leijona-mies. Enpä ole aiemmin törmännyt niin huomaavaiseen, ajattelevaan, romanttiseen,kilttiin, rauhalliseen,suloiseen,kohteliaaseen ymmmmm...... herrasmieheen. Koko ajan huolehtii, että minulla on varmasti hyvä olla... huh huh mikä mies :)) Ovatkohan kaikki leijonat yhtä lutusia ;) ?
Aivan
7
1672
Vastaukset
- unohtaa
yhden kirosanan: l_utunen.
Muuttuuko nyky-Suomi noin nopeasti ja mihin suuntaan. Supistuuko Suomen kielen sanavarasto. - hullu 1
mutta en koskaan kutsuisi ketään lutuiseksi.
Miksi tässä on tori-ohjeet. Olen tuntenut yhden ärsyttävän torimyyjän, josta kai tuli luokaopettaja, kaikki muut on ollu ihania.- PUUN TAKAA
AINAKI TÄÄ LEIJONAMIES EI HALUA JÄÄDÄ TÄHDENLENNOKSI
- Wikki
Itse imelyys on leijona mies.
- aiheesta
Itsekin törmäsin tuollaiseen ihme-otukseen kesällä... onkohan leijonamies parhaimmillaan juuri tuollainen.
Minun ja hänen jutustaan ei kyllä tullut mitään, mutta joku onnellinen saa hänestä ihanan kumppanin ;)
Onnea sinulle ja hänelle- ! ! ..
...just ihan alkuun saattavat olla tuollaisia,opettele tunteen paremmin niin näet. Se hiipuu kyllä... Osaa ottaa kaikki huomioon kun haluaa,ei jaksa pitää yllä kauaa. Eihän hurmaavampaa persoonaa ole :) monta leijona ystävää ja seurustelukokemusta myös. On ihmisenä kyllä tod huomioonottava...mutta se mitä näyttää uusille tuttavuuksille ei ole todellista..sorry vain,niin menee.
- Lionman35
ihmettä.....lutuisia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272830Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän302370- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542209Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211822Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901686Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1021622- 3061525
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm141436- 1331428