mopsien pentuja ei saa kuin n.1v.jonotuksella."syntymättömät pennut jo varattuina" (onko todellakin pikku ruttunaamat niin kysyttyjä?)
mopsit
4
584
Vastaukset
- .......................
Miltä paikkakunnalta olet yrittänyt, vai oletko yrittänyt jokaiselta suomalaiselta kasvattajalta?
Eläin kuin eläin, välillä oikeesti myös on "nihkeempiä" aikoja.
Mutta jos jonkun koiran oikeesti haluaisin niin olisin valmis odottamaan vaikka sen vuoden. - on sellainen
minulla on kotona 9-viikkoinen kullanmuru, sain ostettua sen, koska kasvattajalle oli tullut peruutus. ihana onkin kyllä! en minä ainakaan odotellut vuotta, vaan melkein heti ostin kun halusinkin sellaisen hankkia. katso mopsikerhon sivuilta linkkejä kasvattajien sivuille tai pentuvälitys-osiosta. lykkyä!
- löydy!
kuin n. 1v.jonotuksella."mulla jo varauksessa" vaikka narttua ei olla vielä astutettukaan.(juoksuja odotellaan. oon odotellu jo ½ v. tiukassa näyttää tuhisijat olevan!
- löytyy
löydy! kirjoitti:
kuin n. 1v.jonotuksella."mulla jo varauksessa" vaikka narttua ei olla vielä astutettukaan.(juoksuja odotellaan. oon odotellu jo ½ v. tiukassa näyttää tuhisijat olevan!
Tuo ilmoitus laitettii vasta perjantaina:
http://www.ostamyy.com/phpBB2/viewtopic.php?t=61920&with_meta=1
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131534Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2621505- 1101144
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1231091- 76766
- 161702
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168701Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala395595- 52572
Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52515