Apua kaivataan

joululahja..

Hei!
Miten te vanhemmat olette muistaneet kummeja jouluna? Joku kiva pieni juttu olisi kiva antaa joka kummille. Meillä vauva vasta 5 kk, että eipä tuo taida vielä mitään itse osata askarrella.. Olisiko joku valokuvakehys hieno? Mitä olette kummeille antaneet tai mitä te kummit olette saaneet?

5

532

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lähimmille

vain ostetaan lahjat,ei sukulaisille,tuttaville ja
      kummeille.

• ----

Minua ovat kummilapset vanhemmat muistaneet milloin milläkin lahjalla, siis ihan henkilökohtaisella sellaisella, esim. vaatteella, astialla. Eräs ystäväni kertoi kyllä, että häntä ei ole koskaan muistettu mitenkään - ei edes joulukukalla - vaikka hän joka vuosi ostaa lahjoja kummilapsilleen ja joululahjabudjetti paisuu kummivelvollisuuksien vuoksi. On tosi kohteliasta ja ystävällistä, jos muistatte kummeja vaikka vain pienelläkin lahjalla. Sitten saa kummikin kiitoksen.

• tarja 2

milloin mitäkin..eräälle kummille lähtee tänä vuonna joulukortin kanssa kirjekuoreen mahtuva pieni enkeli....
      Kaikille lasten kummeille samanlaiset/samantyyppiset lahjat kunakin jouluna.

• nnääiin

toisen lapsen kummia muistetaan jollakin pienellä: käsintehdyillä saippuoilla, kynttilöillä, pyyhkeillä ym. ei mitään kovin arvokasta eikä mitään turhaa koristekrääsää. nykyään lapsi jo itse laittaa lahjat. joskus olen laittanut juustopaketin tai kakun. toisen lapsen kummille ei laiteta mitään, koska ei tämäkään ole vuosiin muistanut kummilastaan. viime jouluna vielä laitettiin samanlainen paketti hänellekin, mutta tänä vuonna lapsi sanoi, että tuokoon ensin mulle ne unohdetut synttäri- ja joululahjat.

• annoin

kummeille jouluna itse tehtyjä pikkuleipiä ja kuvan naperosta kehyksissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      60
      5590
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      202
      3678
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      2468
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      22
      2395
    5. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      9
      1298
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      67
      1088
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      90
      1072
    8. Huonosti.

Oletko kohdellut kaivattuasi huonosti? Miksi?
      Ikävä
      102
      1069
    9. Rötösherra käräjillä

Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu
      Ähtäri
      18
      1042
    10. Häneen rakastuminen oli sellaista

että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta
      Ikävä
      79
      985
    Aihe