläkin lahjalla. Sitten saa kummikin kiitoksen.

• tarja 2

milloin mitäkin..eräälle kummille lähtee tänä vuonna joulukortin kanssa kirjekuoreen mahtuva pieni enkeli....
      Kaikille lasten kummeille samanlaiset/samantyyppiset lahjat kunakin jouluna.

• nnääiin

toisen lapsen kummia muistetaan jollakin pienellä: käsintehdyillä saippuoilla, kynttilöillä, pyyhkeillä ym. ei mitään kovin arvokasta eikä mitään turhaa koristekrääsää. nykyään lapsi jo itse laittaa lahjat. joskus olen laittanut juustopaketin tai kakun. toisen lapsen kummille ei laiteta mitään, koska ei tämäkään ole vuosiin muistanut kummilastaan. viime jouluna vielä laitettiin samanlainen paketti hänellekin, mutta tänä vuonna lapsi sanoi, että tuokoon ensin mulle ne unohdetut synttäri- ja joululahjat.

• annoin

kummeille jouluna itse tehtyjä pikkuleipiä ja kuvan naperosta kehyksissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      382
      2121
    2. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      63
      1333
    3. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      83
      1320
    4. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      137
      1208
    5. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      88
      1143
    6. Minkälaisessa asennossa

Haluaisit kaivattusi kanssa olla?
      Ikävä
      97
      1002
    7. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      133
      944
    8. Sinä siellä lähistöllä

Tahtoisin tutustua paremmin 💫
      Ikävä
      48
      890
    9. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      47
      821
    10. Sitä saattaa vähän hölmöillä

rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.
      Ikävä
      60
      770
    Aihe