Apua kaivataan

joululahja..

Hei!
Miten te vanhemmat olette muistaneet kummeja jouluna? Joku kiva pieni juttu olisi kiva antaa joka kummille. Meillä vauva vasta 5 kk, että eipä tuo taida vielä mitään itse osata askarrella.. Olisiko joku valokuvakehys hieno? Mitä olette kummeille antaneet tai mitä te kummit olette saaneet?

5

526

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lähimmille

vain ostetaan lahjat,ei sukulaisille,tuttaville ja
      kummeille.

• ----

Minua ovat kummilapset vanhemmat muistaneet milloin milläkin lahjalla, siis ihan henkilökohtaisella sellaisella, esim. vaatteella, astialla. Eräs ystäväni kertoi kyllä, että häntä ei ole koskaan muistettu mitenkään - ei edes joulukukalla - vaikka hän joka vuosi ostaa lahjoja kummilapsilleen ja joululahjabudjetti paisuu kummivelvollisuuksien vuoksi. On tosi kohteliasta ja ystävällistä, jos muistatte kummeja vaikka vain pienelläkin lahjalla. Sitten saa kummikin kiitoksen.

• tarja 2

milloin mitäkin..eräälle kummille lähtee tänä vuonna joulukortin kanssa kirjekuoreen mahtuva pieni enkeli....
      Kaikille lasten kummeille samanlaiset/samantyyppiset lahjat kunakin jouluna.

• nnääiin

toisen lapsen kummia muistetaan jollakin pienellä: käsintehdyillä saippuoilla, kynttilöillä, pyyhkeillä ym. ei mitään kovin arvokasta eikä mitään turhaa koristekrääsää. nykyään lapsi jo itse laittaa lahjat. joskus olen laittanut juustopaketin tai kakun. toisen lapsen kummille ei laiteta mitään, koska ei tämäkään ole vuosiin muistanut kummilastaan. viime jouluna vielä laitettiin samanlainen paketti hänellekin, mutta tänä vuonna lapsi sanoi, että tuokoon ensin mulle ne unohdetut synttäri- ja joululahjat.

• annoin

kummeille jouluna itse tehtyjä pikkuleipiä ja kuvan naperosta kehyksissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Onhan tää tyhmää ajatella sua kun tuskin ees muistat mua

Hyvää yötä sinne jonnekin. 💔
      Ikävä
      26
      2514
    2. Ikuiset kaipaajat

Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo
      Ikävä
      77
      2296
    3. Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää

Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv
      Maailman menoa
      57
      2294
    4. Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle

Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m
      Maailman menoa
      16
      1979
    5. Kerro kaivattusi etunimi

Naisille
      Ikävä
      84
      1749
    6. En tiedä ymmärrätkö

Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk
      Ikävä
      7
      1469
    7. Kun ei numeroa

niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍
      Ikävä
      30
      1368
    8. Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla

Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä
      Yrittäjyys
      14
      1244
    9. Kenenkä halli se on tulessa nelostiellä

11 yksikköä paikalla
      Pyhäjärvi
      4
      1093
    10. Se on siinä

Jami kun vielä loppuu niin Lappajärvellä ei oo yhtään mitään toimintaa.Purkamista piisaa kymmenen vuoden ajalle.Maakunna
      Lappajärvi
      32
      937
    Aihe