HeKin uho ennen kauden alkua on vaihtunut konttaamiseksi kauden edetessä. Nyt sarjajumbo kävi niistämässä voiton Heinolassa.
HeKi konttaa
4
198
Vastaukset
- jepjep**
saaneet pari hyvää vahvistusta rivehinsä ja se pelissä näkyy. Vielä on monelle kantona kaskessa tämä joukkue.
Molemmat on niistetty tälläkaudella, otteluvoitot 2-0 molempia vastaan.
Itse pidän HeKiä vaarallisempana mutta HeKin pelissä on nyt joku kumma lukko päällä. Titaanit on saanut kieltämättä pelinsä kulkemaan, voi tulla jopa K-Vantaan ja HeKin ohikin jos oikein natsaa.
Mutta mikä vaivaa HeKiä?- asiantuntija Rulle hoh hoh!
SavoRULES kirjoitti:
Molemmat on niistetty tälläkaudella, otteluvoitot 2-0 molempia vastaan.
Itse pidän HeKiä vaarallisempana mutta HeKin pelissä on nyt joku kumma lukko päällä. Titaanit on saanut kieltämättä pelinsä kulkemaan, voi tulla jopa K-Vantaan ja HeKin ohikin jos oikein natsaa.
Mutta mikä vaivaa HeKiä?Kun kerran olet aina kyykyssä tai kontillasi lampaiden takana tai eessä..mikä mättää? Missä on sun naisesi...etkö saa? Oletko todella niin ääliÖ Vai onko sulla joku vika...no ihan varmasti on...tyhjä pää ainakin!
- hohhoh
asiantuntija Rulle hoh hoh! kirjoitti:
Kun kerran olet aina kyykyssä tai kontillasi lampaiden takana tai eessä..mikä mättää? Missä on sun naisesi...etkö saa? Oletko todella niin ääliÖ Vai onko sulla joku vika...no ihan varmasti on...tyhjä pää ainakin!
Olipa jumalauta älykäs vastaus asialliseen viestiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1871890
- 1131033
- 99947
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20717- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42588Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28544Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174536Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;199473