LEHTITILAUS JA

LUVATTU MP4-soitin

Tilasin syyskuussa kummitytölleni lahjaksi erään tiedelehden, missä luvattiin kylkiäisinä mp4-soitin. Lahjan saatuaan tyttö oli tietysti hyppäsi riemusta kattoon, kuulemma ei muilla kavereilla mp4.sta ollutkaan.
Vaan kuinka kävikään. Nyt on kolmisen kuukautta mennyt, eikä soittimesta ole mitään tietoa. Pari kertaa kun olen soittanut ja perännyt asiaa, niin selityksiä riittää.
Lehtiä kyllä on tullut ja laskuja, vaan ei soitinta.
Kummitytön pettymyksen määrää on vaikea korvata millään.
Onko mitään tehtävissä?
Lehtifirma antaa kaksi neuvoa: a) odota edelleen tai b) irtisano tilaus.

6

828

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuskin kannattaa mitään ostaa m.o.t.
      Itse olen saanut kylkiäiset ajallaan, mitä usein on seurannut hylkiäiset liitännäiskaman osoittauduttua vähintään puolivillaiseksi. Muistelen, että ainoastaan tilaajalahja-kiikaria olen viitsinyt ja kehdannut käyttää julkisesti; kassit ynnä muut kapsäkit palvelevat lähinnä varastotavaran kääreenä.

• eipä tietenkään

pelkästään sen vuoksi. Toki ennakko-oletus kyseisestä lehdestä oli postiivinen ja olin mieltänyt lehden laadukkaaksi, joten tietysti ajattelin heidän kaiken toiminnan myös sitä olevan.
        Ja sinänsä mukava kokonaispaketti nuorelle lahjaksi. "Fiksu" lehti ja nuorten suosima musiikkihärveli. Vaan pettymyksen määrä kasvaa vain.
        Pakostakin on tullut mielikuva, että vallan harkittu veto lehtifirmalta. Pitävät maksavaa asiakasta, kun ovat koukkuun saaneet, asiakkaanaan, peläten varmaan, että tilaus katkaistaisiin heti kun ns. pakolliset kaksi lehteä on maksettuna.

• Anonyymi

Tilasin kodinkuvalehden mutta tilaukseen en halunnut laittaa puhelinnumeroa. Eipä ole lehteä tullut outo juttu. Onko pakko laittaa puhelinnumero. Kokeilen uudestaan.

• mob_23456256

Olethan maksanut ensimmäisen laskun?
      Tietääkseni (jos siis kyseessä on bonnier ja tieteen kuvalehti) he lähettävät tilaajalahjat n.kk kuluessa ensimmäisen laskun maksusta.

• vain olen

ja itse asiassa useammankin, sillä laskuja tulee aina parin lehden välein. Tilaajalahjaan oli oikeutettu, kun oli maksanut kahden ensimmäisen lehden laskun..ja siitä on jo aikaa...

• netistä!
        vain olen kirjoitti:

ja itse asiassa useammankin, sillä laskuja tulee aina parin lehden välein. Tilaajalahjaan oli oikeutettu, kun oli maksanut kahden ensimmäisen lehden laskun..ja siitä on jo aikaa...

Eli lehden kotisivulla menet asp-sivulle ja syötät sinne asiakasnumerosi ja postinnumerosi niin pääset näkemään lahjasi toimitus tilanne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      404
      8829
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      172
      3218
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      17
      1704
    4. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      76
      1118
    5. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      1058
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      1045
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      63
      988
    8. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      79
      965
    9. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      963
    10. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      65