kookoo pelaa hyvin

reila

jo 9pelii putkee voittanu

8

416

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeajea

      Ja varsinkin kun ottaa huomioon sen, että KooKoolla on paljon pelaajia sairastuvalla. Useamman ottelun joutunut pelaamaan 3 kentällisellä. Tietenkin hieman onnea on ollut voittoputkessa, mutta minusta ansaitusti taistellut pisteet kotiin.

      • Heheeeee....

        Kyllä sut tunnistetaan noista "jepjep" ym. lapsellisista hörinöistä. Olet pellejen pelle!


      • Jeajea
        Heheeeee.... kirjoitti:

        Kyllä sut tunnistetaan noista "jepjep" ym. lapsellisista hörinöistä. Olet pellejen pelle!

        Milloin Rulle alkanut kannustamaan KooKoota? Liekö sitten muuttanut tänne Kouvolaan. Pitäisikö ottaa tuo loukkaksena kun luulet minua savolaiseksi, hyi :E.


      • Heheeeee.... kirjoitti:

        Kyllä sut tunnistetaan noista "jepjep" ym. lapsellisista hörinöistä. Olet pellejen pelle!

        Huomaatteko kuinka peräkammarin poika ja palstojen isoin pösilö on pahasti kuuppa sekaisin kyykyssä?

        Poju näkee SavoRULESeja jokapuolella. SavoRULES on SaPKofani, mitään muuta joukkuetta ei ole mielestäni edes olemassakaan.

        Tuolle KooKoofanille sanon muuten tässä sivussa että KooKoo on pelannut tosi hyvin, ei käy kieltäminen. Ei taijeta silti pleijareissa kohdata, SaPKo on todennäköisesti sijoilla 7-8, KooKoo sijoilla 2-4...ehkä pleijareiden toisella kiessillä kun SaPKo tiputtaa ensin TuTon?


      • Savorules on ikikyykyssä!
        SavoRULES kirjoitti:

        Huomaatteko kuinka peräkammarin poika ja palstojen isoin pösilö on pahasti kuuppa sekaisin kyykyssä?

        Poju näkee SavoRULESeja jokapuolella. SavoRULES on SaPKofani, mitään muuta joukkuetta ei ole mielestäni edes olemassakaan.

        Tuolle KooKoofanille sanon muuten tässä sivussa että KooKoo on pelannut tosi hyvin, ei käy kieltäminen. Ei taijeta silti pleijareissa kohdata, SaPKo on todennäköisesti sijoilla 7-8, KooKoo sijoilla 2-4...ehkä pleijareiden toisella kiessillä kun SaPKo tiputtaa ensin TuTon?

        Äläpäs nimittele toisia omilla ominaisuuksilla heh heh apina! Vittu tuollainen ikivanhapoiiiiiika e9 edes naista saa itselleen kumppaniksi...vitun luuseri!


      • Jeajea
        Savorules on ikikyykyssä! kirjoitti:

        Äläpäs nimittele toisia omilla ominaisuuksilla heh heh apina! Vittu tuollainen ikivanhapoiiiiiika e9 edes naista saa itselleen kumppaniksi...vitun luuseri!

        Jaahas, kukas se tääl sit nimitteleekin. En sit tiedä onko Rulle joku trolli vai mikä lie, mutta tommonen nimittely sun muu tuskin auttaa asiaa (jos kyseessä trolli, niin sittenhän lisäät Rullen kiksei (kai :D)).


      • Niin se vaan on..
        Jeajea kirjoitti:

        Jaahas, kukas se tääl sit nimitteleekin. En sit tiedä onko Rulle joku trolli vai mikä lie, mutta tommonen nimittely sun muu tuskin auttaa asiaa (jos kyseessä trolli, niin sittenhän lisäät Rullen kiksei (kai :D)).

        Lampolasta.


      • jepjep**
        Niin se vaan on.. kirjoitti:

        Lampolasta.

        Kirjoittelisit sinäkin jotain asiallista välillä, etkä pelkästään noita lässyn lässyn louskutuksia. Näyttää jo vähän ei-heterotouhulta kun keskityt vaan toiseen kirjottelijaan :-D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1955
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      109
      1025
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      30
      611
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe