Marimekko, mr.G, Kirsti Paakkanen, Jorma "Joulupukki" Uotinen ja tietysti TARJA TURUNEN.
Tampereelta työmatkalla Isossa kylässä kerrankin oikeaan aikaan oikeassa paikassa!
Kämp Galleriassa oli Marimekon tapahtuma muotiesityksineen, kauniiden mannekiinien lisäksi Jorma Uotinen "sähelsi" Joulupukkina kiitettävän upeasti. Kirsti Paakkanen toimi upeasti alakerran Marimekossa emäntänä.
Kaikki edellä mainittu tuli havaittua pienen preikkini ohessa, MUTTA sitten löysin tieni pienen esiintymislavan lähituntumaan. Olin viimehetkellä saapunut tilanteeseen johon ei montaa kertaa elämässä osu, TARJA TURUNEN lauloi MWS:n raidan THEREIGN livenä, apuinaan sellisti ja pianisti. Tarjan ääni oli mahtavaa kuunneltavaa tuossa hyvin rajoittuneessa tilassa missä oli lähinnä kutsuvieraita.
Minä Tarjasta hyvin paljon pitävänä otin paikan melkeinpä kosketusetäisyydeltä, ja kyllä kuullosti hyvältä,kauniilta, mitä nyt sain kuunnelluksi kun yksioikoiset aistini oli kaikki kiinnitettynä TARJAN todella upeaan,kauniiseen olemukseen.
Sain otettua parit kuvat ja hieman kameravideota, jotka taltioin omaan galleriaani.
TARJASSA on sanoinkuvaamatonta kauneutta, mystisyyttä ja sitä suurta arvokkuuta mitä PRINSESSALLAMME saa ollakin!
Tarjalle rakkaimmat onnittelut nuoruutesi sekä My Winter Stormin johdosta.
ps. se rakastunut wanhaherra Keltasinisiin pukeutunut kravattisetä eturivistä! KIITOS!!!
Kämp Galleria 04.12 klo.12
mr.George
2
416
Vastaukset
- ei_nyt
laulanut nirvanaa??? kuten viimeksi???
"sponsored by marimecco"
paakkasenko virma on ne aivan karmat sadtakit suunnitellut???- Tarja nyt
kovasti heviprinsessalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606044- 1003131
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252406- 212078
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451751Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271616
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691521Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374