Henk. koht. en ns. kristilliseen kolminaisuusoppiin siinä yleisessä muodossa usko, mutta olen enemmän kuin usein joutunut huomaamaan muslimien syyttävän kristittyjä erityisesti tämän kolminaisuusopin järjettömyydestä: "Eihän siinä ole mitään järkeä." Tätä on sitten käytetty argumenttina islamin puolesta "järkevänä" ja "parempana" uskona.
Yllä mainitun johdosta haluaisin tiedustella, mitä järkeä seuraavassa on:
Ibn Abdallahin ("profeetta Muhammad) mukaan Allah loi ihmisen:
a) maasta (koraani listaa koko joukon eri sanoja "lähes" samalle aineelle - vetinen maa, kova savi, muta, savi jne.[3:59; 11:61;15:26,28,33;17:61;23:12;30:20;32:7;35:11;38:71)
b) tomusta (3:59;30:20;35:11)
c) ei mistään (19:67)
d) jostain (52:35) :)
e) vedestä (25:54;21:30;24:45)
f) yhdestä ihmisestä (4:1;39:6)
g) spermasta, jota kuvataan koraanissa käsittämättömällä skaalalla eri ilmauksia
(16:4;32:8;35:11;53:46;56:58,75:37,76:2,80:19)
Kolminaisuusoppi vaikuttaa tämän ihmisen alkuperää koskevan "moninaisuusopin" valossa nähdäkseni paljon järkevämmältä...
Mistä ihminen luotiin?
3
517
Vastaukset
- xxxxx
Koraani on Allahin sanaa eikä siinä voi olla mitään keskenään ristiriitaista, joten kyllä tuon täytyy olla loogista.
Joskus - todella harvoin toki - tulee mieleeni, että joko Allah tai profeetta Muhammad (levätköön rauhassa) oli sekaisin.
Uskon kuitenkin, että profeetta Muhammad (dokatkoon rauhassa) oli talonmies Allahin kanssa pilvessä sanellessaan Koraania.- haiseva
"Totisesti, Me olemme luonut ihmisen valajan savesta, mustasta, haisevasta liejusta "
(Koraani 15:26) - Vääsynyt
haiseva kirjoitti:
"Totisesti, Me olemme luonut ihmisen valajan savesta, mustasta, haisevasta liejusta "
(Koraani 15:26)Voitaisiinko tästä kaikesta ehkä päätellä, että ihminen luotiin mustan, haisevan liejun kaltaisesta spermasta (ehkä Muhammadilla oli joku tällainen esimerkki lähipiirissä, jos hän ei jopa itse ollut se, joka kärsi tästä ongelmasta)? Ja välillä tätä ko. ainetta ei ollut - kansanomaisesti "pussit oli tyhjät" - ja välillä taas oli. Siksi siis ihminen luotiin samaan aikaan ei mistään ja jostain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495587Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042046Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1181639
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191603Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731177
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188988