mitä ongelmia cipralex

mitä virtsaamis ongelmia cipralexista voi tulla? itelläni ollut nytten pahoinvointia,en tunne ihteeni itekseni,huimausta lievää tärinää..
2462
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

Enpä oo koskaan kuullu, että Cipralex ois virtsaamisongelmia aiheuttanu..

Äänestä
  • ensimmäisenä viikkoina jonkin kaltaisia virtsaamis ongelmia.
    elikkä vessa reissuun sai kulumaan n.10 min, kun ei kusi meinannut tulla millään!
    voisin tässä alkaa luettelemaan muitakin kymmeniä oireita...
    onneksi tajusin lopettaa kyseisen mielen tuhooja lääkityksen..

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


jjjjjuu kirjoitti:

mitä virtsaamis ongelmia cipralexista voi tulla? itelläni ollut nytten pahoinvointia,en tunne ihteeni itekseni,huimausta lievää tärinää..

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu