fritsut

en halua olla teini

tapailemani mies ja minä olemme kuin teinit... joka kerta molemmin jälkiä kaulassa... ja yleensä sielläkin mistä ne ei näy vaatteet päällä. tosin kumpikaan niitä jälkiä ei varsinaisesti haluaisi mutta ei siinä kiihkossa ajattele koskaan.

mutta tuompa takia meinasin saada rukkaset mieheltä :/ meidän tapaamisen väli oli viikko, ja olin vielä tuon viikon ollut lomailemassa nii mies suuttui kun luuli että minulla oli ollut toinen mies koska yksi jälki näkyi viikon vanhanakin erittäin selvästi :D

en ymmärrä miten ihminen voi toisen kaulaan purra nii että jälki näkyy pari viikkoa :D ei ikinä ennen ole käynyt noin minulle... en kyllä itsekää uskoisi jos mies väittäisi kaulassaan olevan viikon vanhan jäljen

13

4349

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Häpeäisin

      Kyllä tuo frtisujen pureminen kuuluu joillekin 14-vuotiaille teineille,
      eikä aikuisille ihmisille. Minusta ainakin on helvetin nolon
      näköistä, jos aikuisella on fritsuja. Tulee joku teinipentu mieleen.

      • en halua olla teini

        etkö lukenu????? sanoinha itsekin että on teinimeininkiä mutta ei sitä siinä kiihkossa ajattele... enkä todellakaan nauti jäljistä näkyvillä paikoilla


      • ........

        ompahan kiihkeä seksielämä=P kyllä pienet ymmärtää mut ei mtn 10cm x 10cm jälkiä=)


    • hyfyu

      kyllä se on kuulkaas niin että sekin on jokasen parin oma asia mitä tekee ja mitä ei tee! se kuulu muille pennin vertaa enkä ole ite mikään teini!

      • en halua olla teini

        teinimeiningillä viittaan lähinnä siihen että kyllä nuo frtsut on enemmän nuorten touhuja... harvoilla aikuisilla näkee... en mä kenenkää tekemisii puutu...

        itse en vain halua niiden näkyvän... muutaman kerran näyttänyt aivan raiskatulle hutsulle nii saanu tarpeekseni:D


    • Kyukeros

      Ex-vaimoni ja nykyinen kumppanini eivät kumpikaan hyväksy fritsuja.

      Sen sijaan parissa suhteessa siinä välillä tehtiin fritsuja. Toinen nainen teki imemällä ja toinen puremalla (mikä tuntui hieman kivuliaaltakin). Imemisjäljet taitavat parantua nopeammin kuin puremisjäljet, mitkä saattavat näkyä viikon kuluttuakin. Tämä purija muuten raapi selkänikin aina kunnon naarmuille, jotka näkyivät jonkin aikaa ihan selvästi, jos oli ilman paitaa.

      Jotenkin sitä edelleenkin yli viisikymppisenä ajattelee, että joskus voisi vähän lesoilla fritsuilla. Että jengi näkee, että on päässyt sekstailemaan. Olen kai ikuinen teini?

      • jussi_nnm

        aivan sama minkä ikäisenä fritsuja tekee. itse pidän vanhempana ukkon myös siitä, jos (ja kun) purtuna ja raavittuna olen. ei niiden tarvitse edes muille näkyä, korkeakauluksiset paidat ja puserot on keksitty. sillä hetkellä, kin niitä tullee, ei tasan varmasti ajattele, mitä on tekemässä vaan miltä tuntuu. näin molemmin puolin.


      • en halua olla teini
        jussi_nnm kirjoitti:

        aivan sama minkä ikäisenä fritsuja tekee. itse pidän vanhempana ukkon myös siitä, jos (ja kun) purtuna ja raavittuna olen. ei niiden tarvitse edes muille näkyä, korkeakauluksiset paidat ja puserot on keksitty. sillä hetkellä, kin niitä tullee, ei tasan varmasti ajattele, mitä on tekemässä vaan miltä tuntuu. näin molemmin puolin.

        Nii no jaa no... kesäkuumalla on vaikea käyttää peittäviä vaatteita. Oli joskus todella avonainen toppi päällä ja puremajälkiä näkyi rinnoistaki... ja kaulassa ja olkapäissä...

        sattui olemaan ainut paitani silloin kun jouduin miehen luota ihmistenilmoille lähtemää... vähänkö sai katsetta:O


    • mua,

      Ollaan molemmat yli parikymppisiä, tykkään kun poikaystäväni tekee fritsuja, johtuu kai siitä kun teininä kun en näitä hommia harrastanut.

      • en halua olla teini

        oli vain siinä että suhde meinasi saada lopun koska mies ei uskonut viikon kuluttua kaulassani olevan hänen jälkensä vaan jonku toisen tekemiä tuoreempia... olinhan juuri ollut matkoilla ja hurvittelemassa viikon... tosin mitää miehiä en siellä halunnut harrastella, mutta siitähän tuo mies ei voinut olla täysin varma koska suhteemme ei nii vakavalla pohjalla ollut


      • se tuli
        en halua olla teini kirjoitti:

        oli vain siinä että suhde meinasi saada lopun koska mies ei uskonut viikon kuluttua kaulassani olevan hänen jälkensä vaan jonku toisen tekemiä tuoreempia... olinhan juuri ollut matkoilla ja hurvittelemassa viikon... tosin mitää miehiä en siellä halunnut harrastella, mutta siitähän tuo mies ei voinut olla täysin varma koska suhteemme ei nii vakavalla pohjalla ollut

        Jos molemmat tekevät fritsuja ja antavat toisen tehdä, niitä pitää sitten myös kestää. Itse kiihotun ihan valtavasti siitä kun kaulaani vähän imetään. Eikä minua haittaa esiintyä jälkien kanssa jos sellainen tilanne tulee. Mikäs sen mukavampi muuten periaatteessa yksinäiselle, eronneelle miehelle... Sen verran olen naisystävältäni pyytänyt huomaavaisuutta, että jäljet saa peitetyksi normaalisti töissä pidettävillä vaatteilla.

        Itsetunnosta se vain riippuu. Jos mies ei luota itseensä, hänelle mikä tahansa poikkeava tilanne on uhka. Suhteesta voi tulla ihan hyväkin kun saat miehen sen verran varmaksi itsestään että hänen ei tarvitse spiidata tuollaisista asioista. Jos se ei onnistu, vaiha seuraavaan.

        Minusta muuten on kovin outoa, että luottamus pitää jotenkin "ansaita". Olen itse sitä mieltä, että luottamus on, kunnes toinen osoittaa ettei ole sen arvoinen. Jos suhde ei "ole niin vakavalla pohjalla", mielestäni molemmilla on sitten myös oma elämä ja oma vapaus. Elä sen kanssa tai sitoudu, mutta välimuotoa ei mielestäni ole. Mustasukkaisuuskin on vain itsetunnon puutetta.


    • K-O

      Mikäs siinä jos vähän merkkaa "omaansa", jos se on kummallekin ok.
      Eipä se muille kuulu mitä toisillenne teette :)

      Itse muistan tapauksen vuosien takaa kun eräs poika puri tuttuani niin kovasti kaulaan, että tältä alkoi vuotaa verta kyseisestä kohdasta, käviköhän jopa lääkärissä tapauksen vuoksi.
      Joten kyllä, jotkut ne pystyy puremaan yli viikonkin kestäviä merkintöjä ;)

    • iki-iita

      kyllä minä ainakin tykkään ku emäntä imaisee jäljen niin minäkin teen sille ja ollaan sentään molemmat viiskymppisiä mutta taidetaan olla vieläkin nuoria niinku silloin ku tavattiin eikä yhtään haittaa mutta niinhän sitä sanotaan että kasva isoksi älä aikuiseksi!!!!! ollaan oltu yhessä jo parikymmentä vuotta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5728
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3515
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1895
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1730
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1566
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1483
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      17
      1370
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1366
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1317
    Aihe