Chris Slade Tekee paluun?

ACDCPOWER

Kovasti huhutaan, että Phil Rudd olisi poistunut kokoonpanosta (http://www.acdcpower.net/)ja nyt on alettu vaatia Sladea korvaajaksi. En tiedä onko jutuissa perää, mutta jos on niin bändistä saatetaan kuulla vielä jotain.

Slade takaisin! Siihen intensiiviseen draiviin ei Phil kykene ikinä.

19

2344

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalvotaiteilija

      "Rudd pysyköön! Siihen intensiiviseen draiviin ei Slade kykene ikinä"

      • nokimaki

        voi sitä spekuloida mutta nii kauan kun Rudd hengittää ei Slade tule takaisin. Tuleeko edes sitten vaikka olis pyydettäs, saa nähdä.

        tänään kuuntelin pitkästä aikaa tunnin ACDC musaa ja täytyy todeta että hieman paremmin Phil sopii rumpalin pallille kuin chris kun on se originaali kapulakalle.(vai pitäskö sanoa krapulakalle)
        USKON ETTÄ ENS VUONNA NÄEMME JA ENNENKAIKKEA KUULEMME UUTTA MATSKUA uuden albumin muodossa.

        en ole vielä PLUG ME INiä ostanut kun on liian hinnakas. ehkä joskus.


    • ropleemalapsi

      ..tiedä sitten kuinka hyvin äijä viihtyy nykyisessä ryhmässä,"Damage Control".Chris Slade on paras rumpali joka bändissä on ollut.

      • ne taas

        Koko acdc uran tuotannosta en löydä yhtäkään Rudd kokoonpanon levyä mihin Slade sopisi paremmin. Ehkä Wrightin se voittaa muttei Ruddia.


      • problem child
        ne taas kirjoitti:

        Koko acdc uran tuotannosta en löydä yhtäkään Rudd kokoonpanon levyä mihin Slade sopisi paremmin. Ehkä Wrightin se voittaa muttei Ruddia.

        Mistäköhän tämäkin huhu on liikkeelle lähtenyt? Jokatapauksessa "Mr.Propper" (joka räjäyttää pinttyneimmänkin lian pois) pysyköön omassa lestissään. AC/DC:llä ei ole kuin yksi ainoa ja oikea rumpali!


      • Mangus
        problem child kirjoitti:

        Mistäköhän tämäkin huhu on liikkeelle lähtenyt? Jokatapauksessa "Mr.Propper" (joka räjäyttää pinttyneimmänkin lian pois) pysyköön omassa lestissään. AC/DC:llä ei ole kuin yksi ainoa ja oikea rumpali!

        Slade oli ihan ok valinta silloin aikanaan, mutta kyllä se Phil on, joka tahdin takaa. Eipähän ole turhia fillejä.


    • Nikko Makrein

      Eikös se ole ihan yks lysti kuka niitä peruskomppeja hakkaa, vaikka Veijo Casio.

      • mars

        "Eikös se ole ihan yks lysti kuka niitä peruskomppeja hakkaa, vaikka Veijo Casio."

        -Heh, hyvän provon pistit ;-)


      • couldharted man
        mars kirjoitti:

        "Eikös se ole ihan yks lysti kuka niitä peruskomppeja hakkaa, vaikka Veijo Casio."

        -Heh, hyvän provon pistit ;-)

        kyl se vaan on sillai pojjaat et philin draivi sopii parhaiten bändiin. modern drummerin haastattelussakin n.10 vuotta sitten lars ulrich sanoi että " kaikella kunnioituksella muita rumpaleita kohtaan,mutta kukaan ei ole saanut ac/dc:tä potkimaan samalla tavalla kuin phil."


    • onnistui

      aikanaan paukuttamaan rumpuja oikeinkin mallikkaasti mutta pikainen vertailu livekeikkojen (Donington vs. No Bull tai SUL tai Plug Me in DVD:n uusimmat pätkät) välillä osoittaa hirmuisen eron Sladen hyväksi. Ja rehellisyyden nimissä, vaikka The Razors Edge on kaukana AC/DC:n parhaimmasta albumista, on se kuitenkin huomattavasti parempi ja energisempi kuin Ballbreaker saatika vaisu SUL. Eli Slade takaisin kehiin ja kokoonpano paranee pykälällä!

      • kuuleppas

        Onhan se mielipide kysymys, mutta ei uusista levyistä olisi sen parempia tullut vaikka Slade olisi mitä kannuja mäiskiny. Sladen hi-hat naputukset ne olisi sopinut kaikkien huonoimmin Ballbreaker ja Sul levyihin. Siinä ei ole Sladellä muutenkaan mitään sanomista ac/dc musiikkiin, niin kauan kun Malcolm on pomo.


      • että albumit olisivat olleet
        kuuleppas kirjoitti:

        Onhan se mielipide kysymys, mutta ei uusista levyistä olisi sen parempia tullut vaikka Slade olisi mitä kannuja mäiskiny. Sladen hi-hat naputukset ne olisi sopinut kaikkien huonoimmin Ballbreaker ja Sul levyihin. Siinä ei ole Sladellä muutenkaan mitään sanomista ac/dc musiikkiin, niin kauan kun Malcolm on pomo.

        yhtä keskinkertaisia molempien rumpalien soittamina, mutta juuri noista mainitsemistani live-esityksistä ero käy selväksi ja rehellisyyden nimissä, mun mielestä Ruddin rimpuilut eivät kestä vertailua Doningtonin keikkaan. Ja tämä siis mun mielipide, ja samalla mieleen noudee korrelaatio albumeiden välillä: The Razors Edge = viimeinen hyvä...


      • problem child
        että albumit olisivat olleet kirjoitti:

        yhtä keskinkertaisia molempien rumpalien soittamina, mutta juuri noista mainitsemistani live-esityksistä ero käy selväksi ja rehellisyyden nimissä, mun mielestä Ruddin rimpuilut eivät kestä vertailua Doningtonin keikkaan. Ja tämä siis mun mielipide, ja samalla mieleen noudee korrelaatio albumeiden välillä: The Razors Edge = viimeinen hyvä...

        Chris Slade on kuin rumpukone joka tikkaa kuin singeri. Phil "Mr.Groove" Rudd taas on yhtä kuin rock̀ǹroll, joka saa biisit svengaamaan paremmin kuin kukaan muu. Lisäksi kukaan muu ei vedä niitä fillejä yhtä komeesti kuin "Filli" itse, hänhän ne on keksinykin ;-)

        Ja mitä noihin lättyihin tulee, on TRE AC/DC:n huonoin albumi FOTW:n ohella. Pari hyvää biisiä, loput aivan kuraa ja soundit järkyttävät.. kyseessä ei oo enää se tuttu rouhee AC/DC soundi vaan "ylituotettu" (AC/DC- asteikolla) ja liian viimeistelty mahtipontinen soundi, kiitos jo edesmenneeen Brucen. Itseasiassa sama poikkeava soundimaailma jatkui myös 1990-91 kiertueella. Anguksella hillitön hevisärö ja rumpusoundit järkyttävät. Positiivisin seikka noilta ajoilta on että komppikitarakin kuuluu ja rouheesti!


      • kärpäsenkaveri
        problem child kirjoitti:

        Chris Slade on kuin rumpukone joka tikkaa kuin singeri. Phil "Mr.Groove" Rudd taas on yhtä kuin rock̀ǹroll, joka saa biisit svengaamaan paremmin kuin kukaan muu. Lisäksi kukaan muu ei vedä niitä fillejä yhtä komeesti kuin "Filli" itse, hänhän ne on keksinykin ;-)

        Ja mitä noihin lättyihin tulee, on TRE AC/DC:n huonoin albumi FOTW:n ohella. Pari hyvää biisiä, loput aivan kuraa ja soundit järkyttävät.. kyseessä ei oo enää se tuttu rouhee AC/DC soundi vaan "ylituotettu" (AC/DC- asteikolla) ja liian viimeistelty mahtipontinen soundi, kiitos jo edesmenneeen Brucen. Itseasiassa sama poikkeava soundimaailma jatkui myös 1990-91 kiertueella. Anguksella hillitön hevisärö ja rumpusoundit järkyttävät. Positiivisin seikka noilta ajoilta on että komppikitarakin kuuluu ja rouheesti!

        Maku asioita nämä taas.

        Minä olen kuunnellut ACDC levyjä 1990 lähtien, siis kaikkia ja paras on edelleen
        THE RAZORS EDGE !!,,usko pois, siinä on tiukin saundi, minun mielestäni.
        ÄLKÄÄMME SIIS KIISTELKÖ
        kuunnellaan mitä huvitaa.
        on totta että siinä on poikkeava saundi muihin levyihin verratuna. Sitäpaitsi omistan R Edgestä, originaalin cd.n, uuden masteroidun cd:n,kuva LP:n ja kasetin ja jokaisessa on erilainen saundi!!!! Minun korviini tuo remasteroitu on saatu liian diskantti voittoseksi, sinä ehkä pidät siitä eniten jos pidät Bonin aoikaisia parhaina. LP on aina paras tunnelmaltaan. Kasetti paras erottelu kyvyltä eri soittimien kesken. Mielestäni alkuperäinen cd joka oli tuossa AUSSi kiertueen boxissa on minun korviini se paras.
        SIINÄ OLEN 100% samaamieltä että FOTW on paskin. sitten tulee BUYV, muut onkin ihan sikahyviä.


      • kuuleppas
        että albumit olisivat olleet kirjoitti:

        yhtä keskinkertaisia molempien rumpalien soittamina, mutta juuri noista mainitsemistani live-esityksistä ero käy selväksi ja rehellisyyden nimissä, mun mielestä Ruddin rimpuilut eivät kestä vertailua Doningtonin keikkaan. Ja tämä siis mun mielipide, ja samalla mieleen noudee korrelaatio albumeiden välillä: The Razors Edge = viimeinen hyvä...

        Sladen rummutukset jäivät toissijaiseksi kuunneltavaksi, kun Brianin rääkyminen oli The razors edge kiertueella aivan järkyttävää kuunneltavaa. Esim. koko Doningtonin dvd. Anguksen osa suorituksista mitä olen tuolta aikakaudelta nähnyt ovat myöskin järkyttävää kuunneltavaa. Esim. PMI dvd:ltä löytyvä whole lotta rosie. Löytyyhän niitä hyviäkin versioita kummaltakin, mutta aina oli joku osapuoli joka pilasi systeemin, kun taas Malcolm ja Cliff vetivät samalla konemaisella varmuudella kuin aina. Sladessä minua kylläkin juuri häiritsi tuo konemaisuus.


      • Jauhako
        kuuleppas kirjoitti:

        Sladen rummutukset jäivät toissijaiseksi kuunneltavaksi, kun Brianin rääkyminen oli The razors edge kiertueella aivan järkyttävää kuunneltavaa. Esim. koko Doningtonin dvd. Anguksen osa suorituksista mitä olen tuolta aikakaudelta nähnyt ovat myöskin järkyttävää kuunneltavaa. Esim. PMI dvd:ltä löytyvä whole lotta rosie. Löytyyhän niitä hyviäkin versioita kummaltakin, mutta aina oli joku osapuoli joka pilasi systeemin, kun taas Malcolm ja Cliff vetivät samalla konemaisella varmuudella kuin aina. Sladessä minua kylläkin juuri häiritsi tuo konemaisuus.

        Paskaa. Aaceedeeseen musiikki ei analyysejä kaipaa. Kaikki soittavat hyvin, paremmin kuin moni Tällekin palstalle höpöjä kirjoitteleva.


      • rokki-kukko
        Jauhako kirjoitti:

        Paskaa. Aaceedeeseen musiikki ei analyysejä kaipaa. Kaikki soittavat hyvin, paremmin kuin moni Tällekin palstalle höpöjä kirjoitteleva.

        Angusin sanoin: "Chrisin kanssa meidän täytyi mennä hänen tyylinsä mukaan, kun taas "Hook" on meidän tyyli"! Täysin oikeassahan Ang on. Vaikka Slade taitava rumpali onkin, ei hän ikinä saanut sitä samaa groovea siihen soittoon kuin Phil on aina saanut.


      • rumpali-pali
        rokki-kukko kirjoitti:

        Angusin sanoin: "Chrisin kanssa meidän täytyi mennä hänen tyylinsä mukaan, kun taas "Hook" on meidän tyyli"! Täysin oikeassahan Ang on. Vaikka Slade taitava rumpali onkin, ei hän ikinä saanut sitä samaa groovea siihen soittoon kuin Phil on aina saanut.

        Angus on tossa kyllä täysin oikeassa!


      • Brian oli
        kuuleppas kirjoitti:

        Sladen rummutukset jäivät toissijaiseksi kuunneltavaksi, kun Brianin rääkyminen oli The razors edge kiertueella aivan järkyttävää kuunneltavaa. Esim. koko Doningtonin dvd. Anguksen osa suorituksista mitä olen tuolta aikakaudelta nähnyt ovat myöskin järkyttävää kuunneltavaa. Esim. PMI dvd:ltä löytyvä whole lotta rosie. Löytyyhän niitä hyviäkin versioita kummaltakin, mutta aina oli joku osapuoli joka pilasi systeemin, kun taas Malcolm ja Cliff vetivät samalla konemaisella varmuudella kuin aina. Sladessä minua kylläkin juuri häiritsi tuo konemaisuus.

        parhaimmillaan juuri Doningtonin keikalla (verrattuna SUL ja No Bull keikkoihin joilla vetää selvästi epävireisesti ja ponnettomasti). Ja saundeista voisi varmaan kiistellä loputtomasti mutta mun mielestä Doningtonin keikan saundit on AC/DC:tä parhaimmilaan livenä, voimakasta ja terävää rokkia! Helsingissä (2000 ?) bändin esitys oli väsynyt, liekkö Ruddin flegmaattisuus tarttunut koko bändiin sitten?

        Brianista vielä sen verran että ne uuden projektin kanssa vedetyt (mm. AC/DC) pätkät kuulostavat taas paremmalta kuin aikoihin joten laulajasta ei AC/DC:n tekeminen jää kiinni jatkossa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7060
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      30
      2741
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2313
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      87
      1996
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      14
      1717
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1515
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1397
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1361
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1298
    Aihe