KalPa Mestikseen

Tasonmittaaja

Tosiasia on, että KalPan paikka on Liigan sijaan Mestiksessä. Ei ole lajin etu, että jo ennen joulutaukoa joukkue putoaa totaalisesti kelkasta.
Suljettu liiga ei palvele sen enempää KalPaa kuin koko lajiakaan. Jos ja kun rahkeet eivät riitä,
niin miksi ihmeessä keinotekoisin suojelusäännöin
estetään urheiluun kuuluva kehitys?

Tällaisella pelaajapolitiikalla seura vetää katsojia sekä yhteistyökumppaneita höplästä. Kannattaa muistaa, kun seura taas firmojen oven takana rahaa ruikuttaa, että sarjan alkaessa ollaan niin takki levällään ja joululta alkaa
vähäistenkin pelimiesten kauppaaminen ja valmistautuminen seuraavaan kauteen. Ei muuta kuin Mestikseen hakemaan vauhtia!

5

794

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ässä-fani?

      Ässät kuuluu mestikseen. KalPa menee ässien ohi ja viimeinen niitti on 2.1. pelattava Ässät - KalPa ottelu. Jossa KalPa näyttää ässien neideille kuinka jääkiekkoa pelataab.

    • kun kerran niin tiedät!

      Listaahan tähän niitä avainpelaajia mitä KalPa on kesken kauden kaupannut pois suljetun liigan aikana. Huom. Strömberg ei kelpaa, sillä hän itse valitsi Jokerit. Eikä viime kaudelta Kapanen, sillä hän ei enää silloin ollut ykkösmaalivahti. Eli ketä jää jäljelle? No kerro kun kerran tiedät!

      Ja mitä tulee suljettuun liigaan niin sehän suljettiin silloin kun KalPa putosi siitä pois ja Pelicans nousi. Onko Pelicansilta näin estettu urheilullinen kehitys niin kuin asian itse kuvailit? Kysyn vaan.

    • .SaMi.

      Tässä meillä on taas varsinainen asiantuntija. KalPan paikka on liigassa ja piste. Mestiksessä ei pelaa yhtään joukkuetta, joka olisi edes lähellä liigatasoa. TuTo, KooKoo, Leki, Jukurit, Hokki yksikään näistä seuroista ei tulisi saamaan yli kymmentä pistettä koko kautena liigassa. Ja toisaalta näyttää siltä, että Ässät on jäämässä jalkoihin liigassa. Vuosi kun vaihtuu niin yksi on varmaa, että Ässät on liigan jumbona!

      • Älkäähän

        nyt innostuko poijjaat. En uskalla vielä mennä vannomaan että ässät olisi jumbona koska onhan sitä nousemisia nähty pahemmistakin pinteistä. Itse toivon kyllä että kalpa pääsisi pois jumbopaikalta ja nyt se hyvältä näyttääkin mut ootetaan tää maaottelutauko ja joulutauko alta pois ja ollaan sitten vähän viisaampia. Go KalPa!


    • ggghhht

      Niin, Kalpa pelaa aika tasavahvaa kiekkoa kenen tahansa liiga joukkueen kanssa. Joskus voittaa ja usein ei. Mutta kukaan mestis joukkue ei todellakaan pysty parampaan. Vaakakupissa painaa aikalailla myös se, että jos katsot A tai B junnujen liigaa, niin voit huomata Kalpan merkityksen suomalaiseen jääkiekkoiluun. Ei siellä paljon mestis-seurat juhli ja vahva juniorityö tehdään mm. Kuopiossa. Tämä liigamenestys on loppujenlopuksi raakaa businesta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1699
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1618
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      12
      1185
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1144
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1112
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      8
      1030
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      4
      991
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      975
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      974
    10. 6
      960
    Aihe