Käynnistys asetusten

muutos...

Asensin muistitikun ajurin 98 se käyttikseen ja sen jäkeen käynnistys(start)valikko muuttui suomesta englanniksi. Eli ilmeisesti bios lähtee eri startti versiolla käyntiin...Miten se saadaan muutettua takaisin ilman käyttiksen uudelleen asennusta? Eli käynnistys rekisteriin pitäisi saada muutos...löytyykö mistään ohjeita?

2

491

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juhakorkeapudas

"Asensin muistitikun ajurin 98 se käyttikseen ja sen jäkeen käynnistys(start)valikko muuttui suomesta englanniksi."

- Käynnistä-napin teksti vai mikä osa muuttui?

"Eli ilmeisesti bios lähtee eri startti versiolla käyntiin..."

- USB-ajureilla ei ole mitään tekemistä koneen BIOS:n kanssa. Ei ole mitään toista "startti" versiota.

• muutos...

- Käynnistä-napin teksti vai mikä osa muuttui?
        Kaikki mitä sen alta aukeaa...käynnistys valikko englanniksi, mutta seuraavat taulut ovat suomeksi.
        - USB-ajureilla ei ole mitään tekemistä koneen BIOS:n kanssa.
        Ei pitäisikään, mutta on sillä kuitenkin sen verran tekemistä, että asentaminen muutti käynnistys(kieli) asetuksia,jotka käsittääkseni ovat bios osiossa?

Ei ole mitään toista "startti" versiota.

Kyllä tässä (koneessa) ainakin on mahdollista käynnistää kone joko suomeksi tai englanniksi...tarkoitan niitä tehtäviä joita kone tekee ennen kuin windows alkaa latautua. Jos jossakin asemassa on jokin tallennus väline(levyke,tikku,CD)niin käynnistyy aina uk kielisenä, mutta muuten suomella.(siis toiminta ennen käyttiksen latausta)

Ja nyt sama kysymys uudestaan: Miten muutetaan ilman uutta asennusta käyttiksen kieli kokonaan suomeksi...(rekisteri arvoja säätämällä tai fixaus softalla?)
        Vastauksia ei kaivata sellaisilta jotka eivät ole koskaan katsoneet "wintoosan mainostaulun taakse".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4642
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      180
      1947
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1630
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      132
      1186
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1121
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1056
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      953
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      916
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      882
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4
      848
    Aihe