jotain mielipiteistäsi tälle palstalle.
Jos joku koettaa ystävällisessä hengessä aloittaa keskustelun jostain aiheesta niin kohta alkaa irvailu ja kaikenlainen ilkeily.
Olen muutamista vaki kirjoittajista huomannut miten heidän "älyllinen"puoli näkyy.
Melkein voisin kuvan piirtää ihmisestä paperille miltä hän näyttää,kun tarkemmin noihin vakikirjoittajien viesteihin tutustuu.
Nyt saan ilkeily ryöpyn niskaani mutta eipä haittaa, sillä suljen koneeni nyt ainakin 3 päiväksi.
Lähden 3 päivän reissulle jo tänään,enkä ole kotona.
On hyvä morkata poissa olevaa ihan rauhassa,,eikö vain.
Kuin ampiaspesälle menisi
6
447
Vastaukset
- HTZA
annan vapaat kädet kaikille jotka ovat kanssasi samaa mieltä.
Ja miksei muillekin.
Keskustelkaa olkaa hyvä, tai hymistelkää toisianne , miten vaan. Ja muista rentoutua. Enpä ole huomannut olevani ampiaispesässä. Minun mielestäni täällä on hauskoja ja mielenkiintoisia juttuja. Ei näitä aloituksia eikä vastauksiakaan kannata ottaa vakavasti, rennosti vaan.
- Nimetön
Jos jollakin menee huonosti ,tai jollakin menee hyvin niin aina ilkkujia löytyy.
- maissi55
...kuvan minusta piirtäisit. Oispa mielenkiiintoista nähdä se kuva, varsinkin se "älykuva" maissista.
En koe tätä ampiaispesäksi, mukavaa kuhinaa ja surinaa silloin tällöin, ja piikit pitävät kirjoittajat pirteänä.
Oikein hyvää ja lupsakkaa matkailua sinulle!
Tule virkkuna takaisin!!!
ps.kait sulle ny ihan pikkasen tulee meitä ikäväkin. - Täti
Minäkin sain äsken kuulla olevani lihava, kun istun koneella niin paljon...;)) Muutamana päivänä käynyt katsomassa mitä täällä touhutaan, sillä vapaa-aika ei ole ollut niin runsasta, että olisin voinut tätä harrastaa. Hauskaa sinänsä, kun painoni kaiken lisäksi tosi jeee;D
En tiedä, miksi joku saa kiksejä ilkeilystä ja kannattaako täällä ollenkaan jatkossa käydäkään.
Sinulle kuitenkin hauskaa matkaa!! - oikealta ovelasti
salakavalasti juoien. odttaa että aurinko on laskenut ja ampparit rauhoittuneen yöpuuhiinsa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?861739Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,171091Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.981046Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79952- 91794
Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot146779Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51754Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs50695- 53674
Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv51671