Meni torstaina olkapää sijoiltaan, päivystyksesä riiputtivat sen paikalleen ja laitettiin kantoliinaan. Lääkäriltä sain panacod reseptin ja viikon sairasloman, se sanoi että mitään kontrolleja ei tarvitse ja pidä paripäivää kantoliinaa. Onks toi oikeesti noin harmiton tapahtuma? Tänään olen ollut osan päivää ilman kantoliinaa ja mitään merkittäviä kipuja ei tunnu. Kättä en ole kovin hirveästi liikutellut, sen verran että olen kokeillut että nousee suurinpiirtein naaman korkeudelle (ylemmäs en edews kokeillut). Olkapäässä tuntuu pientä "venähdyksen" tunnetta, varsinkin tietyissä asennoissa tai kun kättä (=sormia) käyttää johonkin enemmän voimaa vaativaan tehtävään. Pitäskö mun vielä käydä oma tai työterveyslääkärillä tai fysioterapeutilla. Miten nopeasti kättä voi alkaa käyttää "normaalisti"?
olkapää sijoiltaan
5
8165
Vastaukset
- käypähoitosuositus
ja ajattele omilla aivoillasi kurkkaa vaikka therapia fennica sivuille
- 1vk sairaslomaa
ei tuolta therapia fennica:sta löytynyt mitään
- tuppaa menemään
1vk sairaslomaa kirjoitti:
ei tuolta therapia fennica:sta löytynyt mitään
uudestaan sijoiltaan.Itse jouduin leikkauttamaan olkapään.
- siirimiiri
tuppaa menemään kirjoitti:
uudestaan sijoiltaan.Itse jouduin leikkauttamaan olkapään.
Näin se pakkaa olemaan. Minulla meni olkapää sijoiltaan eka kerran 31.1. ja sen jälkeen se on mennyt uudelleen sijoiltaan tähän mennessä 8 kertaa. Nyt odottelen pääsyä kirurgille. Särkee jatkuvasti ja kyllä koskee se sijoiltaanmeno! Tsemppiä!
- Mie vaan
itselläni on mennyt olkapää sijoiltaan helmikuussa 2006, toki tässä samassa rytäkässä tuli muitakin vaurioita. itselläni olkanivelen kuopan reunassa on pieni painauma murtuma, etulabrum osittain revennyt, ac-nivelessä kapselivaurio yms.
Itselläni tilanne on sellainen, että on jäänyt pysyvät vammat olkapäähän ja on annettu ymmärtää että leikataan, jos kipu ja särky ei katoa.
Suosittelen, että jos kipu ei hellitä ja olkapää tuntuu oudolta, että hankkituisit lääkäriin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491486Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761325Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊86983- 86926
- 13910
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee186868Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20831- 82801
Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi74742Kaipaan seuraasi niin
monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.17730