Eheim MP aquastar 54 L

kerro kokemus

Onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä akvasta, miten toiminut ja onko kaikinpuolin hyvä.
Eheim MP aquastar 54 L. Olisi tarjouksessa 85€ ja hintaan sisältyy akvaario, valaisinkansi, loisteputki, Eheim 2007 suodatin, Jäger 50W lämmitin.

5

2485

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fish KINKKU

      Kuka myy tuota tarjouksena?

      Hesan akvakeskus myy tuotetta normaali hinnoituksella;



      54 Litraa    


      60 x 30 x 30 cm    

      Suodatin: Eheim 2007    

      Lämmitin: Jäger 50 W    

      Valaisinkansi: 1 x 15 W    

      Lämpömittari ja haavi    

      Takuu 3 vuotta.    
      85,-
         
      Mitä kalastoa ajattelit?



      NÄMÄ TARVITSET KUITENKIN JOS ALOITTELET IHAN ALUSTA?!

      Perustarvikkeet lisäksi:

      Hiekka 0,2-1 mm
      Ravinnepohja Tetra CompleteSubstrate 2,8 kg
      Akvaarioloisteputki Sylvania Aquastar
      Taustakuva, vedenvaihtolappo, lasinpuhdistusmagneetti
      Käynnistysaineet: SafeStart 100 ml ja Bactozym 10 kpsl
      Hoitoaineet: AquaSafe 100 ml ja PlantaMin 100 ml
      Co2-levitin: Nutrafin natural system
      Perustamis- ja hoito-ohjeet

      (Tarvikkeet yhteishintaan akvaarion oston yhteydessä 125,-)

      Mp-Aquastar 54L paketti ja perustarvikkeet yhteensä: 210,-

      Pakettihan on muuten hyvä mutta tuo valaisin kansi tuottaa huoltojen aikana ongelmia. Siitä kun ei ole valaistuksena apua koska se täytyy siirtää kokonaan pois tieltä sillä sille ei ole mitään kunnollista kiinnitys mekanismia jolla se voisi olla akvan reunalla kiinni valaisemassa huoltojen aikanakin.

      Kalastoahan tuon kokoiseen on harkittava tarkkaan ettei tule ylikansoitettua!

      • a.p...

        Just sieltä hesan akvakeskuksen sivuilta sen bongasin.


    • joulu KUNKKU

      Eheim mp Aquastar 80 plus



      Peruspaketti: 149 €

      96 Litrainen akvaario 80 x 30 x 35 cm
      Eheim 2010 suodatin
      Jäger 100 w lämmitin
      Valaisinkansi 1 x 18 w
      Lämpömittari ja haavi

      Mukaan vielä asennus dvd ja helpot ohjeet asennukseen ja hoitoon paperilla!



      Hoitoaineet ja tarvikkeet edelliseen

      Hoitoaineet:
      Tetra AquaSafe 100 ml vedenparannusaine
      Tetra ToruMin 100 ml humus-/turveuute
      Tetra PlantaMin 100 ml nestemäinen kasviravinne
      Tetra Crypto 10 tbl juurilannoite tabletti

      Kypsytysaineet:
      Tetra Bactozym 10 kpsl kasvupinta/ruoka

      Tetra SafeStart 100 ml elävä bakteeristo
      VARMISTA AINA ETTÄ ON TUORETTA TAVARAA, MUUTEN EI TOIMI!!!

      Tarvikkeet:
      Lasinpuhdistussieni
      Vedenvaihtoimuri
      Taustakuva (useita eri vaihtoehtoja)

      Tetra CompleteSubstrate ravinnepohja/"savipohja" hiekan alle (ei pöllyä)
      0,2-1 mm hiekka (~5 cm kerros)

      Koko paketti yhteishintaan nyt 225 € !!!



      Ja kun paketista halutaan viimeisen päälle helppo ja toimiva, lisätään vielä...

      Ferplast C02-energy classic -hiilidioksidilevitin
      pH, KH, NO2, NO3 -vesitestit luotettavina ja helppoina Tetran tippatesteinä
      Sera air 110 -ilmapumppu, letku ja hohkakivet 2:lla ulostulolla
      Yhteishintaan lisää vain: 95 €
      Eli täydellinen paketti, jolla aloittelijakin onnistuu: yhteensä 329 € !!!



      Ilmainen kotiinkuljetus Kehä III:n sisällä!
      Toimitamme myös rahtina kaikkialle Suomeen.

      Paketin ostajalle kalat -20% 6kk:n ajan.
      Valikoimamme Suomen suurimpia!



      Jalustat:
      80 x 30 cm pohjalla olevalle akvaariolle sopivat (esim. MP Aquastar 80 plus)

      Juwel Record avojalusta 79 €
      Eheim MP Aquaduo kaapisto 2:lla ovella 100 €





      Voimassa toistaiseksi!

      http://www.akvaariokeskus.com/ab2005/tarjouksia/tarjouksia.htm

    • 54 L

      Suht vanha keskustelu, varmaan joululahjaksi tarkoitettu? mutta vastaanpa että on muillekkin apua :) Joulu 2006 ostin ko akvapaketin. Loisteputkihan siin, mutta se paloi loppuun 2 kk, ostin sitten paremman kasviputken, sylvania aguastar käy kans. Taustakuvan saa siitä pahvista (on tarkoitettu siihen) vähän haalea kuva vaan kun on pahvia, oikea taustakuva olis parempi. Ja suodattimeen en ollut tyytyväinen, ostin tehokkaamman (tetratec600), joka käy melkein täydellä teholla.
      Ainakin minulla vika kerta kun ostaa uutta, halvemmalla saa kun ostaa hyväkuntoisen käytetty johon kuuluu melkein kaikki härpäket.
      Hyvää joulua :)

    • Xiphophorus

      Itselläni on juuri samainen paketti. :)Hyvin on toiminut,suodattimessa ei ole ollut mitään vikaa.Minulla on siellä 3 platya,2 mustatetraa,6 neontetraa ja yksi partamonni.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1412
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      109
      1150
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1013
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe