Autopalvelu Harklin Oy

Ala hairahdu

Hei!

Korjautin viime tiistaina ks. puljussa autoni. Vika oli se, että airbag valo palaa ajaessa. Kun hain samana iltana syy oli, että olivat nollanneet valon tai jotain samankaltaista. Laskun maksoin ja heti lauantai aamusta alkaen sama vika. Soitin ks. firmaan ja olivat sitä mieltä, että ks. on eri vika tai ainakaan ne ei hyvitä korjauksesta mitään. Tekstiä alkoi tulla siihen malliin, että huh huh. En suosittele kenellekään ks. puljua. Voi olla halpa ja toimiva, mutta näinkin voi käydä. Uskon, että heillä ei ole edes ammattitaitoa korjata kunnolla

16

7272

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • apa65

      toi aibagin varoitusvalon korjaus tuntuu olevan aika hyvä rahastuskeino asiakkaalta! Huollossa voi aina vedota siihen, että airbagin ohjausyksikkö on hajonnut. Korjaus on helvetin kallista. Uudesta ohjausyksiköstä laskutetaan 500-1000 € ja työn hinta vielä päälle!!!

      Asiakkaalla on aika heikot mahdollisuudet osoittaa, että vika varoitusvalon palamiseen on tosiaan ohjausyksikössä. Ainakaan missään merkkikorjaamossa homman korjaaminen ei tule yhtään halvemmaksi. Katso juttuni Volvon korjauksessa Bilialla!

    • Pekan autokorjaus

      perheessäsi ajaa autoa useampi henkilö ja penkkiä liikutellaan paljon(tarkista penkin alla olevat liittimien kiinnitys toisiinsa).

    • coodin luku

      laitteita saa nykyään ostaa. Taitaa hinnat pyöriä siinä vajaasta viidestä kympistä ylöspäin ja sama masiina toimii yleensä useampaan merkkiin.
      Sillä saa katsottua mikä autossa mättää.

      • simoelisimppa

        Itsellä on vikakoodinlukija, tilasin kiinasta ja maksoi 3e. Tökätään auton obd porttiin ja bluetoothilla yhteys puhelimeen. Kännykästä näkee vikakoodit ja pääsee nollaamaan. Näkee myös paljon muita tietoja autosta.


    • ohi ajan

      Autopalvelu harklin on sen tason liike että auto saa odottaa rauhassa on muita töitä.En suosittele kenellekkään.

    • Jason990

      noudata lakia!

      • nauld

        Firman toiminta haiskahtaa vahvasti hämäräbisnekseltä ja autostani on löytynyt roppakaupalla ko. pajan tekemiä virheitä / paskomia osia.


    • pitsku

      itse olen käyttänyt harklinia useasti mm. hyvän sijainnin aonsiosta. Olen ollut aina tyytyväinen saamaani palveluun.

    • star2

      harklinista ei ole pahaa sanomista. Hoitaa monien satojen eurojen työt halvemmalla ja homma hoituu. Turhaa lässytystä täällä , menkää Metroautoon, Bosch car Serviceen maksamaan samasta työstä 500% hinta jos joutuu 10min odottaa kun on muita asiakkaita.

    • äläs edes harkitse

      Vein autoni kyseiseen paikkaan korjattavaksi vikalistan kanssa, josta sain pienen tutkailun jälkeen hinta-arvion, joka ei pitänyt lähellekkään paikkaansa. Noin puolet vioista jäi vielä korkeammasta hinnasta huolimatta korjaamattakin.

      Korjauksen yhteydessä menivät eturenkaiden kulmien säädöt pieleen, joiden korjaamisesta olisivat halunneet vielä lisää rahaa. Homman sai kuitenkin onneksi itse helposti korjattua, eikä tarvinnut tätä palvelua käyttää, koska tämäkään työ ei olisi ihan ilmainen ollut! Nyt siihen meni jopa 15min omaa aikaa.

      Enpä voi suositella kyseistä korjaamoa!

      • höpönlöp

        silmämääräisesti laitoit aurauskulmat kohdilleen? :DDDD


    • peruskosla

      Ite olen käyttänyt Kys. liikettä parin eri auton kanssa ja homma toiminut aina ok.

    • perusreijo

      Juu olen samaa mieltä. Olen vienyt autoni joka vuosi renkaan vaihtoon ja olen ollut erittäin tyytyväinen.

    • jhgdfghjkh

      viituuko viette auton korjaamolle korjatkaa itse nytkin eilen vaihdoin vesisateessa jarruletkua eteen ja putki tietty meni samalla poikki, hain metritavarana uutta ja vääntelin putken samallalailla ja murjaisin päät siihen ja kamat kasaan, ilmaus ja baanalle tosin kuteet oli märkiä kun joutui välillä olemaan kyljellään märällä maalla

    • böörje

      Kyllä tää some maailma on sanonko mistä. Heti jos ei asiat mene niinkuin itse haluaa niin haukutaan se netissä!

    • peruspena

      Kävin vaihtaan kesärenkaat. En huomannu ongelmia eli taitaa olla maksajalla ongelmia jos ei ole tyytyväinen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      429
      3013
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      102
      2354
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      363
      2102
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1933
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1797
    6. 163
      1234
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1227
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1156
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1072
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      947
    Aihe