Kuka valmistaa Teboilin

10 pisteen kysymys

voiteluaineet nykyisin?

31

9409

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suoltb

      Teboilin voiteluaineet tehdään Suomessa ja nykyisin ne valmistaa Lassila&Tikanoja

      • Itsekseen?

        Vai mitä, pöljä?


      • halvalla.
        Itsekseen? kirjoitti:

        Vai mitä, pöljä?

        halvalla öljyllä pitää olla halvat myyntikulut,

        täällä voi vaikka kuinka kehua paremmuutta,
        kun, ne eivät ole valmistajan lupauksia.

        Niin, en toki koskaan ole sitä mieltä että kallein on paras,
        muta luulen että keskihintaista kannattaa ostaa
        ja aina täysin aito alkuperäinen öljynsuodatin.

        Ehkä oikean öljy-yhtiön öljy,
        sellainen jolla asteen formuloissakin on hyvää.

        öljyä on tehty jo 100 vuota, kaikilla voi ajaa,
        mutta kyllä kehityskin on olut huomaa.

        Muista ajan kun 100 000 km oli jo savutus moottorille,
        useat korjattiin jo täysin ennen sitä.
        Nyt hyvillä öljyillä aina ajetussa ei ole km määrää ollenkaan,
        kori ruostuu kun mittarissa on 300-600 000 km.


      • foliohattuasi..
        halvalla. kirjoitti:

        halvalla öljyllä pitää olla halvat myyntikulut,

        täällä voi vaikka kuinka kehua paremmuutta,
        kun, ne eivät ole valmistajan lupauksia.

        Niin, en toki koskaan ole sitä mieltä että kallein on paras,
        muta luulen että keskihintaista kannattaa ostaa
        ja aina täysin aito alkuperäinen öljynsuodatin.

        Ehkä oikean öljy-yhtiön öljy,
        sellainen jolla asteen formuloissakin on hyvää.

        öljyä on tehty jo 100 vuota, kaikilla voi ajaa,
        mutta kyllä kehityskin on olut huomaa.

        Muista ajan kun 100 000 km oli jo savutus moottorille,
        useat korjattiin jo täysin ennen sitä.
        Nyt hyvillä öljyillä aina ajetussa ei ole km määrää ollenkaan,
        kori ruostuu kun mittarissa on 300-600 000 km.

        Vitun hörhö! Jorinoissasi ei juuri älyn valo loista..


      • jos et.
        foliohattuasi.. kirjoitti:

        Vitun hörhö! Jorinoissasi ei juuri älyn valo loista..

        jos et paremmin osa haukkua,
        hanki rakkikoira.


      • foliohattuasi...
        jos et. kirjoitti:

        jos et paremmin osa haukkua,
        hanki rakkikoira.

        Ja tarkista ihmeessä lääkityksesi!


      • paras vitsi

        Pitkään aikaan. Lassila & Tikanoja. Paras juttu pitkään aikaan täällä älymystö palstalla. Lisää lisää !!!!!!!!!


      • Besmel

        Joo ne lisää siihen vielä shapoota kun se lisää vaahtoavuutta ja näin riittoisuutta.


    • 10 pisteen kysymys

      todellakaan tiedä vastausta kysymykseeni?

      • Mausoleumissaan

        Ja suunnittelee hyökkäystä Suomeen.


      • Tietoa?

        Tänä päivänä on tuskin täydellä varmuudella vaikea sanoa kuka on minkin tuotteen valmistanut. TB:n bensakin on nesteen bensaa eri lisäaineilla vain varustettu. Kannattaa luottaa vain testeihin ja niissä on esim. teboilin öljyt todettu laadukkaiksi ja se on kai se ratkaisevin asia. Eihän sen pitäisi olla ratkaisevaa missä paketissa tavaran ostaa vaan sen mitä se sisältää ja sitä vartenhan testit ja tutkimukset ovat.


      • Teboilin

        nykyään omistaakaan, Haminassa Öljysatamantiellä ne kuitenkin tehdään. Suurin osa. Ja ei muuten ollut kaukaa haettu tuo ylempänä mainittu L&T, siihen tien toiselle puolelle nousee L&T:n regenerointilaitos kovaa vauhtia.
        http://www.lt-recoil.com/fin/ajankohtaista/


      • Timo Tietäväinen

        valmistaa nykyisin yhtiö nimeltään LLK Finland OY.


      • Öljysatamantie 6 Hamina
        Timo Tietäväinen kirjoitti:

        valmistaa nykyisin yhtiö nimeltään LLK Finland OY.

        Suomen Petrooli Oy ennen ja nyt LLK Finland.
        Sama firma kuin ennenkin, vain nimi vaihtunut.


      • ei ole salaisuus
        Öljysatamantie 6 Hamina kirjoitti:

        Suomen Petrooli Oy ennen ja nyt LLK Finland.
        Sama firma kuin ennenkin, vain nimi vaihtunut.

        "Teboil-voiteluaineet valmistetaan Haminan tehtaas-
        sa. Voiteluainetehdas ja laboratoriotoiminnot siirtyivät
        31.12.2007 LLK Finlandin hoitoon. LLK-International
        vastaa Lukoil-konsernissa voiteluaineiden valmistuk-
        sesta."

        "Suomen Petroolin organisaatiosta
        eriytettiin vuoden lopulla voiteluaine-
        tuotanto, joka siirtyi LLK-Finland Oy:n
        hoitoon. Henkilökunta jatkoi vanhoina
        työntekijöinä LLK-Finlandin palveluk-
        sessa."


    • Lassila Tikanoja Oyj

      Recoil Lassila Tikanoja toimitti raaka-anetta (Perusöljyä) Oy Teboil Ab öljysekoittamoon. Tämä on 100% totuus.

    • Jäteöljystä Orlen

      Recoil Haminan konkurssin jälkeen jätöljyjalostetun perusöljyn toimitti Teboilille Orlen Puolasta.

      • kultainen noutaja

        Ottaako se herra tämän palstan luotsi vastuun kolmesta ylemmästä viestistä. Mitä pitäisi nyt tehdä? Otammeko yhteyttä Teboilin pääkonttoriin ja kerromme suoli24 palstaa hallinnoivasta henkilöstä ja kehoitamme tutustumaan sinuun.
        Sehän onnistuu kyllä ja helposti.


    • Next Gen Teboil
    • --------------------

      harasoo Teboil..

    • Neukkuöljyä

      Teboolin öljyt sopivan vain ja ainosataan Ladaan.

      • 42343uoi

        Höpö höpö.


    • sopiipas

      Sopii myös Volgaan ja Samaraan.

      • 123413241

        Ja kutakuinkin kaikkeen muuhunkin Suomen teillä liikkuvaan kalustoon.


    • Oil Boys

      Jäteöljystä Haminassa. Venäjän kuraa.

    • mopopojat

      Lässyn Lässyn ja lässyn lässyn

    • suosi

      Saman tekevää kuka tekee, mutta se on Kai kolme selvää mikä on lukoiltedoilin historia .1 Stalin ja Hitler liittoutuma hyökkäsi mm Puolaa ja Neuvostoliitto Suomeen 1939. Sitten Stalin petti Hitlerin ja liittotui lännen kanssa ,syntyi mm Talvisota , jossa Suomi joutui taisteluun Saksan rinnalla ,NL aloitti pommitukset 1941. Ilman sodan julistusta.
      Sodan aloittaja Neuvostoliitto länsivaltojen avulla ryösti mm Suomen petroolin jonka Saksa Suomessa omisti ja Suomelta sotakorvauksia ja Petsamon , Salla - Kuusamon ,Karjalan sekä 4 Suomenlahden saarta, vaikka oli siis hyökkääjä valtio!

      2. Sekä NL painosti Suomea kymmeniä vuosia , sekä edelleen uhkailee ja vakoilee

      3.Lukoil tukee Venäjä doupig urheilua ja kun taas Suomen urheilun suuri tukija on
      ST 1,joten eiköhän ole saman tekevää mistä tedoil saa raakaaineen!
      Ostakaamme polttoaineet kotimaisilta yrityksiltä! Mm ST 1 ja Neste!

      • Boikottijatkuu

        ST1 tullessaan markkinoille lupasi myydä polttoaineita hintoihin joihin kilpailijat eivät pysty. Paskapuhetta. Bensaa myytiin samaan hintaan kuin kilpailijoilla, mutta muita ketjuja lämpimämpänä. Asemayrittäjät hävisivät kun ostivat lämmintä bensaa joka tankeissa jäähtyi ja litrat katosivat. Sama kohtalo oli myös asiakkailla. ST1-bensaa kului enemmän kuin muun merkkistä, huomasin sen heti kohta ST1 tultua markkinoille. Sittemmin olen boikotoinut ST1-ketjua koko 2000-luvun ja boikotti jatkuu nyt myös Shellin osalta.


      • jassoooon

        Kotimaista kusetusta siis?


    • suosi

      Lue vielä teksti " Teboil Suomea valloittamassa "
      Siinä se koko juttu tarkemmin!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      119
      1062
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      134
      959
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      299
      763
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe