Tuleekohan automaattisesti ajokielto, jos jarrutehostin ei toimi? Jarrut toimivat muuten kyllä, mutta joutuu painamaan kovempaa. Ja olen vikalistaa hakemassa, ruostettakin on paljon.
Ajokielto katsastuksessa?
6
2119
Vastaukset
- Saabinsa katsastanut
ainakaan tullut kieltoa vaikka tehostinpumppu ei toiminutkaan ja poljin oli hyvin jäykkä polkea, katsastaja ei ilmeisesti tajunnut koko asiaa eikä ymmärtänyt ABS jarrujenkaan osalta juuri mitään??
Sanoi vain että poljin oli hieman oudon tuntuinen, mutta eihän missään olekaan määrätty minkä tuntuinen polkimen pitää olla.- saapas_
Just sama homma mullakin, ja Saab kyseessä. Mulla kyllä myös ovet vaihtokunnossa...
- saapas_
Ei viitsisi turhaan maksaa n.70e, jos ajokieltoon menee. Kun kk. lisää ajoaikaa lähinnä havittelen :)
- ei tietenkään tule
pidä se saabisi AINA kunnossa, niin ei tarvitse jännittää katsastusta....
- Saabin vakiovaruste
Et ole ainoa jolle on myyty samaa paskaa mutta eri paketissa.Jotkut auton valmistajat on huomanneet ,että auton voi kasata vaikka ruosteen jättää pois ja myy ruosteen niille auton vamistajille jotka löytävät asikkaansa romunkerääjistä,joskin eivät nekään romuraudan ostajat ruosteesta mitään maksa.Että se siitä laatu direktiivistä ,tutkittu on alta ja päältä.Palataan asiaan jos keskustelu kiinnnostaa!!!
- harmalainen
saako pakokaasu päästöt samaan hintaan jälkitarkastuksen kans?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3442742Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201519Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481360Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa56967Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan15934Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta27914Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149878- 79868
Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205829En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm58826