Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Remu & Hurriganes - homma toimii edelleen

keski-savon-mies

Näkyy olevan paljon juttua vanhoista kokoonpanoista tällä palstalla - eikä ihme onhan Albert ja Cisse legendaarisia muusikoita, Ileä ja Jannea unohtamatta.
Entäs tämä nykyinen kokoonpano, Remu & Hurriganes, mitä mieltä? Itse kävin eilen tuon bändin katsomassa ensimmäistä kertaa,sanoisin että homma toimii edelleenkin. Remu on kingi edelleen ja Nipa Niilolakin ihan kohtalainen kitaristi. Itseeni ainakin teki vaikutuksen etenkin Mikko Löytyn bassottelu, ei mitään turhia jätkiä.
Klassikoita kuultiin, mm. Let´s go rockin tonight, I will stay, It aint what you do ja tietenkin kaikista paras eli Get on! Soitto myös kulki, ei turhia taukoja pidelty. Lopuksi Remu ja bändi tuli yleisön keskuuteen, sai ihan henkilökohtaisesti kiittää!:)

8

1766

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nykyäänkin

      Remu on voimakas persoonallisuus, ja Mikko Löytty on ihmeen sympaattinen olemukseltaan.
      Svengiä ja tunnelmaa löytyy!

    • kahdesta kitaraa

      soittovasta veikosta? Joka tapauksessa se "pulleampi" on minusta oikein symppis-tyyppi.

      • Se "pulleampi" siis on kitaristi eli Niilola. Basisti eli Löytty on laihempi. Mutteihan tuo Niilolakaan liian pulska ole, itse asiassa nuohan näyttävät siltä, kun olisivat veljeksiä.
        Itselleni jäi enemmän mieleen tuo Löytty, koska katsoin keikkaa bassottelun läheltä.
        Keikan jälkeen pari sanaa vaihdon myös Löytyn kanssa, hän ainakin oli ihan mukavan tuntuinen veikko. Niilolaa en häirinnyt,koska hänellä oli jutut kesken. ;)


      • joku
        keski-savon-mies kirjoitti:

        Se "pulleampi" siis on kitaristi eli Niilola. Basisti eli Löytty on laihempi. Mutteihan tuo Niilolakaan liian pulska ole, itse asiassa nuohan näyttävät siltä, kun olisivat veljeksiä.
        Itselleni jäi enemmän mieleen tuo Löytty, koska katsoin keikkaa bassottelun läheltä.
        Keikan jälkeen pari sanaa vaihdon myös Löytyn kanssa, hän ainakin oli ihan mukavan tuntuinen veikko. Niilolaa en häirinnyt,koska hänellä oli jutut kesken. ;)

        Remun keikkavire vaihtelee aika paljon päivästä riippuen...hyvänä iltana homma toimii...turha kuitenkaan odottaa 60-vuotiaalta samanlaista draivia kuin 30 vuotta aiemmin...Löytty on jees, Nipaa en oo nähny...Aiemmassa kokoonpanossa Orma veti hyvin.


    • Tsugu way

      Itse mielelläni näkisin vielä sellaisen keikan minkä remu veti 1994 kiertueella, eli keikkakokoonpanoon kuului kolme kitaristia, toinenkin rumpali remun lisäksi, basisti. Siinä oli dynaamiittia, homma toimi kybällä ja jytisi. Remun rumpujen soitti on nykyään huojuvaa ja välillä aikamoista sekoilemista joka ainakin minua häiritsee, Rumpali olen itsekin!

    • Rokrokrokkor

      Uus Ganes on iha paska.. Homma ei kulje ollenkaa.. Kitaristi ja basisti ei osaa yhtää soittaa (varsinkaa perusrokkia) Niillä ei oo minkään näköstä tatsia soittamisessa.. Vanha Ganes kunniaan ja uus hautaan!!

      • I can't get the feeling

        Itse olen nähnyt nykyisen kokoonpanon vain kerran ja ulkolavalla vielä. Suurin ongelma bändin soitossa on kyllä Remu itse. Ei peruskomppi oikein maittanut ja soitto oli istumattomia fillejä täynnä. Niilola oli jotenkin liian peruskamaa, vaikka juttuja selvästi osaakin, soundikaan ei ollut makuuni. Tuli Ileä ikävä! Löytty oli ok, mutta eihän Cisseä kukaan korvaa sellaisenaan. Toinen iso miinus rumpaloinnin ohella oli tuttujen bravuurien ihmeelliset sovitukset ja tunnistamattomat introt ja kun biisien lentoon lähtö (jos sitä edes aina tuli) kesti luvattoman kauan, niin se alkoikin jo loppumaan. Hurriganesin keikkakoostumuksista minulle mieleisin on ollut ehdottomasti takuuvarma Remu, Cisse ja Ile. Ei keikalle mennessä tarvinnut aprikoida, toimiiko homma - se oli saletti. Järvisen aikana oli enemmän arpapeliä, vaikka kova heppu olikin. Muistoksi siltä ajalta jäi priimojen ohella liian monta ohariakin, kun mies oli niin soosissa, ettei vaan kulkenut.


      • htrhs
        I can't get the feeling kirjoitti:

        Itse olen nähnyt nykyisen kokoonpanon vain kerran ja ulkolavalla vielä. Suurin ongelma bändin soitossa on kyllä Remu itse. Ei peruskomppi oikein maittanut ja soitto oli istumattomia fillejä täynnä. Niilola oli jotenkin liian peruskamaa, vaikka juttuja selvästi osaakin, soundikaan ei ollut makuuni. Tuli Ileä ikävä! Löytty oli ok, mutta eihän Cisseä kukaan korvaa sellaisenaan. Toinen iso miinus rumpaloinnin ohella oli tuttujen bravuurien ihmeelliset sovitukset ja tunnistamattomat introt ja kun biisien lentoon lähtö (jos sitä edes aina tuli) kesti luvattoman kauan, niin se alkoikin jo loppumaan. Hurriganesin keikkakoostumuksista minulle mieleisin on ollut ehdottomasti takuuvarma Remu, Cisse ja Ile. Ei keikalle mennessä tarvinnut aprikoida, toimiiko homma - se oli saletti. Järvisen aikana oli enemmän arpapeliä, vaikka kova heppu olikin. Muistoksi siltä ajalta jäi priimojen ohella liian monta ohariakin, kun mies oli niin soosissa, ettei vaan kulkenut.

        Olen samaa mieltä.Kyllähän Albertkin hyvä oli,mutta Ile komppaajana omaa luokkaansa.Albertin sointi lämmin,Ilen aggressiivinen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1668
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1486
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe