Mikä olikaan nimeltään se Italialainen juoma /aperitiivi /likööri (?), joka maistuu vähän mm anikselle ja joukossa on kahvipapuja. Sitä ei saa alkosta, mutta esim monesta italialaistyyppisestä ravintolasta.
Ajattelin tuoda sitä itselleni tuliaiseksi kun käyn matkoilla.
Kiitos jo etukäteen avusta.
mikä italialainen juoma
4
2947
Vastaukset
- kuuleke tietää
tai nyt se jo selvisi, löytyikin googlelta: tarkoitin sambuca con mosca , jossa kolme kahvipapua joukossa. Harmi vaan, ettei alko pidä tuota valikoimassaan.
- olleen myynnissä
Sambuca Vaccari -nimistä sambucaa, kelvanneeko? Kaffeböönat voi laittaa itse lasiin.
Itse join aika hyvää sambucaa Kanarialla joskus 90-luvulla...en muista merkkiä. Tai ehkä se oli ympäristö, joka sai kaiken maistumaan hyvältä. - Molinari mahdollisesti
olleen myynnissä kirjoitti:
Sambuca Vaccari -nimistä sambucaa, kelvanneeko? Kaffeböönat voi laittaa itse lasiin.
Itse join aika hyvää sambucaa Kanarialla joskus 90-luvulla...en muista merkkiä. Tai ehkä se oli ympäristö, joka sai kaiken maistumaan hyvältä.Molinari Sambucaa joskus join, aniksen ystävä kun olen. Se Kanarian juoma saattoi olla tätä. Siinä oli aromejakin pelkän aniksen maun (ja makeuden) lisäksi.
- aroma mosca
Molinari mahdollisesti kirjoitti:
Molinari Sambucaa joskus join, aniksen ystävä kun olen. Se Kanarian juoma saattoi olla tätä. Siinä oli aromejakin pelkän aniksen maun (ja makeuden) lisäksi.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Sambuca
http://www.lifeinitaly.com/wines/liquors-best.asp#Sambuca
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117265Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista635288- 954894
- 524045
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493996- 2223883
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283598- 413243
- 522819
- 412397