Mietiskelin tässä vaan.. että miten jousimies-mies ilmaisee kiinnostuksensa naista kohtaan? Muuttuuko hän ujoksi vai onko yhtä vilkas kuin muidenkin seurassa?
JousimiesM
4
1650
Vastaukset
- vähän
JousimiesM:n silloisesta mielentilasta ja tilanteesta, ja myös kiinnostuksen kohteesta.
Oma kokemukseni on, että seurallinenkin JousimiesM voi vähän ujostella lähestyessään kiinnostuksensa kohdetta/ihastustaan, mutta ujous hellittää pian, ja jouskariM on taas oma itsensä.
Olen miettinyt tätä samaa kysymystä itse. Mutta olen ollut huomaavinani, että eräs JousimiesM, jonka kanssa "jotain" on vähän ilmassa, välillä lähestyy minua kainostellen.:)
Ihmisiä nekin on viimepeleissä. - ~~~
muttei ole niin hirveän vilkaskaan, vaan keskittyy juuri sinuun kuuntelemalla ja kertomalla asioita syvällisemmin.
Ja katselee sinua niin intensiivisesti silmiin, että alat tuntea jo pientä hämmennystä :D- myöskin jouskari
Tuo intensiivisesti silmiin tuijottelu on kyllä tuttua :) mutta en tiedä, olisiko jouskarimies kiinnostunut... en uskalla ainakaan tehdä aloitetta.
- näin oon kokenu
Mä oon kokenu, et Jousimiehet on usein hyvin epävarmoja kaikesta, mikä liittyy vastakkaiseen sukupuoleen. Myönnän, että olen tutustunut moneen rikkinäiseen jousimieheen, jotka eivät ole saaneet kokea lapsena rakkautta.
Mielestäni jousimies voi kätkeä tunteensa jopa kokonaan, mutta keskustelee mielellään eikä toista unohda. Itse en oikein ole selvittänyt, että mitä jousimiehet ovat minusta halunneet. Ystävää vai rakasta?
Jos jousimies ei ole rikki niin silloin hän varmaan kertoo tunteistaan. Rikkinäisyyden huomaa esim masennuksesta tai jostaa sellasest.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185111Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332792- 342609
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302408- 1181637
Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭211620En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101530Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231284- 941158
Tänään oli
Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘351143