Tämä oli ensimmäisiä julkisuuteen tulleita asiapapereita, missä tuomittiin vieraan valtion kansalainen eikä edes vaivauduttu ilmoittamaan maan lähetystölle. Tällaisiin pikkuseikkoihin neuvostolaki ei kiinnittänyt huomiota. Yleensä syyttäjät tekaisivat syytteen. Mutta tässä oli senkin suhteen hällä väliä. Syyttäjät eivät edes vaivautuneet todistamaan syytettyä vakoiluun syyllistyneeksi. Mutta silti oli kyse ihmisen kohtalosta - elämästä ja kuolemasta. Voidaan vielä todeta, että vuonna 1989 Vilho Grönin maine
puhdistettiin
http://www.tyovaenperinne.fi/tyovaentutkimus/2003/TK_manner.html
Tiedonkierto 2003
kyse lienee ihmisen vapaudesta? hän haki sitä,,aatteesta johon uskoi
Syyttäjät eivät
8
292
Vastaukset
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=110&conference=4500000000000333&posting=22000000011790029#22000000011790029
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=110&conference=4500000000000333&posting=22000000011670596#22000000011670596
/Kalle, joka ei saata käsittää maassamme olevan vielä vuonna 2007 kommunisteja - se ei ainakaan voi johtua tiedon puutteesta- ja sillee
esimerkki taas rajan takaa? Katos poitsu välillä omaakin maatasi, on mustaa historiaa marskin ja rytin toimesta ja on virallisesti 600 000 köyhää ja tuloerot senkun kasvavat. Ehkä saattaisi olla täälläkin esimerkkejä.
- T Urpo
vom kirjoitti:
taas tajusi, mistä on kyse ! TIEDOSTA !!
Tiedosta ja kun sitä käsittelee järjellä niin
kommunismi rajautuu aika äkkiä pois.
Kommunismihan rajoittaa kansan tiedon tasoa
tultuaan valtaan.
Näinhän on aina ollut kaikissa punaonneloissa.
Vai eikö ole? - T Urpo
ja sillee kirjoitti:
esimerkki taas rajan takaa? Katos poitsu välillä omaakin maatasi, on mustaa historiaa marskin ja rytin toimesta ja on virallisesti 600 000 köyhää ja tuloerot senkun kasvavat. Ehkä saattaisi olla täälläkin esimerkkejä.
Ei Marskin tai Rydin.
Pysy asiassa. Tai pikemminkin totuuden mukaisessa
asiapohjassa.
Köyhät ova ikävä asia. Kommunismissä kaikki
suomalaiset eläisivät suomalaisten köyhienkin
elintasoa alemmalla tasolla.
Että se siitä.
Köyhien asemaa pystyy parhaiten parantamaan
vauras yhteiskunta.
Kysymys on halusta.
Kommunismissä köyhyys onkin yhteiskunnallinen SAAVUTUS!!!!! - paskavaris
ja sillee kirjoitti:
esimerkki taas rajan takaa? Katos poitsu välillä omaakin maatasi, on mustaa historiaa marskin ja rytin toimesta ja on virallisesti 600 000 köyhää ja tuloerot senkun kasvavat. Ehkä saattaisi olla täälläkin esimerkkejä.
millä mitataan näitä arvoja?
onko arvon herralla tahi toverilla näkemystä tai tietoa parempaa?
moniko suomalainen on kuollut nälkään sanoittaisko jostakin viidenkymmenen viimeisen vuoden ai juu sadan vuoden aikana.
suomalaiset kulkee nykyisin hyvissä vaatteissa ja asuu lämpöisissä ,, valoisissa asunoissa.
onko herralla visioita tai parempaa tietoa?
halkean uteliaisuudesta! vom kirjoitti:
taas tajusi, mistä on kyse ! TIEDOSTA !!
Tosi on. Kysymys on tiedosta. Tiedon määrän kasvaessa yhteiskunnassa kommunistien kannatus laskee.
Hyvä näin.
/Kalle, joka tietää kansan tietävän enemmän ja enemmän kommunistien kannatuksen pudotessa - miksiköhän....ja sillee kirjoitti:
esimerkki taas rajan takaa? Katos poitsu välillä omaakin maatasi, on mustaa historiaa marskin ja rytin toimesta ja on virallisesti 600 000 köyhää ja tuloerot senkun kasvavat. Ehkä saattaisi olla täälläkin esimerkkejä.
Montakohan köyhää olisi löytynyt neukkulasta saman tulotason mukaan mitattuna??
Kalle vastaa: 98% kansasta ja jäljeljelle jäävä 2% olikin kommunistieliittiä eläen kuin siat pellossa.
/Kalle, joka hakee esimerkkinsä kommunistien toiminnasta sieltä, missä he ovat olleet vallassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa115916- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten281682- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54566Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist40532- 72483