Katsoin yhtenä päivänä tän Buster Keatonin elokuvan.Olin kuullut, että sitä pidetään hänen mestariteoksenaan ( olin kai joskus kauan sitten lapsena nähnyt tän, mutta en jaksanut muistaa) ja
halusin itse katsoa, mistä johtuu että tätä niin ylistetään. Lainasin siis tän filmin ja aloin kattomaan. Tiesin kyllä entuudestaan minkä tyylistä juttua on tulossa, koska olin aikaisemminkin kattonut Buster Keatonin elokuvia, mutta en osannut odottaa mitään tällaista. Elokuva mykisti minut täysin. En saanut sanaa suustani ja lisäksi olin välillä tukehtua nauruun. Keatonin näyttelijäntyöskentely on aivan ilmiömäistä tässä elokuvassa. Mitkä eleet ja ilmeet! Ja huimat hypyt junan katolta ja takaisin! Ei turhaan ole sanottu tätä mestariteokseksi.
The General (Kenraali)
Keaton
1
322
Vastaukset 1
- Keaton
Pidä Buster Keatonista? Kai nyt joku sentään, kun tätäkin viestiä luettu jo kymmeniä kertoja. Laittakaa tänne vistiä ja kommentoikaa Keatonin ystävät ja muutkin vanhojen elokuvien ja etenkin vanhojen komedioiden ystävät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1202512Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???401772Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha6991177- 1081042
- 72998
- 98956
- 48895
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk86819- 97816
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik34771