jo 9pelii putkee voittanu
kookoo pelaa hyvin
8
416
Vastaukset
- Jeajea
Ja varsinkin kun ottaa huomioon sen, että KooKoolla on paljon pelaajia sairastuvalla. Useamman ottelun joutunut pelaamaan 3 kentällisellä. Tietenkin hieman onnea on ollut voittoputkessa, mutta minusta ansaitusti taistellut pisteet kotiin.
- Heheeeee....
Kyllä sut tunnistetaan noista "jepjep" ym. lapsellisista hörinöistä. Olet pellejen pelle!
- Jeajea
Heheeeee.... kirjoitti:
Kyllä sut tunnistetaan noista "jepjep" ym. lapsellisista hörinöistä. Olet pellejen pelle!
Milloin Rulle alkanut kannustamaan KooKoota? Liekö sitten muuttanut tänne Kouvolaan. Pitäisikö ottaa tuo loukkaksena kun luulet minua savolaiseksi, hyi :E.
Heheeeee.... kirjoitti:
Kyllä sut tunnistetaan noista "jepjep" ym. lapsellisista hörinöistä. Olet pellejen pelle!
Huomaatteko kuinka peräkammarin poika ja palstojen isoin pösilö on pahasti kuuppa sekaisin kyykyssä?
Poju näkee SavoRULESeja jokapuolella. SavoRULES on SaPKofani, mitään muuta joukkuetta ei ole mielestäni edes olemassakaan.
Tuolle KooKoofanille sanon muuten tässä sivussa että KooKoo on pelannut tosi hyvin, ei käy kieltäminen. Ei taijeta silti pleijareissa kohdata, SaPKo on todennäköisesti sijoilla 7-8, KooKoo sijoilla 2-4...ehkä pleijareiden toisella kiessillä kun SaPKo tiputtaa ensin TuTon?- Savorules on ikikyykyssä!
SavoRULES kirjoitti:
Huomaatteko kuinka peräkammarin poika ja palstojen isoin pösilö on pahasti kuuppa sekaisin kyykyssä?
Poju näkee SavoRULESeja jokapuolella. SavoRULES on SaPKofani, mitään muuta joukkuetta ei ole mielestäni edes olemassakaan.
Tuolle KooKoofanille sanon muuten tässä sivussa että KooKoo on pelannut tosi hyvin, ei käy kieltäminen. Ei taijeta silti pleijareissa kohdata, SaPKo on todennäköisesti sijoilla 7-8, KooKoo sijoilla 2-4...ehkä pleijareiden toisella kiessillä kun SaPKo tiputtaa ensin TuTon?Äläpäs nimittele toisia omilla ominaisuuksilla heh heh apina! Vittu tuollainen ikivanhapoiiiiiika e9 edes naista saa itselleen kumppaniksi...vitun luuseri!
- Jeajea
Savorules on ikikyykyssä! kirjoitti:
Äläpäs nimittele toisia omilla ominaisuuksilla heh heh apina! Vittu tuollainen ikivanhapoiiiiiika e9 edes naista saa itselleen kumppaniksi...vitun luuseri!
Jaahas, kukas se tääl sit nimitteleekin. En sit tiedä onko Rulle joku trolli vai mikä lie, mutta tommonen nimittely sun muu tuskin auttaa asiaa (jos kyseessä trolli, niin sittenhän lisäät Rullen kiksei (kai :D)).
- Niin se vaan on..
Jeajea kirjoitti:
Jaahas, kukas se tääl sit nimitteleekin. En sit tiedä onko Rulle joku trolli vai mikä lie, mutta tommonen nimittely sun muu tuskin auttaa asiaa (jos kyseessä trolli, niin sittenhän lisäät Rullen kiksei (kai :D)).
Lampolasta.
- jepjep**
Niin se vaan on.. kirjoitti:
Lampolasta.
Kirjoittelisit sinäkin jotain asiallista välillä, etkä pelkästään noita lässyn lässyn louskutuksia. Näyttää jo vähän ei-heterotouhulta kun keskityt vaan toiseen kirjottelijaan :-D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1871868
- 1121026
- 99947
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20717- 52684
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42588Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28544Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174536Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;199473