Aika omituista Nightwish-bändin aliarviontia. Kun Tarja laulaa vanhoja biisejä, muutaman studiomuusin säestyksesllä se pesee heti originellin Nightwishin 100:0? Ei ole mikään ihme, näillä ihmisille Nightwish ja sen muusikot eivät merkkinneet mitään yksin vain Tarja.
Nightwishin henki tulee näistä muusikoista ja tietysti Tuomaksen loistavista biiseistä. Dark Passion Play on soundiltaan 100% Nightwishia vaikka siinä ei laula Tarja. Kun kuuntelee ja katsoo nyistä menoa bändin keikoilla, kyllä se juuri se oikea Nightwish jota se on ollut parhaimmillaan. Tämä soittamisen ja keikkailun ilo oli jo sammua, mutta onneksi se kipinä löytyi taas. Laulajia tulee ja menee, musiikki ja soittajat pysyvät.
Varjo-Nightwish ?
moon shadow
2
716
Vastaukset
- osoittaa
tyhmyytensä laulamalla Nightwishin biisejä. Taitaa olla rouva cabuli niin hädissään keikoille tulijoiden määrästä, että keksi tuollaisen idean.
Eipä tuo pitemmän päälle enää saleja täytä.- hän niitä
vanhoja NW:n kappaleita hoilottaa. Ei siitä nyt hernettä nenään kannata vetää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606004- 1003101
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.242386- 212048
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451741Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791656- 261582
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691511Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374