Ensivuonnahan julkaistaan Tapani Kansan vaimon Nina af Enehjelmin kirjoittama kirja Tapanista. Mitä odotat kirjalta ? Odotatko jotain jymypaljastuksia vai enemmän asialinjalla olevaa ?
Mitä mieltä olet onko Nina sopiva henkilö kirjoittamaan sen kirjan, vai olisiko joku ulkopuolisempi henkilö ollut parempi kirjan kirjoittaksi ?
Luetko yleensä mielelläsi elämänkertakirjoja julkkiksista, vai ovatko ne mielestäsi turhia ?
Elämänkerta/henkilökuva
8
687
Vastaukset
- Zaizai
Ei tarvitse olla mikään sensaationhakuinen kohukirja, mutta sellainen mielenkiintoinen kirja kuitenkin
Nina on mielestäni oikein hyvä ja sopiva henkilö sen kirjan kirjoittajaksi.
Luen aika paljon julkisuudenhenkilöistä kirjoitettuja kirjoja. Juuri äskettäin luin aivan uuden kirjan Tauno Palosta. Se oli hyvä :-) Sellasta hyvällä maulla ja tyylillä tehtyä kirjaa odotan.
Kun Nina sen kirjoittaa niin uskoisin, että sellainen se varmasti tulee olemaankin.
Mun mielestä on ihan hyvä juttu , että just Nina sen kirjan kirjoittaa, koska hän tietää ja tuntee Tapsan hyvin.
Mä oon muutamia elämänkertoja aikaisemmin lukenut mm. Olavi Virrasta ja Elviksestä.- ou jee
Nina jättää pahimmat aiheet kirjoittamatta
Ja ketä tuollainen roska kiinnostaa???
- Sukat makkaralla, kiitos! J...
esitetyt tapahtumat ovat tietenkin kronologisessa järjestyksessä, Tapsan syntymästä tähän päivää. Ja keskiaukeamalla pakolliset valokuvat.
Kirjan antama tieto on jo julkaistu moneen kertaan sanoma- ja aikakausilehdissä.
Ei siis mitään uutta.
Kyse taitaa olla enemmänkin rahastamisesta.
Kun levyt eivät oikein tahdo myydä, niin jospa kirja myisi?- OK.
Veikkaan , että kirjasta tulee tavanomaista mielenkiintoisempi. Tapsallehan on ehtinyt tapahtua jo yhtä jos toista. Kirjassa kuulemma haastatellaan Tapsan ystäviä, työkavereita , yhteistyökumppaneita yms... sekä tietysti Tapsaa itseään. Ehkäpä sekä Tapsan ihailijat , että vastustajat oppivat tuntemaan Tapsaa vähän paremmin kirjan luettuaan.
ps. Kyllä Tapsan levyt myyvät hyvin. Joku aika sitten Tapani palkittiin kultalevyllä ja vielä oikein tuplana.
Itse odotan ihan uteliaalla mielellä tuota kirjaa , mutta vielä enemmän odotan Tapsalta uutta levyä , jonka pitäisi myös ensivuoden puolella ilmestyä. - Vihtori se sika
OK. kirjoitti:
Veikkaan , että kirjasta tulee tavanomaista mielenkiintoisempi. Tapsallehan on ehtinyt tapahtua jo yhtä jos toista. Kirjassa kuulemma haastatellaan Tapsan ystäviä, työkavereita , yhteistyökumppaneita yms... sekä tietysti Tapsaa itseään. Ehkäpä sekä Tapsan ihailijat , että vastustajat oppivat tuntemaan Tapsaa vähän paremmin kirjan luettuaan.
ps. Kyllä Tapsan levyt myyvät hyvin. Joku aika sitten Tapani palkittiin kultalevyllä ja vielä oikein tuplana.
Itse odotan ihan uteliaalla mielellä tuota kirjaa , mutta vielä enemmän odotan Tapsalta uutta levyä , jonka pitäisi myös ensivuoden puolella ilmestyä."työkaverit" joita minä olen haastatellut vuosien saatossa, eivät takuulla saa juttujaan ilmestyvään kirjaan, vaikka tosi juttuja ovatkin.
Ainoat jutut mitkä kirjaan kelpaava ovat mielis-mielis-maiskis-perseennuolentajuttuja.
Hoh-hoijaa?
"oppivat tuntemaan Tapsaa vähän paremmin kirjan luettuaan"? - Öynöy
Vihtori se sika kirjoitti:
"työkaverit" joita minä olen haastatellut vuosien saatossa, eivät takuulla saa juttujaan ilmestyvään kirjaan, vaikka tosi juttuja ovatkin.
Ainoat jutut mitkä kirjaan kelpaava ovat mielis-mielis-maiskis-perseennuolentajuttuja.
Hoh-hoijaa?
"oppivat tuntemaan Tapsaa vähän paremmin kirjan luettuaan"?> Ainoat jutut mitkä kirjaan kelpaava ovat mielis-mielis-maiskis-perseennuolentajuttuja. <
Tapsa kyllä sanoi jossain haastattelussa , että siinä kirjassa ei tulla antamaan hänestä liian silotelua kuvaa, vaan luvassa on vähän ns. rajumpiakin juttuja.
Ei ole minulla suuria odotuksia kirjan suhteen, et mielenkiintoista on sitten lukea millä lailla Nina on kirjoittanut kirjan ja mitä asioita siinä on. En odota jymy yllätyksiä eräässä lehdessä oli jokunen vuosi sitten Ninan ja Tapsan yhteishaastattelu ja mielestäni aika yksityiskohtaista tietoa Tapsan sairaalassa olosta, ym. tapahtumista sairaalassa, ja sairastumisesta, et en usko, et kovin suuria paljastuksia on luvassa kirjaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2272003Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101758Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse561251Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801075Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171008TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15950- 46865
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89864- 70802
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42794