vaaka hyvä merkki

Astrologia - Vaaka

Enpä sanoisi, että Vaaka olisi huono horoskooppimerkki, koska kun ruvetaan puhumaan luonneanalyysistä puhutaan astrologiasta ja vaakaan vaikuttaa tai hänen luonteeseensa, kuinka muut planeetat sijoittuivat hänen kartalleen hänen syntymähetkellään..se taas tekee hänestä persoonallisen kokonaisuuden millainen juuri hän on vaakana.. ei kaikki vaa'at ole syntyneet samana päivänä.. eli samallaisia vaakoja tuskin on..niinkuin ihmisetkin ovat yksilöitä niin vaa'atkin myös..Heissä voi toki löytää samanlaisuutta, mutta samallaisia he eivät ole kuitenkaan täysin..Eli ei voi yleistää, jos jotain nekatiivista olisi sanottavaa heistä..

7

2243

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voiko silloin

yleistää, jos jotain positiivista olisi sanottavaa?

• sanoa?

Viestistäsi ei saa mitään selkoa - mitä yrität oikein sanoa? Opettele suomen kieli ensin ja mieti sen jälkeen, mitä haluat sanoa. Tule vasta sitten palstalle. Toivottavasti et ole vaaka, koska annat erittäin huonon kuvan merkistä.

• Waager

Miksi ihmeessä vaaoille on tärkeää saada hyvä kuva itsestään? Ja ennenkaikkea näyttää se muille?

Mun mielestä aloitus viestin kirjoittaja on paljon aidompi kuin sinä. Hän yrittää löytää vastauksia, mutta sinä vain ajattelet vaakojen mainetta.

• vaakawoman
        Waager kirjoitti:

Miksi ihmeessä vaaoille on tärkeää saada hyvä kuva itsestään? Ja ennenkaikkea näyttää se muille?

Mun mielestä aloitus viestin kirjoittaja on paljon aidompi kuin sinä. Hän yrittää löytää vastauksia, mutta sinä vain ajattelet vaakojen mainetta.

samaa mieltä kanssasi ja olen silti vaaka.
        Alkuperäinen kirjoittaja ei pilaa vaakojen mainetta.
        Hyvin kirjoitettu !
        T. vaakanainen

• aivan samaa.

Teksti on täynnä sekavaa höpertelyä ja kaiken kruunaa viimeinen lause.
        Loppusummaksi jää, että kirjoittaja itse vesittää koko ajatusrakennelmansa.

• eikä ainakaan vaa`an kirj.

josta ei ota mitään selvää.
      Mitä kirjoittaja yleensäkään haluaa tuolla
      tuoda esiin, ei minulle ainakaan auennut.
      Filosofia on moninaista, mutta tuota ei voi
      nimittää millään määreellä - anteeksi vaan
      kirjoittaja, mutta jotain meni pahasti vikaan
      kirjoituksessasi. Selventäisitkö hieman,
      mitä halusit kertoa?
      Kaikesta huolimatta; Hyvää Joulua!
      "Yritys hyvä 10."

• viisas vaaka :p

Olette kaikki, sinä ja nuo edelliset
        vastailijat kateudesta kankeita, eikä
        Teillä ollut mitään asiallista sanottavaa.
        Alkuperäisen viestin kirjoittajalle
        kymmenen pojoa :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      29
      1909
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      165
      1880
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      375
      1748
    4. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      216
      1248
    5. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1158
    6. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      12
      1131
    7. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1066
    8. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      88
      1066
    9. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      1025
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      50
      1001
    Aihe