Onko tietoo?

Sinivälkkynen

Hei!
Miten ovat Inga Tolpon ennustukset toteutuneet?
Ennusti mulle ihanaa miestä.Entä Virve Kraftin?
Ennusti että tapaan entisen ystäväni ja siitä alkaa uusi elämä?

12

4971

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toukokuu

      Inga Tolpo ennusti minulle muutama vuosi sitten, että "oikea lonkkani on ilmapuntari". Tiedättehän sanonnan, että kun joku paikka on kipeä, sitä kolottaa huonolla ilmalla erityisesti. No, silloin minulla ei vielä ollut lonkassani mitään vaivaa, mutta noin vuoden päästä ilmaantuivat ensi oireet kiusallisesta ja sittemmin krooniseksi osoittautuneesta vaivasta. Juuri oikeassa lonkassa siis. Ongelma on nykyisin kyllä ihan hyvin hallinnassa, kun hoitokeino on löytynyt. Lonkka ei pahemmin kolottele, mutta muistuttaa itsestään kuitenkin silloin tällöin ja minun on se huomioitava loppuikäni. Että näin tuli toteen ennustus. Enkä siis mitenkään voinut asiaan itse vaikuttaa, vaiva ei ole elämäntavoilla tms. aiheutettu, vaan rakenteellinen juttu joka olisi aiheuttanut oireita iän myötä joka tapauksessa.

      Muuten Ingan näyissä ei ole vielä isoja toteutuneita asioita. Osa niistä sijoittuukin kauemmas tulevaan, en odota niiden vielä toteutuvan. Inga ei aina edes varsinaisesti ennusta, tulkitsee vain henkistä tilaa ja antaa neuvoja.

      Aito näkijä hän on. Hyvin nopea, lyhyitä puheluja.

      • ap'''

        Hei!
        Kuin myös,tykkään hänen tavastaan jutella ja hän antaa aina toivoa,vaikka olisi kuinka synkkää:)
        Mut tuo sinun lonkkasi!Onko tämä jokin sattuma sit kun mullekin sanoi,että jalkani alkaa vihotella ja minun pitäisi hoitaa sitä.No ei mennyt kuin kuukausi.Yöllä heräsin tuskalliseen kipuun ja ei tiennyt missä asennossa nukkuisi.Ja nyt olen syksyn myötä kärsinyt tästä ongelmasta.Yleensä yöllä tulee kipu ja joutuu valvomaan.Kipu on oikeassa pakarassa ja vihloo sääreen asti.Eli nyt olen miettinyt,mitä alan tehdä jalan kanssa.Miten sinä olet saanut kivun hallintaan?Jos saan udella?
        P.S niin että kyllä se Inga taitaa tietää asioita!


      • toukokuu
        ap''' kirjoitti:

        Hei!
        Kuin myös,tykkään hänen tavastaan jutella ja hän antaa aina toivoa,vaikka olisi kuinka synkkää:)
        Mut tuo sinun lonkkasi!Onko tämä jokin sattuma sit kun mullekin sanoi,että jalkani alkaa vihotella ja minun pitäisi hoitaa sitä.No ei mennyt kuin kuukausi.Yöllä heräsin tuskalliseen kipuun ja ei tiennyt missä asennossa nukkuisi.Ja nyt olen syksyn myötä kärsinyt tästä ongelmasta.Yleensä yöllä tulee kipu ja joutuu valvomaan.Kipu on oikeassa pakarassa ja vihloo sääreen asti.Eli nyt olen miettinyt,mitä alan tehdä jalan kanssa.Miten sinä olet saanut kivun hallintaan?Jos saan udella?
        P.S niin että kyllä se Inga taitaa tietää asioita!

        ap": Niin, se lonkkani oli Ingalta kyllä aika hyvä "arvaus". Silloin en vielä aavistanutkaan mistä hän puhui.

        Kyseessä on iän myötä ilmenevä vaiva, joka johtuu raajojen pituuserosta. Oireet tulevat yleensä keski-iässä. Ennustusajankohtana minulla ei vielä ollut mitään, siis EI MITÄÄN oireita eikä edes tietoa koko pituuserosta. Kohdallani on aika iso pituusero, jonka kudosten joustavuus oli tähän saakka kompensoinut. Kun oireet sitten tulivat, ne olivat aika pahat, mutta kenkäkorjauksilla ja erikoispohjallisilla olen saanut ne 90-prosenttisesti hallintaan. Ihan kokonaan vaiva ei ole hävinnyt, muistuttelee itsestään ties mistäkin syystä, joten kyseessä on Ingan mainitsema "ilmapuntari-vaiva".

        Ap", mene ihmeessä lääkärille, jos sinulla on noin selviä, toistuvia kipuja. Täytyyhän ne tutkia. Ehkä kyseessä ei ole mitään vakavaa. Hoitokeino on varmaan olemassa, kun syy vain selviää.

        Toinen näkijä, joka minulle ennusti sairauden oikein, oli Vilho Raatikainen. Hän pitää ajanvarausvastaanottoa Helsingissä. Hän näki oikean olkapään kipua, näytti omasta olkapäästään missä kohtaa, ja kysyi onko tuntunut mitään. Sanoin ettei ole. Muutaman kuukauden päästä sain kivuliaan jännetulehduksen, joka johtui tietokoneen runsaasta käytöstä. Kun kävin Raatikaisella, olin juuri aloittanut sen työn, rasitusvamma ei vielä ollut päässyt kehittymään. En kuitenkaan ollut kertonut Raatikaiselle, millaista työtä teen.

        Onhan "hiiriolkapää" aika yleinen vaiva. Yleisempi kuitenkin lienee rannetulehdus samasta syystä. Eikä ko. vaivat tule läheskään kaikille tietokoneen hiiren kanssa puuhasteleville... Joten osuva ennustus Raatikaiselta.

        Hän lohdutteli minua, että ei sen kivun tarvitse silti toteutua, vaikka hän sen näkikin. Toteutui kuitenkin. Sain hoidettua, kun vaihdoin työtehtäviä.

        Vilho Raatikainen ei kyllä minulle nähnyt kovin paljon muuta. Hän näki tarkkaan jotain konkretiaa, kuten mm. ajoreitin, jota pitkin miesystäväni kulki töihin (en ollut kysynyt sitä, enkä tehnyt ko. tiedolla mitään...). Aika yleistä puhetta muuten. Ei paljon jäänyt käteen käynnistä, mitään tärkeää ainakaan. Hän laskutti ilman kuittia 400 markkaa tunnista, puolesta tunnista 300. Markka-aikaan siis. Ihan ylihinnoiteltu, mielestäni. Mukava tyyppi hän oli, mutta sekin on mainittava, että hän halasi minua lähtiessäni vähän liian lujaa ja väärältä tuntuvalla tavalla. Soneraplazan Kristallipallo-palstalla on valitettu hänen lähennelleen naisasiakkaita, ja tämä tuntui jo vähän siltä.

        On paljon hyviä ajanvarausennustajia, jotka ovat vastuullisia ja kohtuuhintaisia.

        Silloin kun soitan 0700-linjoille, käytän prepaid-korttia. Niin ei tule vararikkoa, vaikka puhelut venyisiävätkin. Operaattoreilla on myös melkein jatkuvasti hyvä puheaikatarjouksia. Esim. tällä hetkellä on Soneralla tarjous, että 20:n latauksesta saa 30 e puheaikaa. Se lienee voimassa tammikuun puoleenväliin? Sitten kun se loppuu, alkaa varmaankin taas DNA:n ja Kolumbuksen vastaavat tarjoukset. Tämä on loistava tapa säästää ennustajapuheluissa, mielestäni! :) Hyvää joulunaikaa ja uutta vuotta kaikille!:)


      • Anonyymi
        toukokuu kirjoitti:

        ap": Niin, se lonkkani oli Ingalta kyllä aika hyvä "arvaus". Silloin en vielä aavistanutkaan mistä hän puhui.

        Kyseessä on iän myötä ilmenevä vaiva, joka johtuu raajojen pituuserosta. Oireet tulevat yleensä keski-iässä. Ennustusajankohtana minulla ei vielä ollut mitään, siis EI MITÄÄN oireita eikä edes tietoa koko pituuserosta. Kohdallani on aika iso pituusero, jonka kudosten joustavuus oli tähän saakka kompensoinut. Kun oireet sitten tulivat, ne olivat aika pahat, mutta kenkäkorjauksilla ja erikoispohjallisilla olen saanut ne 90-prosenttisesti hallintaan. Ihan kokonaan vaiva ei ole hävinnyt, muistuttelee itsestään ties mistäkin syystä, joten kyseessä on Ingan mainitsema "ilmapuntari-vaiva".

        Ap", mene ihmeessä lääkärille, jos sinulla on noin selviä, toistuvia kipuja. Täytyyhän ne tutkia. Ehkä kyseessä ei ole mitään vakavaa. Hoitokeino on varmaan olemassa, kun syy vain selviää.

        Toinen näkijä, joka minulle ennusti sairauden oikein, oli Vilho Raatikainen. Hän pitää ajanvarausvastaanottoa Helsingissä. Hän näki oikean olkapään kipua, näytti omasta olkapäästään missä kohtaa, ja kysyi onko tuntunut mitään. Sanoin ettei ole. Muutaman kuukauden päästä sain kivuliaan jännetulehduksen, joka johtui tietokoneen runsaasta käytöstä. Kun kävin Raatikaisella, olin juuri aloittanut sen työn, rasitusvamma ei vielä ollut päässyt kehittymään. En kuitenkaan ollut kertonut Raatikaiselle, millaista työtä teen.

        Onhan "hiiriolkapää" aika yleinen vaiva. Yleisempi kuitenkin lienee rannetulehdus samasta syystä. Eikä ko. vaivat tule läheskään kaikille tietokoneen hiiren kanssa puuhasteleville... Joten osuva ennustus Raatikaiselta.

        Hän lohdutteli minua, että ei sen kivun tarvitse silti toteutua, vaikka hän sen näkikin. Toteutui kuitenkin. Sain hoidettua, kun vaihdoin työtehtäviä.

        Vilho Raatikainen ei kyllä minulle nähnyt kovin paljon muuta. Hän näki tarkkaan jotain konkretiaa, kuten mm. ajoreitin, jota pitkin miesystäväni kulki töihin (en ollut kysynyt sitä, enkä tehnyt ko. tiedolla mitään...). Aika yleistä puhetta muuten. Ei paljon jäänyt käteen käynnistä, mitään tärkeää ainakaan. Hän laskutti ilman kuittia 400 markkaa tunnista, puolesta tunnista 300. Markka-aikaan siis. Ihan ylihinnoiteltu, mielestäni. Mukava tyyppi hän oli, mutta sekin on mainittava, että hän halasi minua lähtiessäni vähän liian lujaa ja väärältä tuntuvalla tavalla. Soneraplazan Kristallipallo-palstalla on valitettu hänen lähennelleen naisasiakkaita, ja tämä tuntui jo vähän siltä.

        On paljon hyviä ajanvarausennustajia, jotka ovat vastuullisia ja kohtuuhintaisia.

        Silloin kun soitan 0700-linjoille, käytän prepaid-korttia. Niin ei tule vararikkoa, vaikka puhelut venyisiävätkin. Operaattoreilla on myös melkein jatkuvasti hyvä puheaikatarjouksia. Esim. tällä hetkellä on Soneralla tarjous, että 20:n latauksesta saa 30 e puheaikaa. Se lienee voimassa tammikuun puoleenväliin? Sitten kun se loppuu, alkaa varmaankin taas DNA:n ja Kolumbuksen vastaavat tarjoukset. Tämä on loistava tapa säästää ennustajapuheluissa, mielestäni! :) Hyvää joulunaikaa ja uutta vuotta kaikille!:)

        Miten ihmeessä ihminen voi niin nolosti pitää kättään, että tulee hiiren takia rannevamma??


    • Lumme-lootus

      Inga Tolpo on ehdottomasti yksi parhaimmista selvänäkijöistä, joille olen soitellut. Hän käy suoraan asiaan eikä höpise turhia. Hänen näkynsä nousevat joko heti tai ei ollenkaan - ja tämänkin hän sanoo heti jos ei tuntumaa saa. Mutta kyllä on saanut minun kohdallani. Hyvin on asioitani nähnyt, olen hyvin tyytyväinen.
      Suosittelen lämpimästi. Sydämellinen ihminen.

      • pyytävä

        Mikähän on Ingan nro?


      • Lumme-lootus
        pyytävä kirjoitti:

        Mikähän on Ingan nro?

        Inga vastaa numerossa 0700 12662


      • Dionysos_85
        Lumme-lootus kirjoitti:

        Inga vastaa numerossa 0700 12662

        Moikka,
        itse olen soittanut ingalle 3 kertaa, ja hyvin on tiennyt menneisyyteni ja nykyisyyden. Tulevaisuutta odotellessa :) niihin ku lupaili hetken aikaa menevän. Inga ollu mulle aina super ystävällinen tyyppi, jonka kans helppo puhua :) on soittanu mulle joka kerta itse takasin ettei mene laskua multa, ja ollaan puhuttu vaikka mitä mukavaa :) aina jääny todella hyvillä mielin :)

        Oon myös soittanut Anitalle ja Annelle ja molemmat puhunut samoja asioita kuin inga, eri lailla vaan :) Anne ja oli näistä kuitenkin ehkä tarkoin. mutta kaikki lupaili mulle että kesäkuussa alkaa tapahtuun kun oon saanu menneisyyteni pois mielestäni, ja sitä tässä nyt ootellaan :) avoimin mielin ;)


    • aki heikkinen

      minulle vilho raatikainen ja pirjo mäkinen ovat nähneet hämmästyttävän hyvin,molemmat myös auttaneet paljon.puhelinennustajat eivät ole nähneet mitään oikein.

    • Dionysos_85

      Onko kellään kokemuksia annesta? lapista kotosin. tuntu ainakin hyvälle tyypille :) kertokaahan!!

      • Leila78

        kokemusta Annesta, jos siis sama kyseessä, oli oikein hyvä ja nopea, ei turhia jaaritellut =) Onko kellään kokemusta semmosta ku Marianne, ilmoittelee täällä suomi24:ssa, minä lähetin spostia ja kysyin suoraan kahta asiaa ja sain pikaisesti vastauksen, oli tosi kiva kun vaikka hinnat aika kalliit ilmoituksessa niin ei pyytänyt minulta kuin 5e koska oli selkeet kysymykset, aika näyttää oliko vastaukset oikein =)


    • Anonyymi

      Näkijöitä tiulee ja menee mutta yksi on joka pysyy ja paranoo. Sehän on se punatukkainen Naomi M. Naomilla käynyt nyt kymmenen vuotta ja sinä aikana seurannut miten aina tulee uusia nimiä ja pian ei niistä missään näy.
      Minen vaihda olen kerrasta hyvän löytäny. Tai no melkein, toisesta kerrasta löysin kun häntä ennen olin jo kerran näkijällä käynyt.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      131
      8081
    2. Rokote otti taas omansa. Maki Kolehmainen kuollut.

      RIP Maki. Muusikko, tuottaja ja säveltäjä Maki Kolehmainen on kuollut. Asiasta uutisoi ensimmäisenä Yle. Kolehmainen k
      Maailman menoa
      96
      4269
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1353
    4. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      76
      1125
    5. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      57
      1072
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      94
      1027
    7. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      131
      897
    8. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      102
      745
    9. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      37
      738
    10. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      43
      711
    Aihe