TALI-IHANTALA

Voi Luoja...

Todella huono elokuva!

Siinä ei ole päähenkilöä tai päähenkilöitä, hypitään kohtauksesta toiseen, katsoja menettää tuntuman missä mennään ja mitä tapahtuu, näyttelijöiden vuorosanat ovat kuin puupatsaan puhumia ja itsestään selvyyksiä, näyttelijät ovat hukassa roolistaan ja elokuvassa näyttelijät puhuvat ruotsia (piti olla suomalainen elokuva ???)...

Ei voi olla totta! Tämä elokuva on vuoden floppi. Verrattuna elokuvaan "Raja 1918", joka taas on erittäin hyvä elokuva!

8

1104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jos otat

      huomioon, missä kunnossa lehtien perusteella ohjaaja on ikänsä&sairauksiensa puolesta elokuvan tekoaikoina ollut, on todella hienoa, että se ylipäätään saatiin valmiiksi.

    • Lukenut

      Ruotsalaisten rahoittama ja heidän mieleisekseen tehty propaganda elokuva.

    • bobi

      erittäin hyvä elokuva ei siinä tarvittu sankari näyttelijää joka olisi ampunut puoli neuvostol.armeejasta oli todella realistinen elokuva ei mitään hollivood sankaria.eli vielä kerran paras elokuva tähän asti.maailman levikkiin

      • PahaPoika

        Realistinen ? Ei jumalauta olen erittäin pettynyt elokuvaan vaikkakin mahdollisuus olisi ollut tehdä se kunnolla.Ja siitä realistisuudesta sinä et tiedä hevonpaskaa etulinja täynnä korkeita upseereita kiiltävät laatat kauluksissa.Pari vihollisen tankkia joilla mukana runsas tukijoukko tulee vastaan No ei muutakun aletaan tappelemaan 30m päässä toisistaan heti kun tankit tuhottu Suomalaiset hyppää vaunuista ulos ja vedetään tupakit kaluunat kaulassa.Mihin vittuun se vihollisen tukijoukko lähti ai sorry niillä tuli heti paska housuun ja karkuun.Ja yleensä 90% näkyvistä Suomalaisista joukoista upseereita ynm Eli elokuva jatkaa samaa kun sällin edellinen elokuva täyttä paskaa...Ja se vielä että mitä helvettiä sinne oli yllättäen pitänyt vetää joku saatanan Pirkka Paska Petelius.Toivotaan että oli kyseisen ohjaajan viimmeinen elokuva koska mahdollisuudet annettu tehdä loistava kansainväliseen levitykseen kelpaava elokuva mutta ei.


    • pillutonmies

      Sanotaan että vuoden floppi ei riitä. Tai en tiedä Lindmanhan meinasi tehdä vielä kolmannen elokuvan. Siinä hän varmaan keskittyy kokonaan ruotsalaisfrivillig pataljoonaan joka eittämätättä pelasti Suomen varmata tuholta, ja on siten Ruotsalaisten ylistys Suomen pelastajana. Elokuvan nimi on muuten heja sverige eli vapaa Suomennos eläköön Ruotsi!!!

    • kumpaakaan

      historia on kuitenkin niin asenteellista

    • A-zoom

      perjantain 11.1. A-zoom oli hyvä esimerkki, miksei mennä katsomaan; objektiivisuudesta ei ole tietoakaan, hyvät nuoret Tampereen historioitsijat, karta kaukaa opiskeluahjo Tampereen yliopistossa, jos sieltä kasvaa tuallaisia... ns. tiedemiähiä... jotka eiväöt erota totuutta ja objektiivisuutta poliitiikan tekemisestä ja kansan harhaanjohtamisesta mediaa hyväksikäyttäen, suoraan lkuin Hitlerin Saksasta...

      • Suurennuslasi

        Ruotsalaisista vapaehtoisista oli koottu yksi komppania jatkosodassa tämä komppania oli itärintamalla 1944


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe