sovinko yhteen?

neitsyt2

hei. täällä joku osaa tulkita karttaani sekä poikaystäväni että minun. haluaisin tietää enemmän? kiitos etukäteen. olen syntynyt 5.9 1979 klo 00.30 porissa ja poikakaverini 11.9 1978 klo 11.00 porissa

6

1278

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • astrologian amatilainen

      Tähtikarttanne eivät sovi yhteen ollenkaan, ja suosittelen, että otat äkkiä eron! Tähtikartan mukaan miehesi on ns pukki, joka pettää kaikkia ja nai kaikkien kanssa estoitta. Jos toinen teistä olisi syntynyt edes päivän myöhässä/edellä, niin sitten voisin ilokseni todeta, että sovitte yhteen kuin paita ja peppu ja vietätte ihanat prinsessahäät sekä saatte liudan mukavia muksuja.

      • N ja R

        Entäs Neitsytnainen 5.9. ja Rapumies 1.7.Sopivatko yhteen?


      • astrologian amatilainen
        N ja R kirjoitti:

        Entäs Neitsytnainen 5.9. ja Rapumies 1.7.Sopivatko yhteen?

        Vielä pahempaa!


    • Arvi

      Kartat on nyt vähän turhia. Pitäisi enemmänkin keskittyä teidän luonteisiin. Otetaan esimerkki: Mies on väkivaltainen ja nainen pelokas ja luonteeltaam heikko. No toisaalta he sopivat yhteen miehen näkökannalta, sillä hänelle ei kukaan pistä vastaan ja hän ei joudu kasvattamaan itseään. Siis helppoa hänelle. Naisen näkökannalta taas vaikeaa, sillä kamalaahan se olisi. Naisen mielestä(ja varmaan kaikkien mielestä)he eivät sovi yhteen. Mutta,jos miehen saisi jotenkin lopettamaan väkivallan kokonaan, niin he sopisivat yhteen jos heillä olisi vielä ainakin 50% samoja kiinnostuksen aiheita. Keskity siis tosiasioihin äläkä ennusteluun sillä se EI auta YHTÄÄN mitään.

    • <3apua

      kauris ja kauris ?::o

    • 27

      Kauris ja Kauris - Lopettakaa jo!

      Seurustelkaa ensin. Kun hankauksia syntyy, katsokaa karttojanne. Tai menkää astrologille, tai tilatkaa yhteiskartta.
      Naurattaa vieläkin eräs yhteensopivuus - Mies pelkäsi läheisyyttä. Kaikki oli loistavaa, kunnes suhteen olisi pitänyt jatkua. Se voi olla pienestä kiinni.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3517
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2129
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      206
      1825
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      134
      1746
    5. 80
      1165
    6. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      310
      1112
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      131
      1019
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      949
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      905
    Aihe