kertoa ajankohtaa, milloin Luis Vuittonin kauppa aukeaa Helsinkiin ja minne se mahdollisesti tulee sinne? Olen itse intohimoinen tuotteiden ostaja ja odotan jo malttamattomana vuotta 2008 ja Ihannekauppani aukeamista.....
Luis Vuitton
11
4517
Vastaukset
- ...
...hehkuttaa liikettä, jonka nimestäkään ei näköjään ole hajua. Se on kyllä Louis Vuitton, ei Luis.
- Suonet ....
....anteeksi näpäilyvirheen. Ota itsekkin rakkennekynnet niin varmasti aika nopeasti huomaat että kirjaimia jää pois sieltä, sun täältä!!!!!
Taidan vaan silti olla aika Pro noissa laukkuasioissa ;) - ...
Suonet .... kirjoitti:
....anteeksi näpäilyvirheen. Ota itsekkin rakkennekynnet niin varmasti aika nopeasti huomaat että kirjaimia jää pois sieltä, sun täältä!!!!!
Taidan vaan silti olla aika Pro noissa laukkuasioissa ;)Kyllä minulla on tapana tarkistaa oikeinkirjoitus ennen viestin lähetystä, vaikka kynsien tilalla olisi sakset.
Ihan vaan siksikin huomautin, kun Luis Vuitton/Vitton on feikkiveskoja kanniskelevien pikkuliisojen yleisin virhe, kun ei vaivauduta ottamaan selvää koko merkin nimestä. En siis mitenkään henkilökohtaisesti tarkoittanut, olen vain luonteeltani melkoinen kielipoliisi ja feikkitutka. - Hyvä niin....
... kirjoitti:
Kyllä minulla on tapana tarkistaa oikeinkirjoitus ennen viestin lähetystä, vaikka kynsien tilalla olisi sakset.
Ihan vaan siksikin huomautin, kun Luis Vuitton/Vitton on feikkiveskoja kanniskelevien pikkuliisojen yleisin virhe, kun ei vaivauduta ottamaan selvää koko merkin nimestä. En siis mitenkään henkilökohtaisesti tarkoittanut, olen vain luonteeltani melkoinen kielipoliisi ja feikkitutka.... ;)
- värin kijotajja
... kirjoitti:
Kyllä minulla on tapana tarkistaa oikeinkirjoitus ennen viestin lähetystä, vaikka kynsien tilalla olisi sakset.
Ihan vaan siksikin huomautin, kun Luis Vuitton/Vitton on feikkiveskoja kanniskelevien pikkuliisojen yleisin virhe, kun ei vaivauduta ottamaan selvää koko merkin nimestä. En siis mitenkään henkilökohtaisesti tarkoittanut, olen vain luonteeltani melkoinen kielipoliisi ja feikkitutka.on se NIIN kamalaa jos kirjoitetaan väärin!!!
itse en ikinä tarkasta viestiä ennen lähetystä koska luulen että jos on esim yksi kirjain jäänyt pois tai on väärin, asian silti ymmärtää!
perfektionisti? - sivusta tarkkailija...
Suonet .... kirjoitti:
Taidan vaan silti olla aika Pro noissa laukkuasioissa ;)Pisti silmään ihan sama virhe, sillä toistit saman virheen systemaattisesti uudelleen ja samassa kohtaa, saman kirjaimen kohdalla. Kas kun et muissa sanoissa ja jossain satunnaisessa toisessa kohdassa. Tarkista omasta viestistäsi.
- fänejä on
sivusta tarkkailija... kirjoitti:
Pisti silmään ihan sama virhe, sillä toistit saman virheen systemaattisesti uudelleen ja samassa kohtaa, saman kirjaimen kohdalla. Kas kun et muissa sanoissa ja jossain satunnaisessa toisessa kohdassa. Tarkista omasta viestistäsi.
http://chill-out.ee/portal/modules/news/article.php?storyid=993
http://www.rate.ee/interests.php?id=19322&user=1407236
http://www.kristopherdukes.com/category/louis-vuitton/es
- Tinttara1
Tanja Saarela kirjoittaa blogissaan, Luis Vuitton avaa liikeen...Tämän kuuluisan laukkuvalmistajan kirjoitusasu tuli kansanedustajaltamme väärin, Louis Vuitton on siis kyseessä!
http://www.louisvuitton.com/ - tukholmassa alessa
En tajua, mitä tuossa L.V. -merkissä niin kovasti kiehtoo? Ylihintaan kaameita kauppakasseja? Saa esitellä kavereille että on ollut varaa (pappa betalar) ostaa jotain kallista?
Muistakaa, että esim Tukholmassa kyseisellä liikkeellä on lähes aina -70%, poiketkaa sinne Birger Jarlgatanille ostoksille, älkääkö maksako Hgissä ylihintaa samoista ylirumista kamoista.- aika pitkälti
samanlainen olo noista kasseista ennenkuin ostin ensimmäisen kassini....
nyt olen aivan lovena niihin!!!
ja käytössä ne vaan paranevat...
matkoilta jätän kaiken rihkaman ostamatta ja ostan itselleni aina jonkun kivan tuliaisen LV:ltä!
suosittelen kokeilemaan;)
- LV<3
Onpas lapsellista porukkaa, kun ihminen kysyy, että milloin liike avataan, niin tyhmät ihmiset huomauttavat virheistä eivätkä vastaa pääkysymykseen. Itsekin ihmettelen, milloin kyseinen liike avataan. Itsekin ennen ihmettelin, kuka noita laukuuja voi ostaa, mutta ihastuin siihen kuosiin ja aion kyllä ostaa yhden, lempparini maksaa 1400 euroa eikä isä maksa, vaan säästän rahaa ja ostan itse ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .975248Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453553Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503205Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382467Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2481513Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121281- 831275
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321213Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1361125