onko Härkä-naista ja Jousimies-miestä

Suhde

Onko Härkä-naista,jolla olisi suhde/tai olisi aviossa Jousimies-miehen kanssa ja miten on mennyt?
Kiitos vastauksista!

11

1747

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Härkä

      Jousimies-mies pettää, taatusti.

    • oltiin

      luonteiltamme. Vajaan neljän vuoden suhde oli ja ihan hyvä suhde muuten mutta luonteet kyllä tosi erilaiset. Tasapainotimme varmaan toisiamme aika hyvin, jotta noinkin kauan saatiin suhde pidettyä kasassa. Ei petetty kumpikaan.

      • vastaaja härkän

        Kun kuuntelen naispuolista jousimiestyötoveria, jonka mies on härkä, suututtaa. Minusta on väärin haukkua koko ajan miestä, ja olla silti tämän kanssa- ja vielä ääneen miettiä pitäiskö erota.Olen monesti ollut loukkaantunut miehen puolesta- enkä itsekään arvosta tämän jouskarin "ystävyyttä" (miljoona- muttei yhtäkään!)Härkä ja jouskari ei sovi yhteen-silti itselläni on jouskariystävä, joten miten lie...


    • naisjousi

      Elämäni kuumimmat suhteet ja rakkaudet ovat aina olleet härkiä olen nouseva rapu ja en tajua tätä. Jousimiehen ei pitäisi muka sopia härälle. Hienoa ja upeinta on ollut intohimoisen hellän mutta itsepäisen suloisen härän kanssa. Olen aina se sadun prinsessa kun olen härän kanssa eikä sitä voi selittää muta se jokin vain vetää kumpaakin puoleensa. Härkää ei unohda koskaan.
      Jousinainen

      • nouseva neitytN

        on, että nouseva merkkisi on rapu.

        Nouseva merkki vaikuttaa omaan persoonallisuuteen koko ajan enemmän ja enemmän ikää tullessa lisää.
        Rapu ja Härkä varmaan näännyttävät toisensa tunteella.
        Tietysti Härkä miehen nouseva merkkki myös vaikuttaa..

        Härkä ja Jousimies tosiaankin elävät vähän eri maailmoissa. Intohimoa voi olla: jousimies näkee härässä jotain vetoavaa (olen seurannut sivusta), mutta pidemmän päälle voi tulla liian suuria törmäyksiä arvomaailmassa.Tietysti ei yleistäen aina.
        Ja kun nuo nousevat merkit ovat myös merkittäviä..


      • Härkätyttö2
        nouseva neitytN kirjoitti:

        on, että nouseva merkkisi on rapu.

        Nouseva merkki vaikuttaa omaan persoonallisuuteen koko ajan enemmän ja enemmän ikää tullessa lisää.
        Rapu ja Härkä varmaan näännyttävät toisensa tunteella.
        Tietysti Härkä miehen nouseva merkkki myös vaikuttaa..

        Härkä ja Jousimies tosiaankin elävät vähän eri maailmoissa. Intohimoa voi olla: jousimies näkee härässä jotain vetoavaa (olen seurannut sivusta), mutta pidemmän päälle voi tulla liian suuria törmäyksiä arvomaailmassa.Tietysti ei yleistäen aina.
        Ja kun nuo nousevat merkit ovat myös merkittäviä..

        Seurustelin 6 vuotta jousimies-miehen kanssa, joka aluksi palvoi minua. Suhteemme loppui, kun hän petti minua lopulta puolen vuoden ajan toisen naisen kanssa. Toivotan sinulle parempaa kokemusta.


      • härkää77
        Härkätyttö2 kirjoitti:

        Seurustelin 6 vuotta jousimies-miehen kanssa, joka aluksi palvoi minua. Suhteemme loppui, kun hän petti minua lopulta puolen vuoden ajan toisen naisen kanssa. Toivotan sinulle parempaa kokemusta.

        Kanssa kuuden vuoden suhde jousimies-miehen kanssa takana. Mies palvoi maata jalkojeni alla ja piti minua kuin kukkaa kämmenellä alkuun. Arvomaailmassa kuitenkin suuria eroja ja myös minua jousimies petti, ilmeisesti useampaan otteeseenkin.
        Kiihkeää ja ihanaa oli, mutta nyt rikkirevitty kaikki


    • jousimies paras!

      mitä parhain merkki M/jousimies härkä naiselle, mulla menee ainakin hyvin, harvoin kun kiukkuan, ja sitten kun kiukkuan näen punaista, M/jousimies, antaa olla eikä lotkauta korviaan....eli jousimies, kauris, vesimies...M/horoskooppi parhaita härkä naiselle. Leijonaa varokaa, Neitsyt ei sovi "itsekäs", vaaka liikaa menee omia menojaan ajatellen vain itseään... härkä naisen mielestä. :)

    • että niin

      kun siihen rakastuu mies, ei miehen tarvitse katsella vihreämpää aidan toiselta puolelta.. :))

      • HärkäTÄR

        Aivan,,, sanoitpa oikein!! Olen härkä ja takaan ettei miesystäväni tartte SEN takia etsiä SITÄ muualta!!!eikä paljoa muutakaan !


      • Pintero
        HärkäTÄR kirjoitti:

        Aivan,,, sanoitpa oikein!! Olen härkä ja takaan ettei miesystäväni tartte SEN takia etsiä SITÄ muualta!!!eikä paljoa muutakaan !

        Olen jousimie, enkä ole pettänyt vielä koskaan
        Jos löytää naisen sellaisen kuin olen saanut elämääni,miksi pitää mennä muualle.
        Niin sanoit aivan oikein,jos kotona on ei sitä tartte kyliltä etsiä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      108
      7826
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2872
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2452
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2175
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1845
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1599
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1449
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1446
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1415
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1364
    Aihe