Raivostuttava aquamies

kaneli..

Onko aivan tavallista veskarimiehelle, että kun nainen on hänet "hyllyttänyt" ja ilmoittanutkin siitä, niin parin kuukauden kuluttua mies palaa maisemiin kysellen niitä näitä??? Sitten kun nainen on koonnut itsensä ja vastannut, ystävällisesti kysyy myös vesimiehen vointia, niin vesimies päättääkin ilmoittelematta poistua kuvioista ilmaantuakseen jossain vaiheessa kenties uudelleen??? Testiä, kokeilua, leikkiä?

Nyt tuntuu, että tälle jousimiehelle alkaa riittämään piirileikki taas kerran.

9

2073

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VeskariNainen

      vesimiehet ovat kaikkien kanssa kavereita ja kavereiden luona käydään kysellen niitä näitä.
      Ihmettelenkin, mitä outoa tuossa nyt sitten on?
      Ei testiä, kokeilua, leikkiä, ainoastaan kaveruutta.

      • ap.

        Kyllähän ystäviä ollaan, ei siinä mitään. Mutta kun asiat on kerran jo puitu ja sovittu, ettei yhteyksiä enää pidetä, niin sitä odottaa, että sen homma on selvä.


      • VeskariNainen
        ap. kirjoitti:

        Kyllähän ystäviä ollaan, ei siinä mitään. Mutta kun asiat on kerran jo puitu ja sovittu, ettei yhteyksiä enää pidetä, niin sitä odottaa, että sen homma on selvä.

        väliin tapaa ja kysele kuulumisia.
        Vesimiehet ovat ystäviä erojenkin jälkeen, eikä me ymmärretä miksi ei voisi väliin tavata ja jutella. Jää kiva maku kun jää kiva ystävyys.
        Homma on varmaan selvä teilläkin molemmin puolin, vesimiestä vaan väliin kiinnostaa, mitä sulle kuuluu. Ei sen kummempaa.


      • Vesimies-nainen.
        VeskariNainen kirjoitti:

        väliin tapaa ja kysele kuulumisia.
        Vesimiehet ovat ystäviä erojenkin jälkeen, eikä me ymmärretä miksi ei voisi väliin tavata ja jutella. Jää kiva maku kun jää kiva ystävyys.
        Homma on varmaan selvä teilläkin molemmin puolin, vesimiestä vaan väliin kiinnostaa, mitä sulle kuuluu. Ei sen kummempaa.

        Joo, pointtia tuossakin.


      • VesiN
        ap. kirjoitti:

        Kyllähän ystäviä ollaan, ei siinä mitään. Mutta kun asiat on kerran jo puitu ja sovittu, ettei yhteyksiä enää pidetä, niin sitä odottaa, että sen homma on selvä.

        jouskarit itsekin ole kaveria kaikkien kanssa?

        Itselläni (vesimiesnaisena) sama kokemus toisinpäin jousimiesmiehen kanssa.
        Haavoitti itse minua, ja nyt on sitten niin kaveria olettaen että kaikki ok, ja tottakai kavereita ollaan.
        Ja ollaankin.
        Jousimies on luonteena sosiaalisempi joka suuntaan, kuin Vesimies, joten ihmettelen tuota dilemmaasi.


    • Vesimies-nainen.

      Hehe...olet törmännyt ihan tyypilliseen Vesuriin...:)

      Olen itse Vesimies-nainen ja homma menee niin, että mies (siis kumppani) ei saa KOSKAAN olla liian ITSESTÄÄNSELVÄ, muuten hommasta menee pointti ja juju ja se on AHDISTAVAA!

      Eli tietynlainen etäisyys ja vapaus pitää AINA säilyttää - silloin homma pysyy jopa vireänä.:) (eikä Vesimies juokse karkuun)

      • ap.

        selventää vielä vähän?

        Siis minä olen tässä se, joka hänet hyllytti ja sovimme yhdessä, ettemme enää pidä yhteyttä. Mies tosin sanoi, että voidaanhan sitä joskus kuulumisia kysellä, mutta itse en halua pitää mitään yhteyttä, koska se olisi liian kivuliasta.

        Eli tarkoititko, että mies on nyt onnellinen, että otin etäisyyttä vai haluaako edelleen lämmitellä suhdetta jostain syystä?


      • vesmiesnainen
        ap. kirjoitti:

        selventää vielä vähän?

        Siis minä olen tässä se, joka hänet hyllytti ja sovimme yhdessä, ettemme enää pidä yhteyttä. Mies tosin sanoi, että voidaanhan sitä joskus kuulumisia kysellä, mutta itse en halua pitää mitään yhteyttä, koska se olisi liian kivuliasta.

        Eli tarkoititko, että mies on nyt onnellinen, että otin etäisyyttä vai haluaako edelleen lämmitellä suhdetta jostain syystä?

        Kysy häneltä itseltään suoraan, jos kerran kiinnostaa noin kovasti, vaikka olet itse hänet hyllyttänyt! Jos sua ei kerran koko tyyppi enää kiinnosta, niin mitä tällaista miettimään, unohda. Tuskin sun maailmasi siihen kaatuu, että käy kyselemässä kuulumisia.
        Täällä palstalla tuskin kukaan voi sanoa, mitä miehen mielessä liikkuu.
        Mutta saman merkin naispuolisena edustajana voin sanoa, että vesimiehet ovat ihmisystävällisiä ihmisiä, ja varmaan kysyvät tutuiltaan kuulumisia ja juttelevat, jos tulee tilaisuus. Voisin kuvitella, että ihan ystävällisyyttään haluaa tietää, miten sulla menee.
        Minut on supersosiaalinen jouskarimies "hyllyttänyt", ja tulee joka käänteessä kyselemään kuulumisia. Koska en enää pätkän vertaa luota jouskarimerkkiinne, en jää miettimään, mitä jouskariM minusta veskariN:sta haluaa. Rupattelen ystävällisyyttäni vaan mukana,kun hän siihen pölähtää, ja sen jälkeen en mieti sen enempää. Toimii.
        Suosittelen samaa toisinkin päin.


      • Espinosa
        vesmiesnainen kirjoitti:

        Kysy häneltä itseltään suoraan, jos kerran kiinnostaa noin kovasti, vaikka olet itse hänet hyllyttänyt! Jos sua ei kerran koko tyyppi enää kiinnosta, niin mitä tällaista miettimään, unohda. Tuskin sun maailmasi siihen kaatuu, että käy kyselemässä kuulumisia.
        Täällä palstalla tuskin kukaan voi sanoa, mitä miehen mielessä liikkuu.
        Mutta saman merkin naispuolisena edustajana voin sanoa, että vesimiehet ovat ihmisystävällisiä ihmisiä, ja varmaan kysyvät tutuiltaan kuulumisia ja juttelevat, jos tulee tilaisuus. Voisin kuvitella, että ihan ystävällisyyttään haluaa tietää, miten sulla menee.
        Minut on supersosiaalinen jouskarimies "hyllyttänyt", ja tulee joka käänteessä kyselemään kuulumisia. Koska en enää pätkän vertaa luota jouskarimerkkiinne, en jää miettimään, mitä jouskariM minusta veskariN:sta haluaa. Rupattelen ystävällisyyttäni vaan mukana,kun hän siihen pölähtää, ja sen jälkeen en mieti sen enempää. Toimii.
        Suosittelen samaa toisinkin päin.

        että olet pettynyt meihin jousimiehiin tai yleensä elämään tai miehiin pahemman kerran. Et taida itse pystyä ystävyyteen, koska pelkistä kommenteista otat hittiä ja pahantuulisuutesi on kauas kantoista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      101
      2140
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      433
      1635
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      91
      1333
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      15
      1163
    5. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      78
      1137
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1075
    7. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      182
      1022
    8. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      283
      1021
    9. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      49
      989
    10. Pelkäätkö että olisin

      Ilkeä sulle jos nähtäisiin? Naiselta miehelle
      Ikävä
      74
      847
    Aihe