Anominen voi toimia !!!

savonarola

Päivän Sana

Te ette valinneet minua, vaan minä valitsin teidät ja asetin teidät, että te menisitte ja kantaisitte hedelmää ja että teidän hedelmänne pysyisi: että mitä ikinä te anotte Isältä minun nimessäni, hän sen teille antaisi.

Joh. 15:16 (KR33/38)

Mutta siinä on se pieni mutta !! Huomatko ? Hedelmät täytyis olla pysyviä !!!!

20

396

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muttia

      hedelmän kantaminen on pelkästään Jumalan armovoimaa

      • Jos ei löydy näitä hedelmiä ! --->Matt. 7:18
           
        Ei saata hyvä puu kasvaa pahoja hedelmiä eikä huono puu kasvaa hyviä hedelmiä. ----> Niin ei toimi anominen!


      • löytyy puusta
        savonarola kirjoitti:

        Jos ei löydy näitä hedelmiä ! --->Matt. 7:18
           
        Ei saata hyvä puu kasvaa pahoja hedelmiä eikä huono puu kasvaa hyviä hedelmiä. ----> Niin ei toimi anominen!

        jossa Jumalan armomahlat virtaa- sitä ei estä mikään- onhan kysymys samasta voimasta jolla uskomme mukaan maailmat luotiin


      • löytyy puusta kirjoitti:

        jossa Jumalan armomahlat virtaa- sitä ei estä mikään- onhan kysymys samasta voimasta jolla uskomme mukaan maailmat luotiin

        Ef 5.
        9 -sillä kaikkinainen hyvyys ja vanhurskaus ja totuus on valkeuden hedelmä-
        10 ja tutkikaa, mikä on otollista Herralle;
        11 Älköönkä teillä olko mitään osallisuutta pimeyden hedelmättömiin tekoihin, vaan päinvastoin nuhdelkaakin niistä.
        12 Sillä häpeällistä on jo sanoakin, mitä he salassa tekevät;
        13 mutta tämä kaikki tulee ilmi, kun valkeus sen paljastaa, sillä kaikki, mikä tulee ilmi, on valkeutta.
        14 Sentähden sanotaan: "Heräjä sinä, joka nukut, ja nouse kuolleista, niin Kristus sinua valaisee!"
        15 Katsokaa siis tarkoin, kuinka vaellatte: ei niinkuin tyhmät, vaan niinkuin viisaat,
        16 ja ottakaa vaari oikeasta hetkestä, sillä aika on paha.
        17 Älkää sentähden olko mielettömät, vaan ymmärtäkää, mikä Herran tahto on.
        18 Älkääkä juopuko viinistä, sillä siitä tulee irstas meno, vaan täyttykää Hengellä,

        Synnistä tule m.m syntinen ja irstas olo. Sillä estetään Hengen Hedelmät tehokkaasti !!


      • merim.raimo
        löytyy puusta kirjoitti:

        jossa Jumalan armomahlat virtaa- sitä ei estä mikään- onhan kysymys samasta voimasta jolla uskomme mukaan maailmat luotiin

        ne hedelmät roikkuu niissä oksissa."meidät on oksastettu" hedelmät ei siis roiku rungossa.


    • ja suosittu

      Raamatun jaehan tuo on- ruokkii kaikkivoipaisuuskuvitelmia- tai lievemmin- antaa rohkeutta ja uskonvoimaa

      tämä jae tuo mieleen saman asian psykologian kielellä sanottuna: voittaminen vaatii enemmän rohkeutta kuin häviäminen

      joka tapauksessa:kiehtova tämä uskon maailma

      • Jumalan maailma on kiehtova! Jumala kosketti maanantaina eräs veljemme ja nyt hän ei enä tarttee masennuslääkkeen eikä psyykelääkkeen! Kunnia Jumalalle mitä Hän tekee !!!


      • vakavasti, että
        savonarola kirjoitti:

        Jumalan maailma on kiehtova! Jumala kosketti maanantaina eräs veljemme ja nyt hän ei enä tarttee masennuslääkkeen eikä psyykelääkkeen! Kunnia Jumalalle mitä Hän tekee !!!

        psyyken tai muitakaan lääkkeitä EI SAA JÄTTÄÄ POIS, vaikka kokee Jumalan Hengen voimaa. Toivoisin, että pyytäisit ystävääsi palaamaan lääkekuurilleen.


      • ihmiset ovat
        vakavasti, että kirjoitti:

        psyyken tai muitakaan lääkkeitä EI SAA JÄTTÄÄ POIS, vaikka kokee Jumalan Hengen voimaa. Toivoisin, että pyytäisit ystävääsi palaamaan lääkekuurilleen.

        enemmän tai vähemmän sairaita, eihän kukaan muuten koskaan kuolisikaan. Uskon silti Jumalan parantavaan voimaan, mutta Taivaan Isä ei tee hokkuspokkus -temmppuja, joita nämä lääkkeiden poisjätöt ovat.

        Kansanviisaus sanoo, että aika parantaa, toivoisin, että todella pyytäisit ystävääsi edelleen uskossa nauttimaan lääkkeensä. Lääkkeet ovat Jumalan lahjaa myös , eikä niiden käyttäminen ole epäuskoa vaan uskoa.


      • vakavasti, että kirjoitti:

        psyyken tai muitakaan lääkkeitä EI SAA JÄTTÄÄ POIS, vaikka kokee Jumalan Hengen voimaa. Toivoisin, että pyytäisit ystävääsi palaamaan lääkekuurilleen.

        1. Kor. 3:19
           
        Sillä tämän maailman viisaus on hullutus Jumalan silmissä. Sillä kirjoitettu on: "Hän vangitsee viisaat heidän viekkauteensa";

        En ole veljen vartija. Jokainen tekee niinkuin kokee Hengessä.

        Jos koen Hengessä että minun tulis varoittaa hänet teen niin. : ) Siunausta sulle Rakas !!!


      • ihmiset ovat kirjoitti:

        enemmän tai vähemmän sairaita, eihän kukaan muuten koskaan kuolisikaan. Uskon silti Jumalan parantavaan voimaan, mutta Taivaan Isä ei tee hokkuspokkus -temmppuja, joita nämä lääkkeiden poisjätöt ovat.

        Kansanviisaus sanoo, että aika parantaa, toivoisin, että todella pyytäisit ystävääsi edelleen uskossa nauttimaan lääkkeensä. Lääkkeet ovat Jumalan lahjaa myös , eikä niiden käyttäminen ole epäuskoa vaan uskoa.

        Niin ovat !! Jumalan lahja ihmiskunnalle ! En ole käskenyt hänen lopettaa niiden syönti! Hän sanoi että kokevansa niitä enää. Niin terve hän nyt vaan on... Kunnia Jumalalle !! Kunnia Kunnia Kunnia Jeesuxelle !!!


      • samoin,
        savonarola kirjoitti:

        1. Kor. 3:19
           
        Sillä tämän maailman viisaus on hullutus Jumalan silmissä. Sillä kirjoitettu on: "Hän vangitsee viisaat heidän viekkauteensa";

        En ole veljen vartija. Jokainen tekee niinkuin kokee Hengessä.

        Jos koen Hengessä että minun tulis varoittaa hänet teen niin. : ) Siunausta sulle Rakas !!!

        psyykenlääkkeillä on sivuvaikutuksia- väsymystä ja muuta- varmaan niistä välillä haluaisi eroon, mutta kun parempaakaan ei ole.
        Antakaa Jumalalle aikaa, ihmisessä on itsessäänkin parantavia voimia, mutta ei luomakunnassa yleensäkään tapahdu muutoksia kuin hitaasti.

        Varmaan hauraaseen psyykeen Jumalakin haluaa apunsa pehmein menetelmin -lepoa ja rauhaa, säännöllinen tylsä arki jne. - eikä rajuin muutoksin :) tsau


      • samoin, kirjoitti:

        psyykenlääkkeillä on sivuvaikutuksia- väsymystä ja muuta- varmaan niistä välillä haluaisi eroon, mutta kun parempaakaan ei ole.
        Antakaa Jumalalle aikaa, ihmisessä on itsessäänkin parantavia voimia, mutta ei luomakunnassa yleensäkään tapahdu muutoksia kuin hitaasti.

        Varmaan hauraaseen psyykeen Jumalakin haluaa apunsa pehmein menetelmin -lepoa ja rauhaa, säännöllinen tylsä arki jne. - eikä rajuin muutoksin :) tsau

        Mieleenkiintoisia aikoja. Huomenna tapaan hänet. Ja silloin hän tuo jonkun ei uskova ystävä mukaan, jolla on samoja ongelmia mitä hänellä oli. Kun rukoilen hänen ystävän puolesta,,, toivon että Herra hoitaa hänetkin terve, ja että tämä tulee uskoon. Eikö ole haastava ja mieleenkintoista ??? Kunnia Jeesuxelle ainoastaan . Jään katsomaan sivusta mitä Herra tekee kun rukoilen.. : ) Ole siunattu Rakas !!!


    • tai jollain muulla esittää jotain konkreettista näyttöä että kyseisestä toivomuslähteestä olisi jotain esiin tullut.

      • ainakaan ryhtyisi

        kertomaan, uskonnon alue on sitä syvintä minuutta ja identiteettiä. En kertoisi lähimmillekään, saati julkisesti.
        Salaisuudet ovat mukavia.


      • miksi kristinusko

        minusta on niin hieno ja kiehtova on esim. se, että siinä sanotaan vaikkapa : rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi. sen jälkeen on aloitettava ikioma aivotyö. mitään apuneuvoja ei tule, eikä henkisiä kainalosauvoja.

        uskomme näkymättömään Jumalaan, joka lähestyy ihmistä- tämän ajatuksen antoi maailmalle juutalaisuus, sen perillisiä ollaan . minua tämä on aina kiehtonut. jotenkin se antaa energiaa.


      • Oleva ,mukava että koet niin.


      • ainakaan ryhtyisi kirjoitti:

        kertomaan, uskonnon alue on sitä syvintä minuutta ja identiteettiä. En kertoisi lähimmillekään, saati julkisesti.
        Salaisuudet ovat mukavia.

        Kehoita päinvastoin! Jos et tunnustaa Jeesus ihmisten edessä. Niin ei hänkään tunnustaa sua Isänsä edessä..... Suu auki ja todista... Jeesus on minun Herrani .....


      • savonarola kirjoitti:

        Oleva ,mukava että koet niin.

        Jos joku kokee, että voi jättää psyykenlääkkeet pois. Niiden vaikutus psyykeen ei kuitenkaan usein ole kovin nopeaa. Väsymisen helpotus voi tuntua välittömästi mutta se ei merkitse parantumista.
        Parasta olisi lääkärin todeta tilanteessa tapahtuva muutos muuten seuraukset voi olla ikävät.
        Jumala kyllä parantaa mutta oma tunnekokemus helposti pettää ja kiirehdimme Jumalan edelle.
        Savonarola olkoon vaan rohkea rukouksissaan mutta älä lupaa ihmiselle sellaista mistä et pysty vastaamaan!


      • holav kirjoitti:

        Jos joku kokee, että voi jättää psyykenlääkkeet pois. Niiden vaikutus psyykeen ei kuitenkaan usein ole kovin nopeaa. Väsymisen helpotus voi tuntua välittömästi mutta se ei merkitse parantumista.
        Parasta olisi lääkärin todeta tilanteessa tapahtuva muutos muuten seuraukset voi olla ikävät.
        Jumala kyllä parantaa mutta oma tunnekokemus helposti pettää ja kiirehdimme Jumalan edelle.
        Savonarola olkoon vaan rohkea rukouksissaan mutta älä lupaa ihmiselle sellaista mistä et pysty vastaamaan!

        Mixi sanot niinkuin lupaisisin jotain? Missäkö minä olen luvannut jotain? Jumala lupaa !!! Ja Hän sitten lupauxet täyttää. Minä katson koko ajan vierestä. Ja se on tähän mennessä toiminnut hyvin. Suosittelen sullekin Rakas !! Ole sinunattu !!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      668
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe