Syyttäjät eivät

vaivautuneet

Tämä oli ensimmäisiä julkisuuteen tulleita asiapapereita, missä tuomittiin vieraan valtion kansalainen eikä edes vaivauduttu ilmoittamaan maan lähetystölle. Tällaisiin pikkuseikkoihin neuvostolaki ei kiinnittänyt huomiota. Yleensä syyttäjät tekaisivat syytteen. Mutta tässä oli senkin suhteen hällä väliä. Syyttäjät eivät edes vaivautuneet todistamaan syytettyä vakoiluun syyllistyneeksi. Mutta silti oli kyse ihmisen kohtalosta - elämästä ja kuolemasta. Voidaan vielä todeta, että vuonna 1989 Vilho Grönin maine
puhdistettiin

http://www.tyovaenperinne.fi/tyovaentutkimus/2003/TK_manner.html
Tiedonkierto 2003


kyse lienee ihmisen vapaudesta? hän haki sitä,,aatteesta johon uskoi

8

292

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • taas tajusi, mistä on kyse ! TIEDOSTA !!


      • ja sillee

        esimerkki taas rajan takaa? Katos poitsu välillä omaakin maatasi, on mustaa historiaa marskin ja rytin toimesta ja on virallisesti 600 000 köyhää ja tuloerot senkun kasvavat. Ehkä saattaisi olla täälläkin esimerkkejä.


      • T Urpo
        vom kirjoitti:

        taas tajusi, mistä on kyse ! TIEDOSTA !!

        Tiedosta ja kun sitä käsittelee järjellä niin
        kommunismi rajautuu aika äkkiä pois.

        Kommunismihan rajoittaa kansan tiedon tasoa
        tultuaan valtaan.

        Näinhän on aina ollut kaikissa punaonneloissa.

        Vai eikö ole?


      • T Urpo
        ja sillee kirjoitti:

        esimerkki taas rajan takaa? Katos poitsu välillä omaakin maatasi, on mustaa historiaa marskin ja rytin toimesta ja on virallisesti 600 000 köyhää ja tuloerot senkun kasvavat. Ehkä saattaisi olla täälläkin esimerkkejä.

        Ei Marskin tai Rydin.

        Pysy asiassa. Tai pikemminkin totuuden mukaisessa
        asiapohjassa.

        Köyhät ova ikävä asia. Kommunismissä kaikki
        suomalaiset eläisivät suomalaisten köyhienkin
        elintasoa alemmalla tasolla.

        Että se siitä.

        Köyhien asemaa pystyy parhaiten parantamaan
        vauras yhteiskunta.

        Kysymys on halusta.

        Kommunismissä köyhyys onkin yhteiskunnallinen SAAVUTUS!!!!!


      • paskavaris
        ja sillee kirjoitti:

        esimerkki taas rajan takaa? Katos poitsu välillä omaakin maatasi, on mustaa historiaa marskin ja rytin toimesta ja on virallisesti 600 000 köyhää ja tuloerot senkun kasvavat. Ehkä saattaisi olla täälläkin esimerkkejä.

        millä mitataan näitä arvoja?
        onko arvon herralla tahi toverilla näkemystä tai tietoa parempaa?
        moniko suomalainen on kuollut nälkään sanoittaisko jostakin viidenkymmenen viimeisen vuoden ai juu sadan vuoden aikana.
        suomalaiset kulkee nykyisin hyvissä vaatteissa ja asuu lämpöisissä ,, valoisissa asunoissa.

        onko herralla visioita tai parempaa tietoa?
        halkean uteliaisuudesta!


      • vom kirjoitti:

        taas tajusi, mistä on kyse ! TIEDOSTA !!

        Tosi on. Kysymys on tiedosta. Tiedon määrän kasvaessa yhteiskunnassa kommunistien kannatus laskee.

        Hyvä näin.

        /Kalle, joka tietää kansan tietävän enemmän ja enemmän kommunistien kannatuksen pudotessa - miksiköhän....


      • ja sillee kirjoitti:

        esimerkki taas rajan takaa? Katos poitsu välillä omaakin maatasi, on mustaa historiaa marskin ja rytin toimesta ja on virallisesti 600 000 köyhää ja tuloerot senkun kasvavat. Ehkä saattaisi olla täälläkin esimerkkejä.

        Montakohan köyhää olisi löytynyt neukkulasta saman tulotason mukaan mitattuna??

        Kalle vastaa: 98% kansasta ja jäljeljelle jäävä 2% olikin kommunistieliittiä eläen kuin siat pellossa.

        /Kalle, joka hakee esimerkkinsä kommunistien toiminnasta sieltä, missä he ovat olleet vallassa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe