mustasukkainen?

onko?

Onko neitsyt mustasukkainen luonne?näyttääkö mustasukkaisuutensa??

5

1920

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neitsykkä*

oon joskus mustis, varvoin ja hartaasti. En ymmärrä, miksi tulee niin harvoin oltua mustis, vaikka ei olisi syytäkään.
      Mutta en voisi sietää miestä, joka liehittelisi muita naisia, hyvin näkyvästi. Lähtisin silloin varmaan pois. Mutta jos keskustelee vaikka keskustelee naistyöntekijänsä kanssa baarissa, ei haittaa mua yhtään..
      Ja näytän oikeesti, jos oon mustis, ei jää epäilyksen varaa.

• Minä vain

Kyllä on mustis jos on syytä siihen ja näyttää sen myös.Jos ei näyttäisi kävisi olo liian tukalaksi.Neitsyt voi pitää monet ikävät asiat sisällään mutta ei mustasukkaisuutta.Neitsyt rakastaa omistaa jotain mitä pitää kuin kukkaa kämmenellä :)

• sepponen8

Kyllä pitää paikkaansa.Neitsyt on todellakin mustis.
      Olen reilu kaksi vuotta seurustellu hänen kanssaan.
      Ja se lisäten:raskasta on ollut.
      Ja sen myötä:Luulee toisen tehneensä aina väärin.!!
      Vaikka itse on halukas tekemään,muitten kanssa ki-
      vaa..Salaa asioita..Mutta paistaa lävitse..
      Vaikkakin Neitsyestä sanotaan:On kiltti"ei hypi ku-
      kasta kukkaan..Tämä ei ainaskaan pidä hänen kohdal-
      laan paikkaansa..Nimim:Tuntuu ettei mikään riitä.
      Itse olen leijona horoskoopissa..

• aihe vaikka mistä

Neitsytmies osaa olla mustasukkainen vaikka mistä syystä, täysin aiheetta!

• kyllä

Olen neitsyt ja olen joskus mustasukkainen poikaystävästäni. Luotan häneen, joten ei ole syytä huoleen. Kavereitani olen enemmän mustasukkainen, kun poikaystävästä. En teidä mistä johtuu, mutta näin vain on. Eli hieman kaksi piippuinen juttu.. Riippuu hyvin paljon ihmisestä ja elämän varrella saaduista koekuksista.. :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen

ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?
      Maailman menoa
      188
      5101
    2. Kukka kuoli ja kukka tappo Kokkolassa?

Ouluntiellä tapettu nainen torstaina kukka tappo?
      Kokkola
      18
      1792
    3. Kenen joukoissa Suomi seisoo maailmalla, jos SDP voittaa seuraavat vaalit?

SDP on ainoa pohjoismainen sosialidemokraattinen puolue, joka edelleen kuuluu Sosialistiseen internationaaliin. Sitä ka
      Maailman menoa
      63
      1636
    4. Jos mies oikeasti haluaa sinut

Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois
      Ikävä
      127
      1517
    5. Helena Puolakka laukoo suorat sanat Vappu Pimiän MasterChef -pestistä

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Kokenut keittiömestari ja ravintoloitsija Helena Puolakka laukoo suorat s
      Tv-sarjat
      10
      1497
    6. Voiko ryyppäämisellä tienata elantonsa?

Lassi Kuhlman on rappiostriimaaja. Hän kuvaa omaa päihteiden käyttöään pitkissä somestriimeissä. Katsojat voivat lahjoit
      Maailman menoa
      51
      1175
    7. Ketä ehdotatte seuraavaksi kuntanne johtohahmoksi

Ei ole teitä riitaisia kehityksen jarruja helppo yrittää kohti valoa ohjata. Siinä on teille pähkinä purtavaksi.
      Lappajärvi
      96
      1084
    8. Persuille 1,8 prosenttiyksikköä laskua. Keskusta meni ohi ja Vasl hengittää niskassa

Erityisesti työväestö on hylkäämässä persut. https://yle.fi/a/74-20208249
      Maailman menoa
      307
      980
    9. Vasemmistoliitto menossa perussuomalaisten ohi!

Keskustapuolue meni jo...
      Maailman menoa
      196
      945
    10. Dannyn "ex-käly" Jennika Vikman teki erikoisen ratkaisun!

Dannyn "ex-käly" Jennika Vikman paljasti uudet kujeet. Hän on mukana kohutussa Sointu Borg & Tyrkyt -realityssä. Jääkö
      Suomalaiset julkkikset
      7
      840
    Aihe