Nordea Venäjä-rahasto

1,5 kk / + 7 %

Itänaapurissa pörssikurssit ovat vakaasti nousussa, päinvastoin kuin muualla.
Lieneekö poliittisen vakauden seurausta, venäläiset kotiuttavat lännessä piiloteltuja rahojaan, kun vallanvaihto sujuu ongelmitta.

Nordean Venäjä rahastoni on paisunut 1,5 kk:ssa 7 %. Samoin ilmeisesti muutkin Venäjä-rahastot.

Ne jotka hakevat tuottoa rahastoilleen, kannattaa noteerata Venäjän positiivinen vire.

5

1430

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sekä..

      latinalaisen Amerikan. Tosin Sampon kautta. Venäjän rahastoa pidän varmana, heilahtelut päivittäin eivät ole kovin isoja. Sen sijaan Latinalaisen Amerikan rahastossa heilahtelut voivat olla isojakin, uskon että sieltä kuitenkin saattaa olla lähiaikoina (vuosina) suuriakin tuottoja, kun sinne päin on suomalainen käyny sellutehtaan perustamassa. Ja eikös sieltä löydetty jokin öljylähde. Elikkä saattaa olla, että isot tuotot tulee. Huomattavasti epävarmemmalta silti tuntuu kuin Venäjän rahastot tällä hetkellä.

      • AVKT

        on venäjän suhteen, että maan hallinto on vakaalla pohjalla, niin kuin se näyttää jatkossa olevan.


      • unohdin..

        mainita Suomen osakerahastoni Op:n kautta, Delta-rahasto, mikä on kituuttanut ja joitakin auroja miinuksella, vaikka jo puolisen vuotta ollut siellä lähdes. Onneksi en laittanut sinne paljoa ja kuukausittaisen sopimuksen katkaisin.


    • Anonyymi

      Nyt pääsimme loistavaan tilanteeseen kun pankit lopettavat rahastoja sodan takia ja säästöt sulavat / haihtuvat kun tappiot realisoidaan väkisin suurten sijoittajien hyväksi. Riski on varmasti monen tiedossa mutta harvempi myy yleensä tyhmyyttään tappiolla tai lahjoittaa pois jollei ole aivan pakko. Kaikki tietenkin muuttuu ja kehittyy. Tämä on kait sitä trendikästä uutta normaalia.😊🙃🤗😎

      • Anonyymi

        Rahastoja ei lopetettu sodan takia. Rahastot lopetettiin sen takia että Venäjä kielsi osakekaupan länsimaisilta sijoittajilta, mukaanlukien rahastot.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe