Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Ei-vapaaehtoisesti..

selibaatissa

Olen ollut tässä jo muutaman kuukauden selibaatissa,enkä todellakaan vapaaehtoisesti! Sitä ennen "sain" exältäni,eikä todellakaan ollut hyvä/antoisa kokemus joten sitäkään ei lasketa.
Jatkuvasti seksi ja himo on mielessä..Tänäänkin tyydyttänyt itseni leluilla;onneksi sentään niitä on!
Baareissakaan ei tärppää,vaikka olen mielestäni ihan kivannäköinen ja sosiaalinen tyttönen,vaikkakin hieman rehevä,mutta en todellakaan mikään ylipainoinen..Välillä lähden ihan sen takia liikenteeseen että toivoisin saavani oikein kunnon kyytiä!
Olen kuitenkin ihastunut työpaikkani mieheen,vaikka joskus toivonkin että saisin jostain vain munaa.
Muutenkin olen aina ollut erittäin seksuaalinen ja kokeilunhaluinen nainen,ON SE KUMMA KUN EI IRTOA :-D
Jeesjees,että tämmöisiä tunnelmia tässä ennen joulua..Sanokaa pliis että mulla on kohtalotovereita???

8

1860

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täällä yksi

      Täsmälleen sama tilanne. Olen myös nätti ja iloinen rehevä ja rintava mukava nainen. Ei irtoo vaikka mitä virityksiä olis! Oikeesti en edes halua muita kun exääni mutta kun se juttu on nyt loppu niin täytyy jotain yrittää. Turhaa.

      • Mies 30

        Useita kuukausia? En taida olla kohtalotoveri ajattelemassanne mielessä, ja olen sitäpaitsi mies, mutta nokitetaan nyt aikakin: 30 vuotta selibaatissa, josta ehkä puolet vastoin omaa tahtoa. Ja miehillehän sitten ei ole sellaisia kivoja leluja kuin naisille. Uskokaa tai älkää, mutta tavallaan kadehdin teitä tässä mielessä.

        Joten: lippu korkealla vaan eteenpäin. Olisin valmis lyömään aikamoisesta rahasummasta vetoa, että kumpikin teistä saa ennen kuin minä. Ja hyvät joulut kans.


      • samassa junassa
        Mies 30 kirjoitti:

        Useita kuukausia? En taida olla kohtalotoveri ajattelemassanne mielessä, ja olen sitäpaitsi mies, mutta nokitetaan nyt aikakin: 30 vuotta selibaatissa, josta ehkä puolet vastoin omaa tahtoa. Ja miehillehän sitten ei ole sellaisia kivoja leluja kuin naisille. Uskokaa tai älkää, mutta tavallaan kadehdin teitä tässä mielessä.

        Joten: lippu korkealla vaan eteenpäin. Olisin valmis lyömään aikamoisesta rahasummasta vetoa, että kumpikin teistä saa ennen kuin minä. Ja hyvät joulut kans.

        Osapuilleen samassa junassa sinun kanssa. Mua vaan ottaa pannuun kun joku kehtaa meikäläiselle sanoo että "ei sitä koskaan tiedä" vitut sanon minä kyllä minä tiedän mitä en ainakaan saa ...mutta kaikesta huolimatta hauskaa joulua ja onnellista uuttavuotta


    • on tämä niin väärin

      Täälläkin 27-vuotias nainen kärsii samasta ongelmasta. Toisaalta en kyllä suostuisikaan ihan mihin tahansa panoon baarin jälkeen. Ei saa tänä joulunakaan, kuten ei edellisenäkään... PERKELE.

      • ajatuksenakin

        olla selibaatissa, kun on eukkokin olemassa.
        Mikä ihme riivaa, että joiltakin halut häviää ennenkuin kunnolla pääsee alkuunkaan.
        Nimimerkki; Jääkaapin ovikin kestää vuosikymmenien avaamiset, kai jatkuvasti voideltava värkkikin.
        Mieluummin olisin yksin, kuin kaksin seksittä


    • justagirl83

      Itse olen joskus ollut selbaatissa 1,5v ja viimeisin oli 7kk. Itse en harrasta yhden illan suhteita ollenkaan, joten täytyy seksi aina unohtaa jos ei satu olemaan suhteessa :).
      Uskokaa tai älkää....selibaattiinkin tottuu kun keksii kaikkea muuta tekemistä :).

      Väillä on ollu ihan kauhea panetus ja täytyy myötää, että joskus on tehny ottaa mies himaan baari-illan jälkeen, mutta enpä vaan oo koskaan uskaltautunut siihen.

      • Miksminä

        Samat sanat mulla. Joskus miettii että voisi tinkiä periaatteistaan ja mennä sänkyyn jonkun vieraan kanssa mutta eipä sitä ole vielä tullut toteuttaneeksi. Näin miehenä, hätäavun saaminen maksullisten palveluiden puolelta on ehkä helpompaa kuin teillä naisille, vaikka onhan niitä kyllä maksullisia miehiäkin. Joskus miettii että tämä oma tilanne on niin väärin: minä en juokse pelkästään "sen" perässä vaan haluan koko ihmisen ja perheen, lapsia, hänen tai meidän yhteisiä. Pidän kodista ja perhekuviosta, lasten äänistä ja kaikesta sellasesta...
        Kaikki tuo tuntuu kuin se olisi minulta kiellettyä..... mitä pahaa minä olen tehnyt....?


    • Kelpais

      Just sinunlainen. Miksiköhän me ei koskaan törmätä toisiimme ? HUOKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ja syvään

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1985
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1753
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1614
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1390
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      58
      1287
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1272
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1256
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1254
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      11
      1217
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1191
    Aihe