Luis Vuitton

Onko jollain

kertoa ajankohtaa, milloin Luis Vuittonin kauppa aukeaa Helsinkiin ja minne se mahdollisesti tulee sinne? Olen itse intohimoinen tuotteiden ostaja ja odotan jo malttamattomana vuotta 2008 ja Ihannekauppani aukeamista.....

11

4408

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      ...hehkuttaa liikettä, jonka nimestäkään ei näköjään ole hajua. Se on kyllä Louis Vuitton, ei Luis.

      • Suonet ....

        ....anteeksi näpäilyvirheen. Ota itsekkin rakkennekynnet niin varmasti aika nopeasti huomaat että kirjaimia jää pois sieltä, sun täältä!!!!!
        Taidan vaan silti olla aika Pro noissa laukkuasioissa ;)


      • ...
        Suonet .... kirjoitti:

        ....anteeksi näpäilyvirheen. Ota itsekkin rakkennekynnet niin varmasti aika nopeasti huomaat että kirjaimia jää pois sieltä, sun täältä!!!!!
        Taidan vaan silti olla aika Pro noissa laukkuasioissa ;)

        Kyllä minulla on tapana tarkistaa oikeinkirjoitus ennen viestin lähetystä, vaikka kynsien tilalla olisi sakset.

        Ihan vaan siksikin huomautin, kun Luis Vuitton/Vitton on feikkiveskoja kanniskelevien pikkuliisojen yleisin virhe, kun ei vaivauduta ottamaan selvää koko merkin nimestä. En siis mitenkään henkilökohtaisesti tarkoittanut, olen vain luonteeltani melkoinen kielipoliisi ja feikkitutka.


      • Hyvä niin....
        ... kirjoitti:

        Kyllä minulla on tapana tarkistaa oikeinkirjoitus ennen viestin lähetystä, vaikka kynsien tilalla olisi sakset.

        Ihan vaan siksikin huomautin, kun Luis Vuitton/Vitton on feikkiveskoja kanniskelevien pikkuliisojen yleisin virhe, kun ei vaivauduta ottamaan selvää koko merkin nimestä. En siis mitenkään henkilökohtaisesti tarkoittanut, olen vain luonteeltani melkoinen kielipoliisi ja feikkitutka.

        ... ;)


      • värin kijotajja
        ... kirjoitti:

        Kyllä minulla on tapana tarkistaa oikeinkirjoitus ennen viestin lähetystä, vaikka kynsien tilalla olisi sakset.

        Ihan vaan siksikin huomautin, kun Luis Vuitton/Vitton on feikkiveskoja kanniskelevien pikkuliisojen yleisin virhe, kun ei vaivauduta ottamaan selvää koko merkin nimestä. En siis mitenkään henkilökohtaisesti tarkoittanut, olen vain luonteeltani melkoinen kielipoliisi ja feikkitutka.

        on se NIIN kamalaa jos kirjoitetaan väärin!!!
        itse en ikinä tarkasta viestiä ennen lähetystä koska luulen että jos on esim yksi kirjain jäänyt pois tai on väärin, asian silti ymmärtää!

        perfektionisti?


      • sivusta tarkkailija...
        Suonet .... kirjoitti:

        ....anteeksi näpäilyvirheen. Ota itsekkin rakkennekynnet niin varmasti aika nopeasti huomaat että kirjaimia jää pois sieltä, sun täältä!!!!!
        Taidan vaan silti olla aika Pro noissa laukkuasioissa ;)

        Pisti silmään ihan sama virhe, sillä toistit saman virheen systemaattisesti uudelleen ja samassa kohtaa, saman kirjaimen kohdalla. Kas kun et muissa sanoissa ja jossain satunnaisessa toisessa kohdassa. Tarkista omasta viestistäsi.


      • fänejä on

    • Tinttara1

      Tanja Saarela kirjoittaa blogissaan, Luis Vuitton avaa liikeen...Tämän kuuluisan laukkuvalmistajan kirjoitusasu tuli kansanedustajaltamme väärin, Louis Vuitton on siis kyseessä!

      http://www.louisvuitton.com/

    • tukholmassa alessa

      En tajua, mitä tuossa L.V. -merkissä niin kovasti kiehtoo? Ylihintaan kaameita kauppakasseja? Saa esitellä kavereille että on ollut varaa (pappa betalar) ostaa jotain kallista?
      Muistakaa, että esim Tukholmassa kyseisellä liikkeellä on lähes aina -70%, poiketkaa sinne Birger Jarlgatanille ostoksille, älkääkö maksako Hgissä ylihintaa samoista ylirumista kamoista.

      • aika pitkälti

        samanlainen olo noista kasseista ennenkuin ostin ensimmäisen kassini....
        nyt olen aivan lovena niihin!!!
        ja käytössä ne vaan paranevat...
        matkoilta jätän kaiken rihkaman ostamatta ja ostan itselleni aina jonkun kivan tuliaisen LV:ltä!
        suosittelen kokeilemaan;)


    • LV<3

      Onpas lapsellista porukkaa, kun ihminen kysyy, että milloin liike avataan, niin tyhmät ihmiset huomauttavat virheistä eivätkä vastaa pääkysymykseen. Itsekin ihmettelen, milloin kyseinen liike avataan. Itsekin ennen ihmettelin, kuka noita laukuuja voi ostaa, mutta ihastuin siihen kuosiin ja aion kyllä ostaa yhden, lempparini maksaa 1400 euroa eikä isä maksa, vaan säästän rahaa ja ostan itse ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5195
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3257
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1847
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1675
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1385
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1287
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe