fritsut

en halua olla teini

tapailemani mies ja minä olemme kuin teinit... joka kerta molemmin jälkiä kaulassa... ja yleensä sielläkin mistä ne ei näy vaatteet päällä. tosin kumpikaan niitä jälkiä ei varsinaisesti haluaisi mutta ei siinä kiihkossa ajattele koskaan.

mutta tuompa takia meinasin saada rukkaset mieheltä :/ meidän tapaamisen väli oli viikko, ja olin vielä tuon viikon ollut lomailemassa nii mies suuttui kun luuli että minulla oli ollut toinen mies koska yksi jälki näkyi viikon vanhanakin erittäin selvästi :D

en ymmärrä miten ihminen voi toisen kaulaan purra nii että jälki näkyy pari viikkoa :D ei ikinä ennen ole käynyt noin minulle... en kyllä itsekää uskoisi jos mies väittäisi kaulassaan olevan viikon vanhan jäljen

13

4675

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Häpeäisin

      Kyllä tuo frtisujen pureminen kuuluu joillekin 14-vuotiaille teineille,
      eikä aikuisille ihmisille. Minusta ainakin on helvetin nolon
      näköistä, jos aikuisella on fritsuja. Tulee joku teinipentu mieleen.

      • en halua olla teini

        etkö lukenu????? sanoinha itsekin että on teinimeininkiä mutta ei sitä siinä kiihkossa ajattele... enkä todellakaan nauti jäljistä näkyvillä paikoilla


      • ........

        ompahan kiihkeä seksielämä=P kyllä pienet ymmärtää mut ei mtn 10cm x 10cm jälkiä=)


    • hyfyu

      kyllä se on kuulkaas niin että sekin on jokasen parin oma asia mitä tekee ja mitä ei tee! se kuulu muille pennin vertaa enkä ole ite mikään teini!

      • en halua olla teini

        teinimeiningillä viittaan lähinnä siihen että kyllä nuo frtsut on enemmän nuorten touhuja... harvoilla aikuisilla näkee... en mä kenenkää tekemisii puutu...

        itse en vain halua niiden näkyvän... muutaman kerran näyttänyt aivan raiskatulle hutsulle nii saanu tarpeekseni:D


    • Kyukeros

      Ex-vaimoni ja nykyinen kumppanini eivät kumpikaan hyväksy fritsuja.

      Sen sijaan parissa suhteessa siinä välillä tehtiin fritsuja. Toinen nainen teki imemällä ja toinen puremalla (mikä tuntui hieman kivuliaaltakin). Imemisjäljet taitavat parantua nopeammin kuin puremisjäljet, mitkä saattavat näkyä viikon kuluttuakin. Tämä purija muuten raapi selkänikin aina kunnon naarmuille, jotka näkyivät jonkin aikaa ihan selvästi, jos oli ilman paitaa.

      Jotenkin sitä edelleenkin yli viisikymppisenä ajattelee, että joskus voisi vähän lesoilla fritsuilla. Että jengi näkee, että on päässyt sekstailemaan. Olen kai ikuinen teini?

      • jussi_nnm

        aivan sama minkä ikäisenä fritsuja tekee. itse pidän vanhempana ukkon myös siitä, jos (ja kun) purtuna ja raavittuna olen. ei niiden tarvitse edes muille näkyä, korkeakauluksiset paidat ja puserot on keksitty. sillä hetkellä, kin niitä tullee, ei tasan varmasti ajattele, mitä on tekemässä vaan miltä tuntuu. näin molemmin puolin.


      • en halua olla teini
        jussi_nnm kirjoitti:

        aivan sama minkä ikäisenä fritsuja tekee. itse pidän vanhempana ukkon myös siitä, jos (ja kun) purtuna ja raavittuna olen. ei niiden tarvitse edes muille näkyä, korkeakauluksiset paidat ja puserot on keksitty. sillä hetkellä, kin niitä tullee, ei tasan varmasti ajattele, mitä on tekemässä vaan miltä tuntuu. näin molemmin puolin.

        Nii no jaa no... kesäkuumalla on vaikea käyttää peittäviä vaatteita. Oli joskus todella avonainen toppi päällä ja puremajälkiä näkyi rinnoistaki... ja kaulassa ja olkapäissä...

        sattui olemaan ainut paitani silloin kun jouduin miehen luota ihmistenilmoille lähtemää... vähänkö sai katsetta:O


    • mua,

      Ollaan molemmat yli parikymppisiä, tykkään kun poikaystäväni tekee fritsuja, johtuu kai siitä kun teininä kun en näitä hommia harrastanut.

      • en halua olla teini

        oli vain siinä että suhde meinasi saada lopun koska mies ei uskonut viikon kuluttua kaulassani olevan hänen jälkensä vaan jonku toisen tekemiä tuoreempia... olinhan juuri ollut matkoilla ja hurvittelemassa viikon... tosin mitää miehiä en siellä halunnut harrastella, mutta siitähän tuo mies ei voinut olla täysin varma koska suhteemme ei nii vakavalla pohjalla ollut


      • se tuli
        en halua olla teini kirjoitti:

        oli vain siinä että suhde meinasi saada lopun koska mies ei uskonut viikon kuluttua kaulassani olevan hänen jälkensä vaan jonku toisen tekemiä tuoreempia... olinhan juuri ollut matkoilla ja hurvittelemassa viikon... tosin mitää miehiä en siellä halunnut harrastella, mutta siitähän tuo mies ei voinut olla täysin varma koska suhteemme ei nii vakavalla pohjalla ollut

        Jos molemmat tekevät fritsuja ja antavat toisen tehdä, niitä pitää sitten myös kestää. Itse kiihotun ihan valtavasti siitä kun kaulaani vähän imetään. Eikä minua haittaa esiintyä jälkien kanssa jos sellainen tilanne tulee. Mikäs sen mukavampi muuten periaatteessa yksinäiselle, eronneelle miehelle... Sen verran olen naisystävältäni pyytänyt huomaavaisuutta, että jäljet saa peitetyksi normaalisti töissä pidettävillä vaatteilla.

        Itsetunnosta se vain riippuu. Jos mies ei luota itseensä, hänelle mikä tahansa poikkeava tilanne on uhka. Suhteesta voi tulla ihan hyväkin kun saat miehen sen verran varmaksi itsestään että hänen ei tarvitse spiidata tuollaisista asioista. Jos se ei onnistu, vaiha seuraavaan.

        Minusta muuten on kovin outoa, että luottamus pitää jotenkin "ansaita". Olen itse sitä mieltä, että luottamus on, kunnes toinen osoittaa ettei ole sen arvoinen. Jos suhde ei "ole niin vakavalla pohjalla", mielestäni molemmilla on sitten myös oma elämä ja oma vapaus. Elä sen kanssa tai sitoudu, mutta välimuotoa ei mielestäni ole. Mustasukkaisuuskin on vain itsetunnon puutetta.


    • K-O

      Mikäs siinä jos vähän merkkaa "omaansa", jos se on kummallekin ok.
      Eipä se muille kuulu mitä toisillenne teette :)

      Itse muistan tapauksen vuosien takaa kun eräs poika puri tuttuani niin kovasti kaulaan, että tältä alkoi vuotaa verta kyseisestä kohdasta, käviköhän jopa lääkärissä tapauksen vuoksi.
      Joten kyllä, jotkut ne pystyy puremaan yli viikonkin kestäviä merkintöjä ;)

    • iki-iita

      kyllä minä ainakin tykkään ku emäntä imaisee jäljen niin minäkin teen sille ja ollaan sentään molemmat viiskymppisiä mutta taidetaan olla vieläkin nuoria niinku silloin ku tavattiin eikä yhtään haittaa mutta niinhän sitä sanotaan että kasva isoksi älä aikuiseksi!!!!! ollaan oltu yhessä jo parikymmentä vuotta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2143
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1178
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe