Tapasin mielenkiintoisen miehen ja aivan kuin olisin peiliin katsonut. Haaste tuli heti myönteisessä mielessä ja arvasinkin "kenen" kanssa olen tekemisissä. Meillä oli hauskaa ja intohimoa riitti...kiinnostaa, mutta itseni tuntien tekisi mieli juosta kovaa toiseen suuntaan : )...mutta eihän sitä voi.
Kertokaapa oinasnaiset miltä tuntuu olla samassa veneessä oinasmiehen kanssa? Onko toiminut? Olemme jo lähes keski-ikäisiä.
Kaks oikkua?
3
1043
Vastaukset
- tällainen kokemus
Alkusuhde alkoi intohimolla, mutta nyt lähes 15 vuoden jälkeen suhteemme on kääntynyt syväksi ystävyydeksi.
- kaks oikkua
Itse seurustelin pitkään oinas miehen kanssa (olen siis oinas N) ja alku suhde oli intohimoinen eikä meillä riitoja ollutkaan ja muutenkin olimme samalla aaltopituudella.. mutta kun muutimme samankaton alle ei se sujunut.. Minä jotenki "lyttäsin" tämän miehen ja hän aina vain myötäili kaikkia ajatuksia,päätöksiä ja tekojani ja se sai minut ärsyyntymään suuresti kun hänellä ei ollut mitään mielipidettä mistään (tai sitten hän ei vain uskaltanut sanoa niitä).. Kyllästyin siihen suhteeseen ja erosimme, olemme kuitenkin edelleen hyvät ystävät..
- Tyyne-tynnyri
Kumma juttu. Olen seurustellut muutaman miespuolisen oinaan kanssa ja todennut, että ovat jotenkin naismaisia...enemmän naismaisia, kuin naisoinaat (joihin itsekin kuulun). Olemmeko me naisoinaat sitten hiukan miehisiä voimiemme tunnossa??? Kääk!
Itseäni nimittäin ärsyttää höpönassu pupuseni osasto suunnattomasti. Minusta ei ole elämään "vaaleanpunaisessa siirapissa".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .974737Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403173Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503135Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4062229Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2351378Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 691132
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301104Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1181020