Arosusi??!!
Asian vierestä menee,
mutta missä on
7
878
Vastaukset
- 12312312
...
- palstailleet
uskoakseni tunnistavat kyseisen nimimerkin.
että on hoidattamassa itteään vähän parempaan kondikseen... Kyseistä nimimerkkiä kaipaan myös minä. :)
- 6756756
...
- cymbidi
Flutteri kirjoitti:
mutta itse ainakin tykkäsin jutella kyseisen tyypin kanssa.
Joo, sushukka kateis on, mut on kai joo hoidattamas itteään kuosiin. Hope so palaa takasin entistä ehompana!!!
cymbidi kirjoitti:
Joo, sushukka kateis on, mut on kai joo hoidattamas itteään kuosiin. Hope so palaa takasin entistä ehompana!!!
Eli Hukka, sua kaivataan täällä! Palailehan pian...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733904Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92081Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2301370- 1361289
- 1141169
- 1121168
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil711067Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik61015- 60984
- 35906