DNA paha mokaus

tohtori secure

hankin DNA kaapeli liittymän ja samalla myös DNA:n virus turvan f.securen.
DNA:lta sanottiin että en tarvitse mitään muuta virustorjunta ohjelmaa.

DNA:lla oli väärää tietoa sillä ei tämä DNA:n f-secure estänyt mitään viruksia vaan ainoastaan haittaohjelmia ja nyt minulla on koneella muutama virus.

olen kyllä ilmoittanut asiasta jo DNA:lle, mutta kieltävät jyrkästi kaiken sanomani.

mitä tässä nyt tehdään seuraavaksi?

6

810

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • veijalainen

tarkoitatko nyt operaattorin virusturvaa vai oikein sponsoroitua virustorjunta ohjelmaa?

virusturva ei nimensä mukaisesti suojaa viruksilta, mutta sponsoroitu virusturva antaa täyden suojan viruksia ja muita hakkereita vastaan.

• giga-antti

nyt ihan ensimmäiseksi teet kovalevyn täydellisen palautuksen (formatointi) jotta saat kaiken viruksen aiheuttaman taudin pois.

sen jälkeen hankit kunnollisen virustorjunta ohjelman, vaikka avast on ilmainen niin kannattaa silti ottaa maksullinen virustorjunta.

f-secure on kokemukseni perusteella huono eikä se tosiaankaan tee järjestelmän päivityksiä päivittäin, kun taas norton 360 sopisi sinulle loistavasti koska et joudu itse tekemään yhtään mitään asennuksen jälkeen vaan nortoni tekee kaiken.

varoitus: älä hanki nortonia gigantista sillä voit saada vain puolenvuoden piraatti paketin.

• dnalnif

jälleen kerran nähtiin miten DNA vetää asiakkaita höplästä, mutta asiassa on nyt vaan yksi pykälä joka sinun on täytettävä ja näytettävä DNA:lle se toteen että heidän virustorjuntansa on niin avuton että sillä ei voi estää minkäänlaisia viruksia.

DNA tietää sen kyllä itse, mutta asikkaan on näytettävä näytöllä se DNA:lle.

• softia älkääkä
        dnalnif kirjoitti:

jälleen kerran nähtiin miten DNA vetää asiakkaita höplästä, mutta asiassa on nyt vaan yksi pykälä joka sinun on täytettävä ja näytettävä DNA:lle se toteen että heidän virustorjuntansa on niin avuton että sillä ei voi estää minkäänlaisia viruksia.

DNA tietää sen kyllä itse, mutta asikkaan on näytettävä näytöllä se DNA:lle.

aina vittu ruikuttako. Se ei ole operaattorin vika jos ootte noin helvetin tumpuloita ja F-securen toinen nimi onkin virallisesti F-secunda! Siis Secundaa, DNA ei ole vastuussa jos F-secure tekee paskaa softaa!

• bryan malone

ilmeisesti eri operaattoreiden tietoturvissa on huomattavia eroja, sillä minulla on elisan tietoturva ohjelmisto ja se suojaa koko konetta eli mitään muita virusohjelmia ei tarvita.

minulla ei ole kokemusta DNA:sta, mutta ihmettelen nyt kuitenkin että miksi DNA:n virusturva ei olisi samanlainen kuin elisan.

• kylläkin trollilta..

Kyllä tuo aloitus haiskahtaa vahvasti trollilta. Aika ajoin noita antidna-fanaattisia pyörähtää tänne, kännypuolen dna-palstan lienevät jo tyhjentäneet muista kirjoittajista jatkuvilla paskanjauhamisillaan dnasta, ehkä koitti liian tylsäksi joten siirtyvät tänne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2656
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2282
    3. 148
      2254
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2160
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1772
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      388
      1627
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1566
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      290
      1454
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      133
      1408
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1399
    Aihe