Mirja-ennustaja

Jenniliini-

Soitin ystävättäreni kanssa tälle kehutulle Mirjalle, josta kiinnostuin kun hänestä oli juttu Anna-lehdessä. Tiesi sellaisia asioita, joita ei olisi voinut arvata. Olimme molemmat tosi tyytyväisiä. Suosittelen tätä näkijää ja kyselen, ketä muita hyviä tiedätte.

21

6967

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ovat hyviä

      Itsellä hyviä kokemuksia seuraavista:
      MandalaTarot (netti / HKI), Milla K. (Hyvinkää), Maria S. (Lahti), Matti T. (Espoo)

      Ja ystävät kertoneet seuraavien olleen myös hyviä:

      Sirkka L. (Tampere), Tiina P. (Jyväskylä), Heikki R. (Savonlinna), Minna A. (Rovaniemi), SupremeSatan (Netti), Hilkka P. (Nauvo), Antti M. (Turku), Stiina K. (nimi voi olla väärä / Tallinna).

      • Makrile

        Mistä löytyy Tiina P:n (Jyväskylä) yhteystiedot! Onko kokemuksia? Olisin erittäin kiitollinen vastauksistanne!


    • Gracelandia

      Eija Nikko, Mandalatarot, Tuulia Mäntylä.
      Näille olen soitellut monta kertaa ja oikeassa ovat olleet tapahtumien suhteen. Mirjaa en kokeile edes. Niin paljon ylimainontaa, että tökkii pahasti.

      • Ylli---

        Minä taas kokeilin Mirjaa ja olin todella tyytyväinen saamaani ennustukseen. Mirja näki nykytilanteeni yllättävän tarkasti ja vierelläni olevat ihmiset myös. Tulevaisuuden näyttää aika.


      • Chasandra
        Ylli--- kirjoitti:

        Minä taas kokeilin Mirjaa ja olin todella tyytyväinen saamaani ennustukseen. Mirja näki nykytilanteeni yllättävän tarkasti ja vierelläni olevat ihmiset myös. Tulevaisuuden näyttää aika.

        Soitin Mirjalle ensimmäistä kertaa kuukausi sitten ja olin positiivisesti yllättänyt asioista, joita hän näki oikein. Tosin yhteen asiaan olen nyt pettynyt, kun hän lupasi kuukauden sisällä tapahtuvaksi vanhan heilan tapaamisen ja lempi leiskahtaa uudelleen ja olen onnellinen. Nyt olen käynyt viihteellä ja liikkunut paljon, mutta ex ei ole tullut vastaan, vaikka olen sitä toivonut ja odottanut. Joten tästä voin sanoa, että ei pitänyt minun kohdallani paikkaansa.


      • Anonyymi
        Chasandra kirjoitti:

        Soitin Mirjalle ensimmäistä kertaa kuukausi sitten ja olin positiivisesti yllättänyt asioista, joita hän näki oikein. Tosin yhteen asiaan olen nyt pettynyt, kun hän lupasi kuukauden sisällä tapahtuvaksi vanhan heilan tapaamisen ja lempi leiskahtaa uudelleen ja olen onnellinen. Nyt olen käynyt viihteellä ja liikkunut paljon, mutta ex ei ole tullut vastaan, vaikka olen sitä toivonut ja odottanut. Joten tästä voin sanoa, että ei pitänyt minun kohdallani paikkaansa.

        Kaikkee te uskotte tunnen sen naisen lapsesta!rahaa palaa


    • mitähtäh

      Itse soitin myös mirjalle saadakseni jotain tolkkua tilanteeseeni. Hän tiesi eräästä ihmisestä sellaisia asioita mitä ei todellakaan voi vaan arvailla. En edes maininnut koko ihmistä.

    • #####

      Sille, jolla ei vielä toteutunut: ajat eivät ennustuksissa yleensä pidä paikkaansa. Henkimaailma ei tunne aikaa. Mirja ei ole tästä poikkeus. Kannattaa odotella rauhassa. Viive voi olla vuosiakin, vuodenaika pitää paremmin paikkansa kuin vuosi.

      Mirja on minulle nähnyt aika paljon oikein viime vuosien mittaan kun olen hänelle soitellut. Hän on ystävällinen ja rehellisen tuntuinen.

      Mirja ei minulle kuitenkaan ole paras näkijä, vaan Sonja, joka toimii edelleen Unilissa. (Kannattaisi hänenkin varmaan lopettaa siellä kuten Mirja teki, ja perustaa oma linja. Sen firman pomot kun kuulemma eivät kohtele näkijöitään kovin hyvin.) Sonja on minulle nähnyt lähes aina loistavasti. Aivan eri tarkkuudella kuin muut. Ja sellaisia asioita, mitä ei todellakaan voi arvata.

      Mutta on yksilöllistä, kuka kenellekin näkee. Siksi on vaikea suositella ketään tiettyä. Henkilökemia vaikuttaa, ja ties mikä muu... Minulle Sonja on se, jolle soitan silloin kun minulla on vain vähän rahaa ja haluan mahdollisimman varmaa ja tarkkaa tietoa nopeasti ja oikealla tavalla annettuna, ei ruusutarhoja maalaillen mutta aina kannustaen niin etten jää "tyhjän päälle" onnettomassakaan tilanteessa.

      Unilin linjoilla on mm. myös Anja, joka kokemukseni mukaan pitkittää puhelua. Se on epäeettistä.

      • Anjan avulla itsensä löytänyt

        Jokaisella on oikeus lopettaa puhelu Anja on
        empaattinen ja näkee oikeasti sen henkisen tilan
        mikä sillä hetkellä on ja myös välittää ratkaisun
        sen tilanteen selvittämiseen. Hän on enemmän kuin
        näkijä voi olla, antaa uskoa ja valoa käsitellä
        asioita. Miksi parjaatte häntä, hänellä on Reikiparantamiseen voima myös, olen saanut häneltä kovaan mikreeniini kaukoreikiparannusta.


      • Heheee
        Anjan avulla itsensä löytänyt kirjoitti:

        Jokaisella on oikeus lopettaa puhelu Anja on
        empaattinen ja näkee oikeasti sen henkisen tilan
        mikä sillä hetkellä on ja myös välittää ratkaisun
        sen tilanteen selvittämiseen. Hän on enemmän kuin
        näkijä voi olla, antaa uskoa ja valoa käsitellä
        asioita. Miksi parjaatte häntä, hänellä on Reikiparantamiseen voima myös, olen saanut häneltä kovaan mikreeniini kaukoreikiparannusta.

        Vai, että Anjan avulla itsensä löytänyt. No et tainnut kovin hukassa olla, jos tämä pitkittäjä-Anja sinut sai itsesi löytämään :D


    • kolmasulottuvuus

      Mirja sekä Sonja ovat olleet empaattisia ja miellyttäviä kummatkin,. Tosin, olen ollut huomaavinani, että kummallakin pätee, (eikä vain näillä kahdella, vaan myös muilla näkijöillä), että johdattelevat keskustelua, kysyvät taustoja ja jos et jotain kerro, eivät näe niitä... Koittavat kaikki luoda positiivista mieltä ja tunnetta ja ehkä mukailevat ja kertovat sitä, mitä halutaankin kuulla.
      Siksi olinkin pettynyt, kun asiat eivät menneetkään niin, kuin jokainen heistä kertoi samalla tavoin, samalla tyylillä, miltei samoin asioita "nähneinä". Oli kuitenkin merkittävistä asioista elämässäni kyse...

      Soitin heille uudestaan, kun ajanjakso oli mennyt jo ennustusten osilta umpeen ja moni merkittävä asia päätyikin toisin, päinvastoin, joista koitoi valtavasti minulle murhetta, taloudellista menetystä ja epävarmuutta kaiken suhteen. Ihmisiähän vain nämäkin "näkijät" ovat ja yhtä puutteellisia, kuin me kaikki. Yksikään ennustus ei minun osaltani toteutunut, vaikka kaikki näkivät suurinpiirtein samaa. Kyseessä on vain siitä, että koittavat luoda luottavaista ja positiivista mieltä sekä asennetta, jolla toivonmukaan olisi kannustusta soittajan itse tehdä asioiden eteen niin, että "ennustukset" kävisivät toteen.

      Kun soitin näille näkijöille uudestaan ja kerroin, että asiat menivätkin kaikki päivvastoin, sain vastauksina kaikenlaisia selityksiä ja muunnelmia asioista. Petyin pahasti ja suren nyt aika monta asiaa, jotka eivät menneetkään niinkuin , olivat ennustaneet. tapahtuvaksi.

      Sain eräältä työtoveriltani vinkin soittaa numeroon, jossa henkilö ei mainosta olevansa tietäjä, näkijä tai meedio, itseasiassa ei mikään näistä em. ammatinharjoittajista, vaan kertoo rehellisesti olevansa kuuntelija, auttaja, sellainen persoona, joka "ulkopuolisena" antaa puolueetonta näkemystä asioista eri elämäntilanteista ja tapahtumista. Hän kuuntelee, neuvoo, antaa lähinnä terapeuttista apua ja tällätavoin ehkä osaa tulkita ja nähdä asioita etukäteen. Loogista ja kuka tahansa meistä kykenee tähän. Kyse on selkeästi kanssakäymisestä ihmisten kanssa, jossa pyritään kuuntelemaan, auttamaan, antamaan ohjeita ja kannustamaan hyvään. Näitä tarvitaan tässä maailmassa paljon. Oli sitten kyse ammatinharjoittajista tai muuten vain inhimmillisestä kanssaihmisestä, läheisestä tai ystävästä.

      Soitin varauksella palvelunumeroon ja sain purettua paljon mieltäni piinaavia ja askarruttavia asioita. Minulla oli kuuntelija, joka osasi suhtautua asioihini empaattisesti, mutta myös sain suoria ja käytännöllisiä mielipiteitä, sekä ohjeita. Roja oli tämän henkilön nimi. Ulkolainen nimi, mutta puhui täydellistä suomenkieltä. En saanut ennustuksia, mutta jonkinlaisia visioita siitä, kuinka asiat saattaisivat edetä, jos toimin niin tai näin. Joskus olemme omissa elämissämme niin kiinni asioissamme ja ongelmissamme, ettemme näe omaa nenäämme pitemmälle ja sain hyviä vinkkejä ja ohjeita juuri tältä ihmiseltä.

      Monista näkijöistä, jotka itseään mainostavat netissä ja jotka toimivat palvelunumeroissa, saa myös arvokkaita ohjeita ja empaattista kuuntelijaa omille asioilleen, murheilleenkin, mutta mielestäni kukaan ei voi tulevaisuutta ennustaa tarkkaan, joitakin visioita voi toki kertoa, mutta tässäkin pätee "syy-seuraus" periaate. Pahaa sanottavaa ei ole sanottavaa kenestäkään. Jokaisen Näkijän. meedion tai miksi ennustajaksi kukin itsensä nyt tituleeraakin, tulisi olla tahdikas ja empaattinen. Yleensä ihmiset juuri soittavatkin näihin palvelunumeroihin tai käyvät ennustelijoiden luona, koska omassa elämässä on ongelmia, murheita ja huolia ja tulevaisuus pelottaa tavalla tai toisella. Joikossa tietysti niitäkin, jotka mielenkiinnolla haluavat tietää, mitä tulevaisuudessa tapahtuu. On ymmärrettävä, että nämä ennustelija linjat ja henkilöt ovat kaikki ammatinharjoittajia ja laji on enemmänkin silkkaa viihdettä.

      • soile6

        Yhdyn edelliseen kirjoittajaan ennustajista, näkijöistä ym. alan harjoittajista. Tältä alueelta löytyy varmasti yhtäpaljon gurua ja "ennus-tulkintoja", kun on näkijöitäkin.

        Viihdettähän tämä kaikki on, tosin olen itse soittanut useammallekin ennustajalle ja tulkinnat ovat olleet aikalailla samojen kaavojen mukaisia. :D
        En kyl väitä, etteikö tällaisia henkisiä goutsaajia joskus tarvittaisi ja heille löytyy kysyntää.
        Mainitsit Sonjan ja Mirjan.. Itse olen myös heille soittanut, lisäksi olen jutellut Tiina Kallion sekä Angelan kanssa.
        Vaikka mainitsemasi Roja ei mainosta itseään minään tietäjänä, olisin kyllä kiinnostunut saamaan hänen yhteystiedot. Onko kenties numeroa tai jotakin sivustoa tiedossa, josta enemmän tietoa tai tavoittaisi tämän ihmisen??

        Aika tyyriitä nuo puhelinmaksut yleisesti ottaen, jos näkijöille haluaisi soittaa, mut kai heidänkin täytyy tienata.


      • tiinuliinu2
        soile6 kirjoitti:

        Yhdyn edelliseen kirjoittajaan ennustajista, näkijöistä ym. alan harjoittajista. Tältä alueelta löytyy varmasti yhtäpaljon gurua ja "ennus-tulkintoja", kun on näkijöitäkin.

        Viihdettähän tämä kaikki on, tosin olen itse soittanut useammallekin ennustajalle ja tulkinnat ovat olleet aikalailla samojen kaavojen mukaisia. :D
        En kyl väitä, etteikö tällaisia henkisiä goutsaajia joskus tarvittaisi ja heille löytyy kysyntää.
        Mainitsit Sonjan ja Mirjan.. Itse olen myös heille soittanut, lisäksi olen jutellut Tiina Kallion sekä Angelan kanssa.
        Vaikka mainitsemasi Roja ei mainosta itseään minään tietäjänä, olisin kyllä kiinnostunut saamaan hänen yhteystiedot. Onko kenties numeroa tai jotakin sivustoa tiedossa, josta enemmän tietoa tai tavoittaisi tämän ihmisen??

        Aika tyyriitä nuo puhelinmaksut yleisesti ottaen, jos näkijöille haluaisi soittaa, mut kai heidänkin täytyy tienata.

        Rojanille on numero, 0700 88822, suosittelen lämpimästi. Realistinen tyyppi, joka ei turhia löpise. Mirja on myös toinen, joka luo hyvää mieltä jo juttelemalla hänen kanssaaan. Hyvää syksyä! :)


      • pauliina772

        Sullekin tiedoksi, että Rojan palasi takaisin Islantiin ja Saaga on nyt "puikossa".
        Soitin taannoin Saagalle ja pidin keskustelutuokiostamme, vaikka taisi kyl aika tyyriiksi tulla.... Operaattorit ku vetää ihan älysummia näistä 0700 numeroista.


    • sallariina2

      Rojan ja Mirja ovat ne, joihin otan yhteyttä. Angela myös positiivinen ja kannustava.

      • jattariina

        Saaga on nykyään toinenulottuvuus.fi:ssä, Rojan muutti takaisin Islantiin.


    • janica68

      Yksi mun suosikeista on ehdottomasti Saaga, vaikkei montteeraa itseään minään ennustajana. Löysin hänen tiedot osoitteesta: toinenulottuvuus.fi.

      Suosittelen lämpimästi!

      • dhalia1

        Soitinpa toiseenulottuvuuteen:fi Sagalle ja oli positiivinen kokemus kaiken kaikkiaan! Ei suoranaisesti ennustele, mutta jotenkin on perillä tämänhetkisissä tilanteissa ja visioi tuleviin tapahtumiin. Yllättävää, että pari visiota jo käynyt toteen nyt kuukauden sisällä. Painotti kyllä, että ei ole ennustaja, mutta kutsuu itseään enemmänkin auttajaksi. No, näitäkin tarvitaan!
        Aion soittaa jatkossakin. Unilin Sonja sekä Rajatiedon Tarja Kronqvist myös HYVIÄ!


    • MarTTa833

      Minä olen soittanut Mirjalle ,useammankin kerran. Positiivisesti olen yllättynyt. Hänen kanssaan sai heti yhteyden ja hän oli todella mukavan oloinen. Suosittelen!
      Mirjan löysin mirjanäkijä.fi

    • Aistijat

      Olen huomannut eräästä kaveristani että hän tuli riippuvaiseksi ennuseukkoon jolle soitteli aina kun oli tylsää tai joku ongelma. Ennustajien tulevaan en usko ,mutta tämä nainen alkoi toimia kuten ennustaja ennusti,,,tulee kiva seurueilta,,rupattelua,,,viiniä ,,,.Tämä nainen osti seuraavana iltana valkoviiniä ja kutui mut kylään ja rupateltiinkin kovasti viinin keraäätosin nainen yritti juottaa mua enemmänkin että avautuisin asioistani,,,katala yritys ,,,aistin asian ja en enää juonut ,,,vaikka hän väksiin täytti aina lasini,,heitin ne aina viemäriin kun akka kävi vessassa tai puhelimessa,,,ei saanut ongittua tietoja perheestäni ym kun olin selvänä,,,Sen verran ennuste onnistui naapurin naiselta että hän keroi soittavansa eilne ennustajalle joka povasi kosteaa iltaa kaveiseurassa,,nainen osti viiniä perjantaina ja kutsui mut lipittämään,,,hauskaa oli pikkusievässä .Eli ihmiset tekevät kuten ennustajat sanovat ....ja tämä edellä oleva nainenkin alkoi juoksemaan huvituksissa toivona tavata exänsä...ihmiset tekevät kuten ennusnoita ennustaa tulevaa...se on totta,,,ihmiset alkavat toimimaan niin,,,ei edes huomaa itsekään,,,toivoen kohtaavansa rakkaan kun niin on tulevassa ennustettu....tuleva on aina fuksaamista,sitä ei ihmisen valta riitä kertomaan!

    • Parastapuhinaa

      Nosto

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      13442
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      184
      1784
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1046
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      194
      956
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      833
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe