4D-ultrassa käyneet?

Mamma-08

Milloin on "paras" ajankohta mennä 4D-ultraan? Itse varasin ajan 24 6 päivälle. Aloin vaan nyt miettimään, että olenko liian aikaisessa vaiheessa sinne menossa. Tarkoituksena olisi kuitenkin saada kaiken muun tiedon lisäksi selville vauvan sukupuoli.

12

2397

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aika mennä

ihan hyvä aika mennä.Itse olin 21 viikolla ja sukupuoli näkyi hyvin.

• joo...

viikoilla 18-24 rakenne näkyy parhaiten, mutta voihan 4-D:hen mennä missä raskauden vaiheessa tahansa. Mä olen tänään menossa, ja viikkoja 22. Mulle sanottiin että tämä on oikein hyvä aika tehä kyseinen ultra.

• minä....

Meille sanottiin ,että rv 26-30 on paras aika mennä 4d ultraan. Niin elikkä olemme olleet jo np ultrassa rv 12 ja rakenne ultrassa rv 20.

• tammimammah

itse kävimme rv 29,mielestäni silloin vauva näytti paremmalta kuin esim rv24. osa lääkäreistä suosittelee viimeistään ennen 28viikkoa käymään jos haluaa saada hyviä kuvia,mutta meillä lääkäri sanoi että rv 30 on hyvä aika kun silloin vauva on jo kivan pullea eikä sellainen laiheliini :) mutta tosiaankin 24-33 on ne parhaimmat ajat mennä...

• MMM

Femedassa sanoivat kun kysyin että mikä on paras viikko mennä 4d-ultraan (sekä rakenteen että sukupuolen kannalta) niin sanoivat että viikko 24. Eiköhän ne siellä tiedä, on ehkä pikkasen isompi otanta niillä kuin äidillä joka on käynyt kerran kaksi 4d-ultrassa.

• niinkö?

Mulle sanottiin femedassa että viikko 22 on hyvä aika tulla, eiköhän ne siellä tiedä.

• christine83

femedassa ja kuvat olivat kehnoja! kunnon kasvokuvia ei saatu ja vauva oli aika laiha ja ei niin vauvamaine,mut ei me kuvien takii menty vaan rakenetiden tarkistukseen ja sukupuoli haluttiin tietää,ne oliki ok.

mut kuopuksesta mentiin sinne samaan femedaan 4d-ultraan rv 25 ja se kuva oli todella erilaista!se oli ihan vauvan näköine ja poskissa oli pyöreyttä kivasti ja kunnon kasvokuvatki saatiin ja tiettyu sukupuoli selville.

et kyl mun mielest eroa löyty...mut kyl mä suositteln jos kuvia haluu ihastella niin viikoilla 22 sinne mentäväks...

• paksukainenrv32+3

että ollaan aika myöhaan liikenteessä ku mentii rv27.
      tarkiotus oli meilläkin selvittää sukupuolta, siis esim viikolla 20-24 sikiöllä on eniten tilaa liikkua suhteessa kokoonsa joten sitä on helppo liikutella ja ottaa kuvia kun taas myöhemmon se vaa nojailee siellä ja on yleensä jalat yhessä, niinku meillä.

pojan voi tunnistaa ulttrassa jo 11-13 viikoilla ja tyttö vasta 20-23

meille sanottiin että tyttö (varauksella kuitenkin)
      kaveri kävi viikolla 21 ja pippeli näky ihan selvasti!=)

• sukupuoli

Me ei olla vielä edes käyty 4D:ssä, harkitaan vasta. Mutta sukupuoli saatiin tietää jo kunnallisessa rakenneultrassa rv18. Eli eiköhän se teillä näy nyt siellä 4D:ssäkin.:)

Soitin ja kysyin aikoja ja hintoja 4D varten. Puhelimessa sanoivat että parhaat viikot ovat 22-28.

• ???

Paljo tuo 4D ultra maksaa? olisi jossain vaiheessa ihana käydä siellä.. Nyt menossa 17rv, odottelen ensin rakenneultran..

• ......................

poika taitaa näkyä tuolla viikolla varmemmin, kuin tyttö?

• tulevat vanhemmat
        ...................... kirjoitti:

poika taitaa näkyä tuolla viikolla varmemmin, kuin tyttö?

Noniin, oltiin siis 4-D:ssä, ja viikkoja nyt runsaat 22. Hienoja kuvia saatiin, ihan oli vauvan näköinen kasvoiltaan. Sukupuoli näkyi selvästi. Hintaa tuli semmonen 156 e.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      40
      1420
    2. Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?

Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.
      Ikävä
      98
      1355
    3. Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin

Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l
      Maailman menoa
      290
      1255
    4. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      109
      1115
    5. Mitä on eilen sattunut?

Mitästä oli eilen illalla kylällä sattunut?
      Suomussalmi
      19
      1061
    6. Milloin tapasit kaivattusi

ensimmäistä kertaa? 💸
      Ikävä
      65
      1038
    7. Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1019
    8. Oletko mokannut

Kaivattusi suhteen koskaan?
      Ikävä
      71
      1012
    9. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      176
      878
    10. Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!

Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju
      Tanssi
      18
      841
    Aihe