DNA paha mokaus

tohtori secure

hankin DNA kaapeli liittymän ja samalla myös DNA:n virus turvan f.securen.
DNA:lta sanottiin että en tarvitse mitään muuta virustorjunta ohjelmaa.

DNA:lla oli väärää tietoa sillä ei tämä DNA:n f-secure estänyt mitään viruksia vaan ainoastaan haittaohjelmia ja nyt minulla on koneella muutama virus.

olen kyllä ilmoittanut asiasta jo DNA:lle, mutta kieltävät jyrkästi kaiken sanomani.

mitä tässä nyt tehdään seuraavaksi?

6

875

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • veijalainen

tarkoitatko nyt operaattorin virusturvaa vai oikein sponsoroitua virustorjunta ohjelmaa?

virusturva ei nimensä mukaisesti suojaa viruksilta, mutta sponsoroitu virusturva antaa täyden suojan viruksia ja muita hakkereita vastaan.

• giga-antti

nyt ihan ensimmäiseksi teet kovalevyn täydellisen palautuksen (formatointi) jotta saat kaiken viruksen aiheuttaman taudin pois.

sen jälkeen hankit kunnollisen virustorjunta ohjelman, vaikka avast on ilmainen niin kannattaa silti ottaa maksullinen virustorjunta.

f-secure on kokemukseni perusteella huono eikä se tosiaankaan tee järjestelmän päivityksiä päivittäin, kun taas norton 360 sopisi sinulle loistavasti koska et joudu itse tekemään yhtään mitään asennuksen jälkeen vaan nortoni tekee kaiken.

varoitus: älä hanki nortonia gigantista sillä voit saada vain puolenvuoden piraatti paketin.

• dnalnif

jälleen kerran nähtiin miten DNA vetää asiakkaita höplästä, mutta asiassa on nyt vaan yksi pykälä joka sinun on täytettävä ja näytettävä DNA:lle se toteen että heidän virustorjuntansa on niin avuton että sillä ei voi estää minkäänlaisia viruksia.

DNA tietää sen kyllä itse, mutta asikkaan on näytettävä näytöllä se DNA:lle.

• softia älkääkä
        dnalnif kirjoitti:

jälleen kerran nähtiin miten DNA vetää asiakkaita höplästä, mutta asiassa on nyt vaan yksi pykälä joka sinun on täytettävä ja näytettävä DNA:lle se toteen että heidän virustorjuntansa on niin avuton että sillä ei voi estää minkäänlaisia viruksia.

DNA tietää sen kyllä itse, mutta asikkaan on näytettävä näytöllä se DNA:lle.

aina vittu ruikuttako. Se ei ole operaattorin vika jos ootte noin helvetin tumpuloita ja F-securen toinen nimi onkin virallisesti F-secunda! Siis Secundaa, DNA ei ole vastuussa jos F-secure tekee paskaa softaa!

• bryan malone

ilmeisesti eri operaattoreiden tietoturvissa on huomattavia eroja, sillä minulla on elisan tietoturva ohjelmisto ja se suojaa koko konetta eli mitään muita virusohjelmia ei tarvita.

minulla ei ole kokemusta DNA:sta, mutta ihmettelen nyt kuitenkin että miksi DNA:n virusturva ei olisi samanlainen kuin elisan.

• kylläkin trollilta..

Kyllä tuo aloitus haiskahtaa vahvasti trollilta. Aika ajoin noita antidna-fanaattisia pyörähtää tänne, kännypuolen dna-palstan lienevät jo tyhjentäneet muista kirjoittajista jatkuvilla paskanjauhamisillaan dnasta, ehkä koitti liian tylsäksi joten siirtyvät tänne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      198
      6948
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2056
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1698
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1400
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1248
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      50
      1118
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      100
      1074
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      7
      1006
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      253
      961
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      939
    Aihe