buhaha buhaha.......tieto lisää tuskaa.
Onneks sulla ei ole mitään tietoa ja näkemystä,niin ainakin elämässäsi ei ole tuskaa. Vai alamäkeä Pelicans menee....buhaha buhaha....onneton asiantuntija yrittää ainakin olla tietäjä...mutta....säälittävä ennemminkin.
Pohjanpoika/äijä...
6
351
Vastaukset
- Taas ylös : )
Se on pohjapikkutyttö hah hah...onneton pikkukikkeli uhoo vaikka on vain metrin mittainen älykääpiö.
- Pohjan ÄIJÄ
Katseleppas poju niillä itkunsekaisilla silmilläs tarkemmin tuloksia, Pelicans hävis eilen taas.
Joten se mitä sanoin jo ennen tappioputken alkamista että tasonsa se löytää ja valuu, valuu, valuu.....- huomio.
Hae Ylen asiantuntijan paikkaa, ne rupee oleen aika vanhoja !
1,5 pistettä per peli ja kotietu on saletti pleijareissa.
miten sinun fanittama joukkue, onko sitä vai tykkäätkö vaan olla rääväsuu palstoilla.
Äläkä väitä että asut Oulussa, moiset jutut on opittu iltapäivä lehtien palstoilta, siis hesan narreilta. - Poika hus kotio siitä hah!
Jos sulla valuu niin laita vaipat, olet kuitenkin vielä siinä iässä ettei kukaan odota sun olevankaa öisin kuiva...heh heh..poju heh heh...
- Pohjan ÄIJÄ
Mä ymmärrän että sieltä nimimerkin takaa on helppo naureskella, häh!
Mut tosiaan, enhän mä pelottele mä vaan sanon totuuksia kokemuksen tuomalla rutiinilla.
Pelsut on tottuneet häiämään ja sen he hallitsevat paremmin kuin kuin mikään muu liigaseura Suomessa, häh!- Koska vain....
Sinä siellä nimimerkin takana aloit huutelemaan, joten pidäpä neiti pienempää ääntä ja laita hame päälles se pukee sua hoh hoh POIIIIIKA!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1167133Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4945271Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1463240Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2152621Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t382307Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431272En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771232Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681168Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111159- 1111133