Siis mua ällöttää nää jutut välillä täälä,ymmärrän että meitä on monenlaisia.
Mutta kyllä mun mielestä noi kusi-paska leikit
on iljttäviä eli siis mä haluisin nyt kysyä että mikä esim. siinä nyt on niin kiihottavaa jos mies istuu eka pöntölle sit nainen siihen ja se paskantaa siitä välistä,siis mikä tommosessa touhussa voi kiihottaa??!!
Paska haisoo ja......
KUSI-PASKA LEIKIT
18
3846
Vastaukset
- dominoiva
Kusi-paska leikit ei yleensä tarkoita, että kumpikin paskantaa peräjälkeen pönttöön. Tapahtumaan liittyy yleensä jonkinlainen roolileikki (valtiatar-orja), jossa dominoiva osapuoli tekee tarpeensa alistuvan osapuolen päälle/suuhun. Toinen nauttii siitä, että saa tehdä tarpeensa toisen päälle ja toinen nauttii siitä, että hänen päälleen tehdään.
- Jope
On se ihanaa!! Jos meinaan joku tyttö paskantaa! Nuolen reijän sitten muuten 100% puhtaax! aah! Seisoo jo!!
- Anonyymi
Porsas röh röh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Porsas röh röh
Mitäs olet hähähää
- näinon
Maailma on täynnä selittämättömiä asioita eikä kaikkea voi koskaan ymmärtää
Paska ja kusileikit vain kiihottaa monia ihmisiä ja se siitä
Sinun on vain hyväksyttävä tämän asian olemassaolo
vaikka et sitä ymmärrä- Neppari
No hullua tuo ainakin mun mielestä on,hyh hyh oikeen!
- Tommy
En oikeen oo kiinnostunu pissa- ja kakkaleikeist, mutta kiihottavaa on se, kun nainen pyllistää kireillä housuilla ja pieraisee! aah! sen jälkeen masturboinnin suoritus on meikäläisen kohalla kysees!
- mika
ne vessaleikit tulee ehkä sieltä, kun lapsi on n. 2-vuotiaana psykoseksuaalisesti anaalivaiheessa eli sille tuottaa suurta mielihyvää ulostaminen ja pissaaminen (helpottaahan se oloa kenellä vain) ja se on muutenkin tosi kiinnostunut niistä asioista. joillekin tämä vaihe jää vahvasti mieleen vaikuttamaan ja esiintyy uudestaan seksuaalisuudessa niin kuin monet muutkin lapsuuden kummalliset kehitysvaiheet, jotka kaikki on käyny läpi.
- boa
Itse väännän emännän suuhun aina aamubooan. Se on sellane 5x10 ytypaketti joka menee kyllä suoraan alas. Mammalla 7 hammasta vaan suussa ni siinä ei ehi kauheesti pureskelee
- Anonyymi
voitko pistää vielä kuvan
- Anonyymi
Joo, kuva olis kiva
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, kuva olis kiva
Piere ikeniis urpo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Piere ikeniis urpo
Painu pelle sirkukkseen pieree. Nukkusit urpo yös.
- Anonyymi
Jos mun ystävätär yllättäen vääntäisi tortut mun päälle niin saisi lähtöpassit välittömästi.
- Anonyymi
paskasta en välitä mutta on minut laitettu maahan nöyryytetty kusisuihkulla on naisia ja miehiä oudon kiihoittavaa kuitenkin
- Anonyymi
Itse haluan syödä paskaa ja juoda kusta naisen tarjoilemaan.
- Anonyymi
Mee niuvanniemeen siellä spede syöttää sontaa buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mee niuvanniemeen siellä spede syöttää sontaa buaahaa
Sillälailla spedellä skitsoafektiivinen vaihde päällä buaahaa. Mitäs syöt sontaasi hähähää
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181756
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381475Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221408Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.481014