Mietin tuossa joku kerta raskisko laittaa loton harava rivin siis 18 numeroisen. mietin jo numerot valmiiksi mutta en sitten kuitenkaan raskinu laittaa. Nyt sitten kävin rastipekalla tarkistamassa mitä sillä olis voittanu niin se näytti 6 oikein vaikka itse tarkistin niin siinä on selvästi 7 oikein ja 1 lisänumerokin. Eikö sitä lasketa vaikka olisi 7 oikein. Voiko sillä voittaa vain 6 oikeen asti?
Lotto HARAVA
1
767
Vastaukset
- moniveto kysymys
mutta asiaan..
kaikenlaiset haravathan perustuu siihen että jokaista mahdollista riviä ei pelata. vrt järjestelmään jossa pelataan kaikki mahdolliset rivit ja voiton osuessa ropisee sitten seteleitä laariin enemmän kun laki sallii johtuen juuri siitä että kaikki mahdolliset alavoitot tulee moninkertaisena. eli haravissa nuita rivejä on karsittu yhtenä kyrpänä pois ja suuren voiton sattuessa et saakkaan kuin mahdollisesti vain kerran 6 oikein vaikka olisikin 7 oikein lapussa. sitä en tiedä mihin se perustuu että joskus 7 oikein antaa todellakin 7 oikein tuloksen. sattumaan ilmeisesti, siksihän se onkin lottoa. mutta elä nyt hyvä mies edes suunnittele mitään 18 merkin lottoa, se on mummojen peli se. samalla rahalla saat monivedosta vähintään puolet paremman tuotto-odotuksen rahoillesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595