Onko kellään tietoa ohjeista tai mahdollisista kuvista 2,8jtd ducaton hammashihnan vaihdosta.
Olis helpompi alkaa vaihtamaan kun tietäs minkä varran pitää purkaa ja mitä ei tartte purkaa.
Ducaton (2,8) hammashihnan vaihto
4
14405
Vastaukset
- maestro2
Oikea etupyörä pois,jakohihnan ylä-suojus,moottorin kannatin (moottori pitää sit olla tuettu alta ettei se putoa maahan asti),loput suojukset pois,ala hihna pyörä(joka on sitte tiukassa) merkit kohilleen ja hihna pois,rullat ja kiristin samalla uusiks,ehkäpä jopa vesipumppu.. Sit kasaus päinvastaisessa järjestyksessä...
- h-autossa vaikeampi vaihtaa
Jep, olin vielä laiskempi kuin edellinen kaveri enkä ottanu edes etupyörää pois, joka onkin koko hommassa kettumaisin operaatio ainakin pienellä pullotunkilla. Etupään stefa oli kyllä aika suolainen osa kun tuli laipan kanssa.
- ducato-98
ei aivan yli vaikea.
Ei mun kyllä,tarvinnu irrottaa mitään moottorinkorvaa.
Ainut oli kampiakselin merkki,joka mulla on hihnapyörässä.
Ei kun pyörittelee nokan merkin kohdalleen ja ruiskutuspumpun pyörään 6mm tai mielellellään 5.5 tappi(löytyy lohkon piästä vasta reikeli kun nokka on merkissä).
Vaihdelaatikkon alapuolella on aukko johon tein omat merkit(mustalla tussilla)ja ei kun hihna pois.
Pelittäää!
Laturin hihna paljon v..mäisee vaihtaa.
No se siinä samassa.
TDid2,8 - ducato97
Olisiko jollain tietoa,Ducaton jakopään jutuista,vaihdoin uuden hihnan,vanhaa päästäessä d-pumpun pyörä liikahti muutaman hampaan verran,pistin merkit kohilleen,kone kyllä käy,mutta ei ota kierroksia !onko kampiakselilla sytytysmerkkiä,
ja paljonko se on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273623- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362304Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381539
- 141342
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661285Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275