Pikkujoulu sekoiluja?

_Ti_Mo_

Kertokaa kokemuksianne pikkujoulu sekoiluista, omakohtaisia tai sivusta katsojan vinkkelistä.

Itse sain todistaa viikko sitten työporukan porsastelua risteilyllä. Siinä oli lähes kaikilla unohduksissa kotona olevat kumppanit ja avoimesti käytiin vispilänkauppaa niin työkavereiden kuin baarilöytöjen kanssa. Ja loppu matka sitä oltiinkin niin jurrissa, ettei hytistäkään meinattu pois päästä laivan saavuttua kotisatamaan. Yksi tyttö esitteli meijereitään salamavalojen räiskeessä kaikelle kansalle. Äijät kävivät toistensa kimppuun nyrkit pystyssä ja ties mitä... Huhhu,ku aikuiset ihmiset alkaa sekoilemaan. Jossain pitäisi mennä raja.

12

2114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laura 31 v.

      Ei uutta auringon alla. Olen kuutena vuotena ollut työpaikan pikkujouluissa. Kuusi kertaa olen myös pettänyt miestäni. Eikä kaduta. Kaikki ollut ihanaa.

      • Nimetön

        Ja oletko kertonut miehellesi noista pettämisistä? Onko tuo noita vapaamielisiä suhteita joissa pettäminen on ok vai rakastatko häntä edes oikeasti? Itse en kyllä voisi tehdä miehelleni vastaavaa. Yksi mies riittää eikä ole kaihoa toisten syliin.


      • Laura 31 v.
        Nimetön kirjoitti:

        Ja oletko kertonut miehellesi noista pettämisistä? Onko tuo noita vapaamielisiä suhteita joissa pettäminen on ok vai rakastatko häntä edes oikeasti? Itse en kyllä voisi tehdä miehelleni vastaavaa. Yksi mies riittää eikä ole kaihoa toisten syliin.

        Hyvä ihminen, miksi kertoisin. Miksi pilaisin rakastamani miehen elämän. Sen mitä teen ja tulen tekemään on minun oma asiani, ja siitä ei tietämättäni muiden tarvitse tietää. Ei ainakaan ihmisen jonka kanssa elän.

        Minä rakastan näitä harvoja hetkiä, jolloin voin todeta olevani haluttu muidenkin ihmisten taholta. Voin myös kertoa, etteivät nämä tuoksuvat ja kiihkeät aamuöiset hetket ole kyllästettyjä liialla alkoholilla vaan autuaan hyvänolon tuntein voin aikaisen aamusuukon poskelle painaa.


      • bimbo oot
        Laura 31 v. kirjoitti:

        Hyvä ihminen, miksi kertoisin. Miksi pilaisin rakastamani miehen elämän. Sen mitä teen ja tulen tekemään on minun oma asiani, ja siitä ei tietämättäni muiden tarvitse tietää. Ei ainakaan ihmisen jonka kanssa elän.

        Minä rakastan näitä harvoja hetkiä, jolloin voin todeta olevani haluttu muidenkin ihmisten taholta. Voin myös kertoa, etteivät nämä tuoksuvat ja kiihkeät aamuöiset hetket ole kyllästettyjä liialla alkoholilla vaan autuaan hyvänolon tuntein voin aikaisen aamusuukon poskelle painaa.

        Elät kun viimeistä päivää, toisten tunteista välittämättä. On varmaan kiva saada vierasta ja toivottavasti mieheskin tekee samaa.
        Eipä näytä teidän liitossa olevan mitään kunnioitusta toista kohtaan. Onko liitto pelkkä kulissi? Sillä jos oikeesti rakastaa niin ei kaipaa vierasta viihdykettä.
        Ootte varmaan pirun onnettomia tai ainakin sinä joka valehtelet miehellesi. Sillä kaikki minkä jättää kertomatta on valehtelua.
        On tosiaan itsekkyys huipussaan sun kohdalla ja vielä rehentelet sillä. Muistitko ottaa lääkkees?


      • Risse____
        bimbo oot kirjoitti:

        Elät kun viimeistä päivää, toisten tunteista välittämättä. On varmaan kiva saada vierasta ja toivottavasti mieheskin tekee samaa.
        Eipä näytä teidän liitossa olevan mitään kunnioitusta toista kohtaan. Onko liitto pelkkä kulissi? Sillä jos oikeesti rakastaa niin ei kaipaa vierasta viihdykettä.
        Ootte varmaan pirun onnettomia tai ainakin sinä joka valehtelet miehellesi. Sillä kaikki minkä jättää kertomatta on valehtelua.
        On tosiaan itsekkyys huipussaan sun kohdalla ja vielä rehentelet sillä. Muistitko ottaa lääkkees?

        Taivas, en ikinä en ikinä tekisi noin aviomiehelleni! Mikä sua riivaa? Eikö sulla yhtään kolkuta omatunto!? Etkö tunne syyllisyyttä? Petät "rakastamaasi" miestä ihan vitun pahalla tavalla ja olet vain tyytyväinen!!! Joskus vielä jäät kiinni ja miehesi maailma mahdollisesti sortuu palasiksi jos ei ole samanlainen kuin sinä. Mieti nyt!! Miltä tuollainen toiminta tuntuisi jos miehesi tekisi niin kaiket päivät ja sinä olisit se uskollinen ja luottamuksen arvoinen???


      • Laura 31 v.
        bimbo oot kirjoitti:

        Elät kun viimeistä päivää, toisten tunteista välittämättä. On varmaan kiva saada vierasta ja toivottavasti mieheskin tekee samaa.
        Eipä näytä teidän liitossa olevan mitään kunnioitusta toista kohtaan. Onko liitto pelkkä kulissi? Sillä jos oikeesti rakastaa niin ei kaipaa vierasta viihdykettä.
        Ootte varmaan pirun onnettomia tai ainakin sinä joka valehtelet miehellesi. Sillä kaikki minkä jättää kertomatta on valehtelua.
        On tosiaan itsekkyys huipussaan sun kohdalla ja vielä rehentelet sillä. Muistitko ottaa lääkkees?

        Olet oikeassa, on mukavaa olla vieraan kanssa. Se on vaan harvinaista, eli ajoittuu juuri pikkujoulun aikaan. Liittomme on esimerkillinen, - monenkin mielestä. Kulisseista ei ole häivääkään. Molemmat lapset onnellisia kymmenen vuoden molemmin puolin.

        Olemme mieheni kanssa aina eläneet sovussa ilman mitään uteluita ja urkkimisia. En tiedä miten mieheni on vastaavissa tilanteissa käyttäytynyt, eikä se minulle kuulu. Nytkin hän tyytyväisenä kaivautui vuoteeseen minun tullessani koneelle lueskelemaan posteja ja muita viestejä. Voin luottaa siihen, ettei hän hiiviskele selkäni takana kurkistelemassa mitä touhuan. Meillä oli mukava perheilta ja lapsetkin valvoivat aika myöhään. On niin helpot tehtävät näin ennen joulua koulussa. Näin antoivat lapset ymmärtää.

        Olen tietoinen, ettei tämänlainen elämä sovi kovin monelle, mutta meille sopii. Ja siitä olen onnellinen.


      • Herää!!
        Laura 31 v. kirjoitti:

        Olet oikeassa, on mukavaa olla vieraan kanssa. Se on vaan harvinaista, eli ajoittuu juuri pikkujoulun aikaan. Liittomme on esimerkillinen, - monenkin mielestä. Kulisseista ei ole häivääkään. Molemmat lapset onnellisia kymmenen vuoden molemmin puolin.

        Olemme mieheni kanssa aina eläneet sovussa ilman mitään uteluita ja urkkimisia. En tiedä miten mieheni on vastaavissa tilanteissa käyttäytynyt, eikä se minulle kuulu. Nytkin hän tyytyväisenä kaivautui vuoteeseen minun tullessani koneelle lueskelemaan posteja ja muita viestejä. Voin luottaa siihen, ettei hän hiiviskele selkäni takana kurkistelemassa mitä touhuan. Meillä oli mukava perheilta ja lapsetkin valvoivat aika myöhään. On niin helpot tehtävät näin ennen joulua koulussa. Näin antoivat lapset ymmärtää.

        Olen tietoinen, ettei tämänlainen elämä sovi kovin monelle, mutta meille sopii. Ja siitä olen onnellinen.

        "Olen tietoinen, ettei tämänlainen elämä sovi kovin monelle, mutta meille sopii"

        Häh?? Juurihan sanoit, että miehesi ei tiedä toiminnastasi!!! Eli tuo vieraiden kanssa paneminen sopii SINULLE ei välttämättä miehellesi jos tietäisi. Ymmärtäisin tuollaisen valinnan jos se olisi yhteinen päätös, käydään vieraissa milloin tykätään. Mutta näin ei puheittesi perusteella ole vaan sinulla on omat salaiset retkesi pikkujouluissa joista mies raukallasi ei ole aavistustakaan.


    • Nimetön

      Missä iltalehdessä sitä oli juttua, että pikkujoulut ovat mainettaan parempia. Itse olen kyllä nähnyt kaikkea muuta. Sikailua ja siveettömyyttä. Työkavereiden silmien alla pomot juoksevat nättien alaisten hameiden alle ja muiltakin rajat unohtuvat. Mitä järkeä juoda päänsä niin täyteen ettei muista enää minuuttiakaan seuraavana aamuna ja illalla se puolisio on täysin unohdettu?? Miksi tää maailma menee sellaiseksi, ettei kukaan enää välitä toisen tunteista? Kaikki on sallittua.

    • Peku81

      Pari vuotta sitten olin töissä eräässä firmassa. Pikkujouluissa join pään täyteen, niin kuin lähes kaikki muutkin. Sitten loppuillasta löysin itseni varastosta työkaverini kanssa vehtamaan. Työkaveri oli siis mies! Jostain syystä aika vikkelästi vaihtoin työpaikkaa ja paikkakuntaa...

      • Viimein...

        Huh, onneksi en ole ainut tässä maassa jolle on noin käynyt! Tarkalleen viisi vuotta sitten eksyin mieskollegan kanssa samaan hyttiin ruotsinristeilyllä. Ikinä en ole kertonut tästä kohtaamisesta kenellekkään ja toivon ettei varsinkaan vaimo tai lapset saa koskaan isän ristiretkestä tietää..


    • pirreP

      Viime viikonloppuna minulle sattui vuosisadan moka. Pikkujoulujen jatkoilla baarissa "unohdin" käsilaukkuni... jonnekin. Sinne menivät lomakko, (jonka sisällä kaikki kortit, n.150 euroa käteistä) kännykkä, kotiavaimet, autonavaimet ja kalliita meikkejä ym. roinaa mitä naiset nyt kuljettavat mukanaan. Uh, että otti päähän kun kotiin lähdettäessä tajusin tapahtuneen. Onneksi talonmies tuli avaamaan oven aamuyöstä ettei tarvinnut ulkonayöpyä. Heti aamulla vaan lukkoja vaihtamaan ja kortteja kuollettamaan..

      • Wonder why

        Jos menee pettämään niin omassa suhteessa on jotain mätää. Ei terve ihminen petä jos kaikki on ok. Jos vielä sattuu pettämään oman sukupuolen edustajan kanssa niin silloin varsinkin kannattaa pysähtyä miettimään mitä elämältä haluaa. Suossa sitä kiduttaa itseensä elämällä niiden odotusten mukaan joita toiset sinulle ja suhteeellesi asettaa.

        Jos lapsia ei ole niin ero on helpompi, kuin jos olisi pieniä lapsia ajateltavana.

        Toisaalta jos se pettämisestä saatava mielihyvä on ainoa mitä haetaan niin kannattaisko etti sellainen kumppani jolle asia on ok, ja itekki harrastaa sitä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1916
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe