mullon se.
:/
:
Vauvakuume :(
39
1608
Vastaukset
- Rocellii
se sai alkunsa?
- Pirre*
jos se on tätä myöhäismummista..:(
- Pirre*
nimittäin kissavauva kuume, mie tahon joulupukilta semmoisen pienen kisuliinin. Ja ihan itsekkäistä syistä; täällon muuten liian rauhallista - ja tylsää :/
Mä ko luulin,et Pirre haluaa vielä vauvan..:))
Nuo kisut on tosi mukavia lemmikkejä.Jos sun tekee semmosta mieli,nii ota hyvänen aika..:)- helisevä
on se kiva kui me ihmiset halutaan jotakin jota voi helliä-toisinaan synnytän unissani mutta ehkäpä tuo kisuki ois nyt parempi ; )
tupsahti ny vasta mieleen,että ei kai sä allerginen eläimille ole?Mä se vaa olin jo työntämässä sua kisun omistajaks..sorry..:(
- Pirre*
semmoinen kisulivauvakuume...:)
Ei niitä niin vain löydy, että tosta vain kuumeeseen heti :/ Pirre* kirjoitti:
semmoinen kisulivauvakuume...:)
Ei niitä niin vain löydy, että tosta vain kuumeeseen heti :/ei löydy???Se ny olis kyllä ihme...:)
- Pirre*
helisevä kirjoitti:
on se kiva kui me ihmiset halutaan jotakin jota voi helliä-toisinaan synnytän unissani mutta ehkäpä tuo kisuki ois nyt parempi ; )
veikeä ja hellyttävä.
Jos kiusanhenkikin, mutta siitä ilosta jonkunmoisen riesankin kestäs.
Tyttären perhe otti ihan pienen kisulin, ja miun teki mieli ottaa se mukkaani..:) - Pirre*
mii-su kirjoitti:
ei löydy???Se ny olis kyllä ihme...:)
kai niitä sitten, pittää kai kuulostella..en ottaisi mielelläni kissaa sellaisesta isosta sisäsiittoisesta laumasta, josko terveemmän yksilön saisi ns. pienperheestä. :)
Lehessä oli myytävänä Burmalainen, mutta oli hirveän kallis.. mii-su kirjoitti:
tupsahti ny vasta mieleen,että ei kai sä allerginen eläimille ole?Mä se vaa olin jo työntämässä sua kisun omistajaks..sorry..:(
Eihän se mikää roblema ole, klaniks vaan. Tai voishan vaikka millin verran jättää.:))
- krooninen
koirakuume...
Se pitäis olla valkoinen,pieni ja pystykorvainen...- Pirre*
tai onhan se yksi terrieri rotu taitaa, pojan perheessä on sellainen musta versio..en muista sen rodun nimeä..semmoinen pualikka se on malliltaan..
Kivoja ne on koirankin pennut, mutta kissa on helpompi täällä maalla ja meijjän elämäntilanteessa.
- namisuku
:::: onneksi se laantuu, kun ottaa hoitoon naapurien ja tuttujen nöpöjä;)
Mulla on nyt koiravauvakuume, ja sen pitäis laantua samoin konstein;) T:Namu- jo useampikin
susi sellaisia.
- puuhapete kuume
jo useampikin kirjoitti:
susi sellaisia.
.... ,olis niin paljon korjattavaa.....
- Pirre*
luomakunnan lapset ovat hellyttäviä, koirankin..hellyyven kohteina.
Oisihan noita lapsenlapsia, mutku he ovat liian ettäällä päivittäiseen hellimiseen.., pakko ottaa kisuliini, siis. - susa51
Pirre* kirjoitti:
luomakunnan lapset ovat hellyttäviä, koirankin..hellyyven kohteina.
Oisihan noita lapsenlapsia, mutku he ovat liian ettäällä päivittäiseen hellimiseen.., pakko ottaa kisuliini, siis.Mullon vauvakuume jatkuva, harmi kun vielä ei ole ees lapsenlapsia.
Pehmoisia kavereita kyllä löytyy, hellyyttäviä. Kun on meilläkin kisu ja koira. Eiköhän ne lapsenlapsetkin sitten aikoinaan tykkää:) - Kissa*
susa51 kirjoitti:
Mullon vauvakuume jatkuva, harmi kun vielä ei ole ees lapsenlapsia.
Pehmoisia kavereita kyllä löytyy, hellyyttäviä. Kun on meilläkin kisu ja koira. Eiköhän ne lapsenlapsetkin sitten aikoinaan tykkää:)eläimistä, ja yleensä elämetkin lapsista..paitsi ihan niistä retuuttaja ikäisistä :)
- halukas medisiinari
Pirre, olen hyvä periyttämään kauniita tyttöjä...
Minulla on kuumeeseesi seerumia joka auttaa hetkessä, kuumeilu loppuu....tulee hyvä olo. Ei kuukautiskipuja eikä vuotoja....vain onnellista odotusta...ja varmisteluja.- Pirre*
myöhässä..:/
:) - Bim02
Pirre* kirjoitti:
myöhässä..:/
:)olen todella pahoillani, etten ole ollut ttietoinen haluistasi ja kuumeesta. Nyt olet mennyt ottamaan jotain korvaavaa , halpa lääkettä. Kannat myös riskisi itse. Olisi pitänyt kääntyä asiantuntijan puoleen ajoissa.
pahoittelen
- Otto-Vaan
Pirre mittasi kuumetta.:)
- Pirre*
semmoinen halipulamittari se taisi olla, aineeton :)
- Nimetön
Pirre !
Kun teit tuollaisen alotuksen (kujeillen) niin otan kantaa vähän samalla mitalla.
Nimittäin,,kun laitat aamupuuroosi KITE KATTIA niin karva kiiltää ja mirri pysyy virkeänä :))- jaksaa naurattaa
Kissa ja kananmuna kävelivät uima-altaalla, kissa putosi altaaseen ja kananmuna nauroi kippurassa. Mikä on tarinan opetus? Märkä mirri tekee munan onnelliseksi.
- Pirre*
en syö puuroa..enkä ainakaan KITEKATIA..yööök.
..puhuin kissasta :)
- eläin rakas
sellaisen pienen valkoisen villakoiran, nappisilmän, josta ei lähde karva kuin harjatessa.
- Pirre*
meissä olla vielä hellyyttäkin jälellä, -käyttämätöntä hoiva potentiaalia siis :)
Koirakin oisi kiva..mutku ei meille se nyt käy..
- HTZA
eläimestä paljon muuta ymmärrä kun lautasella, on mieltä lämmittävää lukea kuinka eläimiä tuetaan ja rakastetaan. Hienoa!
Että osaakin olla hauskaa ja mukavaa.
Toivottavasti kaikki saavat haluamansa lemmikin pikaisesti.- Pirre*
voimia enää.
- HTZA
Pirre* kirjoitti:
voimia enää.
että näin sinä käy.
Avaamani keskustelu on antanut minulle ihan uusia eväitä siihen miten keskustella.
Olen pyrkinyt olemaan hellä ja lämpöinen.
Ja näköjään sekin otetaan todesta.
Minä en osaa näköjään mitään. - Pirre*
HTZA kirjoitti:
että näin sinä käy.
Avaamani keskustelu on antanut minulle ihan uusia eväitä siihen miten keskustella.
Olen pyrkinyt olemaan hellä ja lämpöinen.
Ja näköjään sekin otetaan todesta.
Minä en osaa näköjään mitään.ei voi ottaa todesta.
:)
Sarkasmi on vaikea laji..
- Seppo.....
...oot lapsilles opettanut,miten pääset isoäidiksi.
Paljonko se harjoittelua kaipaa ??- Pirre*
ovat tajunneet ilman miun neuvojakin, koska olen kuusinkertainen mummi..:)
Mutku..eihän he ole tässä käinkäypäsellä paikalla, kissa oisi..
yllättämään aloituksellasi "kasvot niin peruslukemilla", että oli pakko avata ketju samantien. ;D))
Jospa tilaisit joulupukilta kaksoset samantien?
Olen kuullut, että viihtyvät ja kehittyvät paremmin, jos perheenjäseniksi aikoo ottaa. Vaikka sinulla taitaa leikitysapua olla muutenkin tarjolla, ettei tarvitse virikkeitä ja omaa ehtimistä ajatella.- Kolli...
Minä olen tämmöinen
sisäsiisti,
pieniruokainen,
kiiltävä karvainen,
mustavalkoinen
koti uskollinen
leikkaamaton kolli.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu6923682Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu1002788Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211761Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771652Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔531631- 821603
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut3751551Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101520- 281379
Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun901293